Gjest TS Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Hei! En person sa til meg for 3 uker tilbake at h*n har byttet telefonnummer, og det gamle kortet ikke er i bruk lenger fordi h*n har mistet det kortet. Jeg fikk det nye nr. Men igår prøvde jeg å ringe denne personen, og ved en feil klarte jeg å ringe til det gamle nummeret. Og det gikk! Dvs ringetonen gikk, men det var ingen som tok opp. Er det vanlig at ringetonen går, selv om kortet ikke er i bruk og h*n mener h*n har mistet det? Eller har jeg blitt løyet til? Det gamle abonnementet er Libara forresten. TS
Gjest Murica Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Om kortet ikke er i en telefon, så vil du få beskjed om at abonnementet ikke kan nåes eller ikke er i bruk. Det ringer ikke, så vidt jeg vet.
Kamikatze Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Kan jo ha vært viderekoblet til en annen telefon. Og det tar vel ikke mange dager å skaffe seg et nytt sim-kort? Når mitt kort konka, ble alle samtalene viderekoblet til fasttelefonen, og jeg brukte et annet nummer å ringe med til det nye kortet kom i postkassa. Dette betyr ikke at han vil ha noe med deg å gjøre. Bare at det er litt tynt grunnlag å trekke konklusjoner på. Gjør en helhetsvurdering.
Gjest TS Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 TS HER Det jeg reagerer på var at h*n sa at jeg skal slette det gamle nummeret, for det er ikke i bruk lenger. Men det må jo være det, siden ringetonen går. Eller?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Det kan jo hende at hun fremdeles har det gamle nummeret, men at det ikke er i bruk lenger. Anonymous poster hash: 62ed9...111
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Jeg mista tlf min med simkort for litt siden. Det går an å ringe dit så jeg var sikker på at tlf var stjelt, enda det er helt umulig i og med at tlf var laangt ut på isen (tynn is som man ikke kan GÅ på nei). Og den var slått av før den havna der. Men kan fortsatt innimellom få ringetone uten at noen tar den. Sender jeg sms til den så blir ikke smsen levert.... så det er noe merkelig med det der. Har prøvd å ringe fra flere forskjellige nummer. Av og til får jeg forskjellige ringetoner og av og til kommer ingen summetone.
Karenina Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Hvorfor skulle personen lyve om å bytte nummer da, og gitt deg det nye nummeret? 1
edderkoppdame Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 men du, har det falt deg inn å prøve det nye nummeret? 2
Gjest TS Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 TS HER! Jeg har ringt det nye nr. og vi har holdt kontakten over det nye nr. Men spørsmålet mitt er egentlig om det er vanlig at man hører slik ringetone etter at kortet er tatt ut og ligger gjemt et eller annet sted? Eller har personen et nummer som h*n ikke vil jeg skal kontakte h*n på?
Karenina Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 TS HER! Jeg har ringt det nye nr. og vi har holdt kontakten over det nye nr. Men spørsmålet mitt er egentlig om det er vanlig at man hører slik ringetone etter at kortet er tatt ut og ligger gjemt et eller annet sted? Eller har personen et nummer som h*n ikke vil jeg skal kontakte h*n på? Du må jo nesten spørre personen da, det er jo helt umulig for oss å vite om h*n har et privat nummer forbeholdt andre. 2
edderkoppdame Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 H*n har sikkert skaffet en hemmelig telefon som kun de teite skal bruke, og så har h*n en som kun de kule kan bruke, så nå kan du gruble og spekulere deg selv frem til hvilken kategori du tilhører. Eller kanskje det er en narkodealer/bruker - de har alltid flere telefoner og sim-kort. 2
Kontormus Skrevet 19. juni 2013 #12 Skrevet 19. juni 2013 Ja, det ringer. Det gjorde det hvertfall når en jeg kjenner ringte det nummeret han hadde (som da var byttet ut med nytt fordi personen ikke orket flere telefoner fra vedkommende), og han mente at hun "aldri tok telefonen".
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2013 #13 Skrevet 19. juni 2013 han er gift og ha egen mobil og nr som du kan nå han på
Gjest TS Skrevet 19. juni 2013 #14 Skrevet 19. juni 2013 Ja, det ringer. Det gjorde det hvertfall når en jeg kjenner ringte det nummeret han hadde (som da var byttet ut med nytt fordi personen ikke orket flere telefoner fra vedkommende), og han mente at hun "aldri tok telefonen". TS! Takk for svar. Endelig noen som forstår spørsmålet mitt Er ikke etter forklaringer til hvorfor den personen har 2 nummere. Bare enkelt teknisk spørsmål, som kg'ere gjør om til noe så dramatsisk
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #15 Skrevet 19. juni 2013 Altså, normalt sett skal det ikke ringe. Anonymous poster hash: 2f0dc...8de 1
Gjest anonym Skrevet 19. juni 2013 #16 Skrevet 19. juni 2013 Har du mistanker om at vedkommende holder på med andre damer ts?
Gjest TS Skrevet 19. juni 2013 #17 Skrevet 19. juni 2013 Har du mistanker om at vedkommende holder på med andre damer ts? Har du mistanker om at vedkommende holder på med andre damer ts? TS her Det er kjæresten min. Og han forklarte meg dette fint. Men jeg vet ikke hvorfor, jeg har en dårlig magefølelse. Av at han har løyet til meg. Men hvis det er slik at man kan få vanlig ringetone selv om kortet ikke er i bruk, så vil jeg helst ikke mistenke han for noe. Han sier stadig at jeg er den eneste, og han elsker meg. Men jeg er alltid så usikker på gutter og er så flink til å overanalysere alt.
Gjest Miranda2011 Skrevet 19. juni 2013 #18 Skrevet 19. juni 2013 TS her Det er kjæresten min. Og han forklarte meg dette fint. Men jeg vet ikke hvorfor, jeg har en dårlig magefølelse. Av at han har løyet til meg. Men hvis det er slik at man kan få vanlig ringetone selv om kortet ikke er i bruk, så vil jeg helst ikke mistenke han for noe. Han sier stadig at jeg er den eneste, og han elsker meg. Men jeg er alltid så usikker på gutter og er så flink til å overanalysere alt. Ring opplysningen da, og spør hvem som eier det gamle nummeret, står han som eier er det i bruk. Ellers kan du ringe det nr fra en annen tlf, så han evt ikke ser det er du som ringer. Håper mistanken din ikke stemmer.
Cermet Skrevet 19. juni 2013 #19 Skrevet 19. juni 2013 Tydelig at det er litt overdramatisering ute og går, ja. Prøv å skrive #31# og så nummeret (#31#99999999) og ring, da ringer du med skjult nr, hvis noen plukker opp da, da kan du begynne å bli bekymra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå