Gå til innhold

Tips til solosang i bryllup (helst engelsk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg sliter litt med å finne hvilken sang vi skal ha som solosang i vielsen. Ho som synger er amerikansk, så helst en engelsk sang. Ho kan norsk også, men er mest stødig i engelsk :) Ho har en kraftig og flott stemme, så vil helst finne en sang som passer til det. Vi er virkelig helt blanke på det her, eneste vi har kommet på hittil er amazing grace, men føler kanskje ikke det er helt en sånn sang vi er ute etter.

Er det noen som har noen tips? Søsteren til brudgommen skal også synge, men ho skal ha mer enn vanlig "pop" romantisk sang. På denne sangen tenkte vi oss noe litt mer høytidelig tror jeg :) Hadde satt stor pris på litt hjelp, vi blir liksom ikke noe klokere.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha en som synger When you say nothing at all av Ronan Keating:) Kjempefin sang synes vi.

Anonymous poster hash: 142ff...82e

Skrevet

Vi skal ha:

When I fall in love

Stay with you

Skrevet

Train - Marry me

Skrevet

Passer kanskje stemmen? :P

Gjest Adriane
Skrevet (endret)

His eye is on the sparrow er en utrolig nydelig sang, men om den passer til bryllup er jeg usikker på? Den passer iallfall godt til en kraftig stemme, og er litt høytidelig! :)

Her er forresten teksten :)

Endret av Adriane
AnonymBruker
Skrevet

Oversett: Nå skal vi skilles Johanne

Anonymous poster hash: 3487f...036

Gjest Eurodice
Skrevet

His eye is on the sparrow er en utrolig nydelig sang, men om den passer til bryllup er jeg usikker på? Den passer iallfall godt til en kraftig stemme, og er litt høytidelig! :)

Her er forresten teksten :)

Jeg synes også denne var en nydelig sang, men jeg er sikker på at mange vil steile, for denne er en kristen sang. Det faller ikke i god jord hos alle, selvom de gifter seg i kirken.

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg synes også denne var en nydelig sang, men jeg er sikker på at mange vil steile, for denne er en kristen sang. Det faller ikke i god jord hos alle, selvom de gifter seg i kirken.

Det er jeg enig i, og det er derfor jeg er usikker på om den egner seg i bryllup :)

Gjest Hyssingen
Skrevet

Samme med amazing grace

I don`t want to miss a thing med aerosmith?

You`re still the one med Shania Twain?

Gjest Eurodice
Skrevet

Samme med amazing grace

I don`t want to miss a thing med aerosmith?

You`re still the one med Shania Twain?

Ja, det er det.

Skrevet

His eye is on the sparrow var nydelig, tror kanskje vi går for den :) Fint å ha en sang med kristen tekst i kirken, og ho som synger tror jeg nok liker den godt. Den andre sangeren skal synge Marry me med train, så da har vi litt fra hver ende av skalaen ;)

Gjest Adriane
Skrevet

Så bra! Nå ble jeg glad - herlig å kunne hjelpe :) Jeg har alltid hatt en "soft spot" for den sangen, enda jeg ikke ser på meg selv som personlig kristen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...