Gjest hard life 25 Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 I lengere tid (flere måneder) har jeg observert en veldig kjekk fyr på bussen, og vi har hatt en god del blikkontakt. Jeg så han i avisen her en dag og plukket dermed opp navnet hans. Jeg fant han på Facebook og bestemte meg for å skrive en melding til han. Som han så klart ikke svarte på. Svarte faen, hva feiler det folk (menn) som ikke svarer!? Jeg er absolutt ikke interessert i et forhold, men har veeeldig lyst på sex Denne gutten er, i følge avisa, 18 år, og jeg er noen år eldre. Alle 18 år gamle gutter sier vel ja til sex? Har i alle fall alltid trodd det... Heh. Jeg skrev en melding til han på nytt i dag (en uke siden forrige), og sa at jeg ikke er interessert i dating/forhold, men kun noe uforpliktende moro Haha! Men han har fortsatt ikke svart, selv om jeg kan se at han har sett meldingen. Blæh! Har jeg bare skremt han? Vært for direkte? Er han bare ikke interessert? Jeg vil jo ikke ha noe mer enn sex! Har ikke nevnt ordet sex, altså, og prøvde å skrive det litt diskret, men slik at det likevel ikke kunne misforståes I dating ville jo en melding nr. 2, uten svar på forrige, vært en drepen, men jeg vil jo ikke date! Hvis du er en ung gutt, og du hadde blitt kontaktet av en jente i denne konteksten - hva ville du gjort?
Tibbie Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Kanskje han er interessert i noen andre? Eller kanskje han ikke helt "tør"? Ikke alle på den alderen er spesielt erfaren, og kan da kanskje være litt ekstra sjenert/redd. Men det virker dessverre som at du må finne en annen kjekkas :/
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Har jeg bare skremt han? Vært for direkte? Du er noen år eldre enn ham, du har sett ham på bussen, du fant navnet da du tilfeldigvis så ham i avisen, du tok kontakt med ham på Face og du hintet i meldingen til at du hadde sex i tankene. Ja, du har skremt ham. Selvsagt har du det.Anonymous poster hash: cf2dd...76b 31
Nowayback Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 (endret) I lengere tid (flere måneder) har jeg observert en veldig kjekk fyr på bussen, og vi har hatt en god del blikkontakt. Jeg så han i avisen her en dag og plukket dermed opp navnet hans. Jeg fant han på Facebook og bestemte meg for å skrive en melding til han. Som han så klart ikke svarte på. Svarte faen, hva feiler det folk (menn) som ikke svarer!? Jeg er absolutt ikke interessert i et forhold, men har veeeldig lyst på sex Denne gutten er, i følge avisa, 18 år, og jeg er noen år eldre. Alle 18 år gamle gutter sier vel ja til sex? Har i alle fall alltid trodd det... Heh. Jeg skrev en melding til han på nytt i dag (en uke siden forrige), og sa at jeg ikke er interessert i dating/forhold, men kun noe uforpliktende moro Haha! Men han har fortsatt ikke svart, selv om jeg kan se at han har sett meldingen. Blæh! Har jeg bare skremt han? Vært for direkte? Er han bare ikke interessert? Jeg vil jo ikke ha noe mer enn sex! Har ikke nevnt ordet sex, altså, og prøvde å skrive det litt diskret, men slik at det likevel ikke kunne misforståes I dating ville jo en melding nr. 2, uten svar på forrige, vært en drepen, men jeg vil jo ikke date! Hvis du er en ung gutt, og du hadde blitt kontaktet av en jente i denne konteksten - hva ville du gjort? Det samme sier jeg. Ingen av ukjente jentene jeg sender mld til på facebook, svarer meg heller Ikke engang når jeg presiserer at det kun er sex jeg er ute etter.. Btw, welcome to our world! Endret 18. juni 2013 av gutt_86 18
Red-Ruby Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Nei, alle 18 åringer er ikke tilgjengelig for deg,dessverre! 4
Gjest hogwash Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Litt usikker på om jeg ville tatt det som et kompliment eller funnet det ubehaglig når jeg var 18, hvis du har lagt mer i blikkene enn ham er du nok godt over i "creepy" kategorien. 3
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 Du er noen år eldre enn ham, du har sett ham på bussen, du fant navnet da du tilfeldigvis så ham i avisen, du tok kontakt med ham på Face og du hintet i meldingen til at du hadde sex i tankene. Ja, du har skremt ham. Selvsagt har du det.Anonymous poster hash: cf2dd...76b Faen! Skjønte det i det jeg trykket "send"... Han kommer vel aldri til å svare :-( Har for øvrig ikke sett han etter at jeg tok kontakt. Han blir vel redd, muhaha! Uff, jeg tror jeg liker å skremme. Neida, joda, neida. - TS
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 kommer an på hvordan du ser ut vel Tja. Vil da si at jeg er en ganske søt jente :-) En venninne av meg sier jeg er Angelina Jolie-sexy, haha! Uten at jeg helt ser det, da, men :-p
LillaFrosk Skrevet 18. juni 2013 #10 Skrevet 18. juni 2013 For det første - meldingen KAN ha havnet i "annet". For det andre, stalkertendenser som dette ville vel ha skremt hvem som helst? For det tredje, han KAN være jomfru, og uinteressert i å ligge med en hvemsomhelst som sin første. For det fjerde...så velger jeg i naivitet å si at ikke alle attenåringer sier ja til sex alltid. Lillebror er jo bare atten.. 4
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2013 #11 Skrevet 18. juni 2013 Nei, alle 18 åringer er ikke tilgjengelig for deg,dessverre! Trodde vel egentlig ikke det, heller. Det var mer ment som en spøk, med tanke på at de fleste tenåringer er rimelig kåte :-p
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #12 Skrevet 18. juni 2013 Faen! Skjønte det i det jeg trykket "send"... Han kommer vel aldri til å svare :-( Har for øvrig ikke sett han etter at jeg tok kontakt. Han blir vel redd, muhaha! Uff, jeg tror jeg liker å skremme. Neida, joda, neida. - TS Kan alltids hende han svarer etter hvert, men jeg tror nok fort han har blitt redd. Da jeg selv var gutt på 18 for noen år siden hadde jeg nok syntes det der var jævlig kult, men jeg hadde også fort blitt redd for å leve det ut. Det ville virket så mistenkelig og rart hvis en så godt som ukjent dame i 20-årene plutselig ville ligge med meg, rett og slett.Anonymous poster hash: cf2dd...76b
kråkefjas Skrevet 18. juni 2013 #13 Skrevet 18. juni 2013 Tja. Vil da si at jeg er en ganske søt jente :-) En venninne av meg sier jeg er Angelina Jolie-sexy, haha! Uten at jeg helt ser det, da, men :-p Er det så bra da. Hun har jo ikke pupper engang 1
Gjest hard life 25 Skrevet 18. juni 2013 #14 Skrevet 18. juni 2013 For det første - meldingen KAN ha havnet i "annet". For det andre, stalkertendenser som dette ville vel ha skremt hvem som helst? For det tredje, han KAN være jomfru, og uinteressert i å ligge med en hvemsomhelst som sin første. For det fjerde...så velger jeg i naivitet å si at ikke alle attenåringer sier ja til sex alltid. Lillebror er jo bare atten.. Jeg ville ikke ha blitt skremt selv, uansett alder :-p Er ikke så lettskremt, haha! Jeg kan se at han har sett meldingene, så de har nok ikke havnet i "annet". Har tenkt tanken på at han kan være jomfru, ja... Jeg går vel egentlig ikke rundt i den tro at alle 18-åringer har sex med hvem som helst. Det skrev litt som tull - TS
Gjest hard life 25 Skrevet 18. juni 2013 #15 Skrevet 18. juni 2013 Er det så bra da. Hun har jo ikke pupper engang Jaja, hun mente det jo fint, selv om jeg som sagt ikke kan se hverken likhet eller noe annet. Men får ofte høre at jeg ser bra ut, fra begge kjønn. - TS
Gjest hard life 25 Skrevet 18. juni 2013 #16 Skrevet 18. juni 2013 Kan alltids hende han svarer etter hvert, men jeg tror nok fort han har blitt redd. Da jeg selv var gutt på 18 for noen år siden hadde jeg nok syntes det der var jævlig kult, men jeg hadde også fort blitt redd for å leve det ut. Det ville virket så mistenkelig og rart hvis en så godt som ukjent dame i 20-årene plutselig ville ligge med meg, rett og slett.Anonymous poster hash: cf2dd...76b Jeg tror jo egentlig selv at jeg har skremt han, ja. Jeg er veldig direkte av meg, og han ser veldig sjenert og forsiktig ut. Faen, han er jo så søt - TS
kråkefjas Skrevet 18. juni 2013 #17 Skrevet 18. juni 2013 Jeg tror jo egentlig selv at jeg har skremt han, ja. Jeg er veldig direkte av meg, og han ser veldig sjenert og forsiktig ut. Faen, han er jo så søt - TS Hvorfor tok du ikke kontakt på bussen heller?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #18 Skrevet 18. juni 2013 Er det så bra da. Hun har jo ikke pupper engang Det kan godt være. Er ganske enig i akkurat det. Likevel hadde du høvlet over henne uten å nøle om du var singel og fikk muligheten. Jeg også, forresten, det skal ikke stå på det. Så om TS faktisk skulle ha trekk av Jolie, er det neppe utseendet hennes som skremmer denne gutten.Anonymous poster hash: cf2dd...76b
Gjest hard life 25 Skrevet 18. juni 2013 #19 Skrevet 18. juni 2013 Hvorfor tok du ikke kontakt på bussen heller? Har hatt lyst til det, men nå er det lenge siden jeg har sett han. En måneds tid, vil jeg tro. For øvrig synes jeg det er lettere å ta kontakt skriftlig. - TS
Gjest hard life 25 Skrevet 18. juni 2013 #20 Skrevet 18. juni 2013 Det kan godt være. Er ganske enig i akkurat det. Likevel hadde du høvlet over henne uten å nøle om du var singel og fikk muligheten. Jeg også, forresten, det skal ikke stå på det. Så om TS faktisk skulle ha trekk av Jolie, er det neppe utseendet hennes som skremmer denne gutten.Anonymous poster hash: cf2dd...76b ;-) Jeg ser for øvrig mye yngre ut enn jeg er, og første reaksjon fra alle jeg møter når de spør hvor gammel jeg er lyder noe slikt som "Oi! Trodde ikke du var mer enn 17!". Så tror nok ikke at jeg ser ut som en gammel kjerring i hans øyne heller. Han ser i grunn ut som han er 22-23, og jeg ble veldig overasket da jeg så alderen hans i avisen! - TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå