Gå til innhold

Onani og solarium

Gjest anonym

Har du noengang onanert mens du har tatt solarium?  

2 stemmer

1. 1. Har du noengang onanert mens du har tatt solarium?

• Ja
      24
    • Nei
      36

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lille Solstråle

Dette er sånne ting jeg ikke vil vite :( . Slemme Hr. Brunstein... Bare tanken på det klientellet som bruker solstudioet jeg går til gjør meg kvalm... Og at de... nei, uff, dette var bare ekkelt. Må slutte å se på avstemninger jeg i min naivitet tror er enstemmige. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hr. Brunstein
Dette er sånne ting jeg ikke vil vite :( . Slemme Hr. Brunstein... Bare tanken på det klientellet som bruker solstudioet jeg går til gjør meg kvalm... Og at de... nei' date=' uff, dette var bare ekkelt. Må slutte å se på avstemninger jeg i min naivitet tror er enstemmige. :cry:[/quote']

Nå fikk jeg dårlig samvittighet............og NÅ var den dårlige samvittigheten borte igjen. Varte ikke så lenge.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Lille Solstråle. Skulle ønske jeg var denne opplysningen foruten...

Nå skjønner jeg hvorfor det har vært så populært å sette opp kameraer i solsenga :o De som har gjort det har tydeligvis fått med seg noe vi ikke har skjønt før nå :ler:

Og Aline, det er ikke det at å onanere er ekkelt, heller ikke at jeg tror at det blir mye søl. (selv om jeg vil tro det blir NOE søl med gutta..) Nei, jeg syne bare ikke det virker særlig hygenisk. Noe man heller burde gjøre hjemme synes nå jeg...... :wink: Kan dere ikke heller sove når dere tar sol da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som Barbie jeg: I solarium soler jeg meg. Men hvis jeg blir småbarns mor en gang kan det jo hende jeg må ty til solarium for å få være i fred... :wink:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke helt problemet her. Det er vel uansett vanlig å vaske av sengen før en legger ser ned? Alle som soler seg svetter i mer eller mindre grad, og siden ikke aller er like nøye med å tørke etter seg, er det best å gjøre det selv.

Spiller ingen rolle for meg hva jeg tørker bort. Er ikke interessert i å ligge i andres kroppsvæsker verken av den ene eller andre sorten.

Og for å svare på hovedspørsmålet: ja, jeg har gjort det. Men bare en gang, det var ikke så praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja, det har jeg gjort. Nei, jeg kan ikke sove i stedet for jeg soler meg bare et kvarter eller tjue minutter.

Det er varmen som gjør det - blir alltid kåt når sola varmer i skrittet - gjelder på stranda også det, men der onanerer jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok blant de som soler seg i solariumet. Pleier ikke akkurat å bli opphisset av tanken på å ligge i et varmt, trangt rør (føles som om det er det jeg ligger i noen ganger).

Tanken har faktisk aldri slått meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg tar aldri sol i solarium så for meg er problemstillingen uaktuell. Men: om noen har onanert i solariummet har vel ikke det noe å si for de som kommer (!! :ler: ) etterpå? Det er jo tross alt snakk om glass (eller hardplast eller hva det nå er man ligger på), og man vasker jo både før og etter... Det er liksom ikke mulig at man ligger i andres sperm osv. Andres svette, derimot... men det er liksom ikke så farlig det.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene jeg har tatt sol føler jeg at jeg ligger i en likkiste. Ikke noe å bli kåt av, akkurat. Var ikke klar over at onani i solarium var så utbredt heller. Bør kanskje starte en tråd som heter "Hvor er det rareste stedet du har onanert?", da hadde nok jeg fått meg mange overraskelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...