AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har ikke hatt dette før - har klart meg med stålamper og bordlamper. Men behøver mer lys i stua, og en pendel er det vi har best plass til. Men er det forstyrrende? Tenker på at stuebordet er mellom sofa og tv, og lurer på om lampen blir forstyrrende når man ser tv. Og hvis man henger den et godt stykke opp ser det kanskje rart ut? Anonymous poster hash: 05f28...028
kalinka85 Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Hva med en stilig takspot ? Hadde det før i tiden da vi leide, så den var der fra før. 3-4 spotter. Plaget oss ikke med tanke på tven. Pendel kommer vel lengre ned? Og at man da blir plaget med lys i øynene?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har ikke hatt dette før - har klart meg med stålamper og bordlamper. Men behøver mer lys i stua, og en pendel er det vi har best plass til. Men er det forstyrrende? Tenker på at stuebordet er mellom sofa og tv, og lurer på om lampen blir forstyrrende når man ser tv. Og hvis man henger den et godt stykke opp ser det kanskje rart ut?Anonymous poster hash: 05f28...028 Jeg har i mange år hatt en pendellampe som gir fra seg lysmønster (tenk i retning marokkanske lamper) over stuebord mellom sofa og tv uten at noen la merke til det når de så på tv, eller ble plaget av lyset. Lampen bør jo uansett henge høyt nok til at folk ikke stanger i den når de reiser seg fra sofaen, så veldig lavt over bordet blir den ikke hengende, og sittende i en sofa skal det endel til for å bli sjenert. Bare pass på at den skjuler pæren helt, slik at du ikke blir blendet om du ser opp - det er utrolig irriterende. Anonymous poster hash: e7b7d...03a
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 TS her. Takk for svar! Jeg er ikke glad i spotter, men takk for forslag Da tror jeg at jeg tar sjansen på en pendel Anonymous poster hash: 05f28...028
Wouxun Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Vi har også en pendel over stuebordet, fungerer veldig fint etter at den ble satt høyere slik at jeg slapp å skalle i den hver gang jeg reiste meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå