AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har en samboer som spiller mye xbox. Han prater og skriver mye med andre, da spesielt en jente. han sletter meldingene nesten umiddelbart og jeg merker han blir litt småstresset hvis jeg er i nærheten. Veldig mye sånn "bli med og spill da frøken!" "Nei, spiller noe annet" "Joooo, kom igjen da" " Nei ikke nå" " Vær så snill da, bli med da du kan spille x seinere" osv osv. Sånn MASING på en jente der inne.. Altså, jeg har ikke vært borti lignende før. Hvor mye flørting eller hva jeg skal kalle det er greit på xboxen? Greit nok at han ikke holder på slik med dama på byen, men det er jo faktisk et menneske og en veldig søt jente (som han er venn med på FB) som han skriver med.... Hadde han holdt på slik på mobilen som han gjør med xbox-meldingene hadde jeg jo uten tvil trodd han var utro.... Anonymous poster hash: 773ce...49e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 0e7a0...cb2
Gjest men Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Synes ikke det kvalifiserer som flørting hva han skriver...
WinterDawn Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 La nå gutten ha en lekevenn på xBoxen sin, da... Minner meg om episoden av Big Bang Theory hvor han med de fargerike klærne var "utro" med spillfiguren sin via WOW... Hjelpes. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Det er mange som har funnet hverandre over spill (inkludert meg selv), så jeg hadde ikke tatt så veldig lett på at typen min maste på ei dame hele tiden. Anonymous poster hash: b8b8e...d42 8
Kira-delta Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 (endret) Ta det opp med han og si at du blir usikker. Sier han at det ikke er noe å bry seg om, må du stole på det. Kan du ikke stole på han, må du nesten vurdere og gå. Endret 19. juni 2013 av Kira-delta
oeas Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Hvor bor denne andre jenta? Jeg tenker at dersom det er en person han aldri kommer til å treffe, likevel, så spiller det kanskje ingen rolle.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Jeg hadde absolutt ikke likt det. Det at han sletter meldingene tyder på at han selv føler han gjør noe galt. Spør hvordan han hadde følt det om du hadde hatt samme type kontakt med en gutt. Anonymous poster hash: 4b8aa...753 3
oeas Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Jeg er enig i at det ikke lover godt at han sletter meldingene, og at det tyder på at han selv føler at han gjør noe galt. Jeg mener fremdeles at det ikke har noe å si dersom han aldri vil treffer den han samtaler med på xbox. Men det kan jo virke som at han ikke har høye tanker om deg, hvis han synes at det er greit å ha en slik relasjon til andre. Det minste han kan gjøre er å vise deg meldingene som han sender henne, inkludere deg i hva som skjer.
Britt Banditt Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 Dette blir jo det samme som flørting på nett/sms. Han er vel ute etter bekreftelse, men jeg syns ikke det er greit. Du bør sette ned foten her. Det lover ikke akkurat godt at han sletter meldingene, nei. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 Jeg er enig i at det ikke lover godt at han sletter meldingene, og at det tyder på at han selv føler at han gjør noe galt. Jeg mener fremdeles at det ikke har noe å si dersom han aldri vil treffer den han samtaler med på xbox. Men det kan jo virke som at han ikke har høye tanker om deg, hvis han synes at det er greit å ha en slik relasjon til andre. Det minste han kan gjøre er å vise deg meldingene som han sender henne, inkludere deg i hva som skjer. En forskjell mellom jenter og gutter er at jenter synes det er verre at gutten får følelser for en annen jente, mens gutten synes det er verre at jenta har sex med en annen gutt. Det er kanskje det du ikke klarer å sette deg inn i her? At hun er redd for at han skal være betatt av denne jenta, uavhengig om det kunne blitt noe seksuelt. Anonymous poster hash: 4b8aa...753 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #12 Skrevet 19. juni 2013 En forskjell mellom jenter og gutter er at jenter synes det er verre at gutten får følelser for en annen jente, mens gutten synes det er verre at jenta har sex med en annen gutt. Det er kanskje det du ikke klarer å sette deg inn i her? At hun er redd for at han skal være betatt av denne jenta, uavhengig om det kunne blitt noe seksuelt. Anonymous poster hash: 4b8aa...753 Er nok det som er hovedgreia ja.. Jenta bor i England, så det er jo ikke slik at han kan dra bort når som helst... Men jeg tenker mye på hvordan følelser, hva han tenker og hvordan hun tenker ang dette... Helt tydelig at han sletter meldinger, han spiller jo ved siden av meg. Han sjekket inboxen når jeg satt her, ny melding fra hun, han gikk rett ut igjen. Jeg gikk og tisset litt etterpå og litt senere når han sjekket inboxen igjen var meldingen borte.. Mulig det er bekreftelse han trenger, men kjenner jeg blir litt stresset, spesielt siden han bevist sletter alt fra henne. Det er jo sikkert ikke noe alvolig, men noe er det jo han ikke vil jeg skal vite... Anonymous poster hash: 773ce...49e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #13 Skrevet 19. juni 2013 Er nok det som er hovedgreia ja.. Jenta bor i England, så det er jo ikke slik at han kan dra bort når som helst... Men jeg tenker mye på hvordan følelser, hva han tenker og hvordan hun tenker ang dette... Helt tydelig at han sletter meldinger, han spiller jo ved siden av meg. Han sjekket inboxen når jeg satt her, ny melding fra hun, han gikk rett ut igjen. Jeg gikk og tisset litt etterpå og litt senere når han sjekket inboxen igjen var meldingen borte.. Mulig det er bekreftelse han trenger, men kjenner jeg blir litt stresset, spesielt siden han bevist sletter alt fra henne. Det er jo sikkert ikke noe alvolig, men noe er det jo han ikke vil jeg skal vite... Anonymous poster hash: 773ce...49e Fortell han at du bekymrer deg! Si at dette er noe du føler, det gjør deg usikker, og du vet det kanskje er irrasjonelt, men du klarer ikke å slutte å tenke på det. Anonymous poster hash: 4b8aa...753
Gjest Han_med_svaret Skrevet 19. juni 2013 #14 Skrevet 19. juni 2013 lol regner du irriterende masing som flørting? en kvinne kan virkelig få alt til å bli seksuelle hentydninger. 1
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2013 #15 Skrevet 19. juni 2013 Flørt på Xbox?! Hva pokker blir det neste? Ikke rart mange forhold går lukt åt skogen. Alle tenkelige og utenkelige kanaler kan og skal visst brukes til flørt med andre enn partner. Alvorlig talt....Xbox.... Si klart og tydelig i fra om at du ikke liker det. Om han driter i det, så vet du at denne spillevenninnen betyr mer for han enn deg.
oeas Skrevet 19. juni 2013 #16 Skrevet 19. juni 2013 En forskjell mellom jenter og gutter er at jenter synes det er verre at gutten får følelser for en annen jente, mens gutten synes det er verre at jenta har sex med en annen gutt. Det er kanskje det du ikke klarer å sette deg inn i her? At hun er redd for at han skal være betatt av denne jenta, uavhengig om det kunne blitt noe seksuelt. Anonymous poster hash: 4b8aa...753 Hva slags gutter du omgås, som bare reagerer når jenta har sex med andre gutter, og ikke når hun får følelser for andre, aner jeg ikke, men gutter, slik jeg kjenner dem, og jeg kan jo snakke for meg selv også, har reagerer like sterkt når jenta får følelser for andre gutter, som jenter reagerer når gutter for andre følelser for andre jenter. Jeg synes du undervurderer følelsesregisteret til oss gutta, hvis du tror vi bare reagerer når jenta ligger med noen. Det jeg tenkte da jeg skrev at det antagelig ikke har noe å si hvis de aldri treffer hverandre, var at sannsynligheten for at de har utviklet følelser for hverandre, er heller liten. En ting er hvordan folk snakker sammen på nett. Noe annet er hvordan folk snakker med hverandre ansikt til ansikt.
Enyya Skrevet 19. juni 2013 #17 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har to søstre som forlot hver sin samboer etter 7 og 8 år til fordel for to gutter de møtte gjennom spill. En bor nå i Danmark og en i England. Så jeg ville vært temmelig mistenksom var jeg deg! 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #18 Skrevet 19. juni 2013 Hva slags gutter du omgås, som bare reagerer når jenta har sex med andre gutter, og ikke når hun får følelser for andre, aner jeg ikke, men gutter, slik jeg kjenner dem, og jeg kan jo snakke for meg selv også, har reagerer like sterkt når jenta får følelser for andre gutter, som jenter reagerer når gutter for andre følelser for andre jenter. Jeg synes du undervurderer følelsesregisteret til oss gutta, hvis du tror vi bare reagerer når jenta ligger med noen. Det jeg tenkte da jeg skrev at det antagelig ikke har noe å si hvis de aldri treffer hverandre, var at sannsynligheten for at de har utviklet følelser for hverandre, er heller liten. En ting er hvordan folk snakker sammen på nett. Noe annet er hvordan folk snakker med hverandre ansikt til ansikt. Det er mange som får følelser for hverandre over nett. Jeg mente ikke at gutter ikke bryr seg om følelser, bare at de ser på det seksuelle som verre. Les litt om det her http://www.livescience.com/8065-men-women-jealous-reasons.html Anonymous poster hash: 4b8aa...753 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #19 Skrevet 20. juni 2013 Xbox flørt? Finnes det også? Måtte le...Anonymous poster hash: eb8c3...3f5 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #20 Skrevet 20. juni 2013 Jeg blir litt lei meg over at folk syntes det er morsomt å latterliggjøre meg og mine følelser. det går faktisk ann å holde ting for seg selv hvis man ikke har noe fornuftig å komme med.. Anonymous poster hash: 773ce...49e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå