Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min var sammen i 1, 5 år før vi flyttet sammen. Vi var stormforelsket og kunne ikke få nok av hverandre når vi var sammen. Nå har vi flyttet sammen for 1 måned siden og ingenting ble som jeg ttodde. Vi har hatt sex kanskje 3 ganger og jeg føler allerede som om vi har bodd sammen som et gammelt ektepar. Jeg er då lei meg og det er ikke et sånt forhold jeg vil ha etter så kort tid. Føler ikke at han ser meg eller elsker meg ordentlig lenger.

Vet ikke hva jeg vil med dette. Ville bare ha det ut :-(

Anonymous poster hash: 5a863...c6b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff :(

Anonymous poster hash: c4bb2...30f

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har du snakket med ham om det? Det er mange som glemmer å være kjærester når de flytter sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Been there, done that.

Bodd sammen i over ett år nå og ting er fortsatt like traurig. Hadde aldri trodd det kom til å bli slik.

Vi var sammen i over 3 år før vi flyttet sammen og hadde ett fantastisk sex liv. Så fort vi flyttet sammen så ble interessen hans lik null.

Vurderer å flytte ut bare for å kunne beholde forholdet vårt.

Anonymous poster hash: 76c3b...101
AnonymBruker
Skrevet

ser du noe fremtid i dette da? er det noe du vil skal fungere?

kanskje dere skal prøve å finne en løsning? hva med å flytte fra hverandre en stund? eller snakke om hvordan dere kan gjøre det annerledes? kanskje var det for tidlig å flytte sammen, det betyr ikke at forholdet er over for det, men om dere ikke gjør noe kan det fort gå mot slutten. desverre.

Anonymous poster hash: 56f71...cd3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har kjøpt hus sammen og er ikke bare å flytte fra hverandre heller :-( Jeg savner så veldig tiden før hvor vi var så forelsket. Hadde aldri trodd det skulle gå så fort over. Jeg kler meg i sexy undertøy og prøver å være attraktiv for han. Han snur seg rundt og snorker. Jeg blir så lei meg og legger meg på gjesterommet til slutt. Uff dette er så vondt:'(

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har kjøpt hus sammen og er ikke bare å flytte fra hverandre heller :-( Jeg savner så veldig tiden før hvor vi var så forelsket. Hadde aldri trodd det skulle gå så fort over. Jeg kler meg i sexy undertøy og prøver å være attraktiv for han. Han snur seg rundt og snorker. Jeg blir så lei meg og legger meg på gjesterommet til slutt. Uff dette er så vondt:'(

Huff, føler med deg ts! Er han en jeger-type? En som liker å jakte, en som liker å ta styringen?

Var dere mye sammen da dere bodde hver for dere før dere flyttet sammen, eller hadde dere mye alenetid hver for dere?

Skrevet

Jeg og kjæresten min var sammen i 1, 5 år før vi flyttet sammen. Vi var stormforelsket og kunne ikke få nok av hverandre når vi var sammen. Nå har vi flyttet sammen for 1 måned siden og ingenting ble som jeg ttodde. Vi har hatt sex kanskje 3 ganger og jeg føler allerede som om vi har bodd sammen som et gammelt ektepar. Jeg er då lei meg og det er ikke et sånt forhold jeg vil ha etter så kort tid. Føler ikke at han ser meg eller elsker meg ordentlig lenger.

Vet ikke hva jeg vil med dette. Ville bare ha det ut :-(

Jeg kjenner meg igjen. Bodd sammen med kjæresten i 3 mnd nå, var sammen i et år før det. alt endret seg når vi flyttet sammen.. Vi hadde jo ikke lenger muligheten til å savne og lengte etter hverandre.. jeg kunne jo ikke lenger glede meg til å besøke han eller til han skulle besøke meg. plutselig måtte vi jobbe for å få ting til å fungere. det føltes veldig merkelig! så det er du ikke alene om.. Jeg var også veldig frustrert og tenkte mange ganger at keg angret på å ha blitt samboer. men ting roet seg med tiden.. og kosen kom tilbake:) Jeg foreslår at du passer på at dere begge har hver deres hobbyer. Klart dere skal gjøre ting sammen.. Men pass på å få tid med venninnene dine. Og pass på at han får være med gutta! Pass også på at dere begge får tid alene. Ikke ring han ned hver dag.. og om det ikke funker så si til han hva du FØLER når han bare snur seg med ryggen til... Evt så kan du svare med samme mynt. Og hvis han reagerer på det så svarer du bare at han får det han gir. Men du trenger ikke å være snerpete.. Bare ærlig.

AnonymBruker
Skrevet

Bli særboere!

Anonymous poster hash: cb9c8...175

Skrevet

Han er slett ingen jeger type. Han har viet meg all oppmerksomhet før og ingen har tidligere vist at de elsker meg som han. Men når vi har flyttet sammen så er det som om vi skulle bodd sammen i 10 år og ikke noen uker. Det er ingen krangling eller sur tone mellom oss, men han gir meg ingen oppmerksomhet. Har vært samboer før i 8 år og der var det ikke sånn på mange år. I natt la jeg meg på gjesterommet og han kom inn på natta og spurte hvorfor jeg lå der. Da sa jeg at jeg kunne liksågodt ligge der alene som å ligge i samme seng som han. Da sa han bare ok sove godt da og ga meg en klem før han gikk å la seg igjen!

AnonymBruker
Skrevet

Han er slett ingen jeger type. Han har viet meg all oppmerksomhet før og ingen har tidligere vist at de elsker meg som han. Men når vi har flyttet sammen så er det som om vi skulle bodd sammen i 10 år og ikke noen uker. Det er ingen krangling eller sur tone mellom oss, men han gir meg ingen oppmerksomhet. Har vært samboer før i 8 år og der var det ikke sånn på mange år. I natt la jeg meg på gjesterommet og han kom inn på natta og spurte hvorfor jeg lå der. Da sa jeg at jeg kunne liksågodt ligge der alene som å ligge i samme seng som han. Da sa han bare ok sove godt da og ga meg en klem før han gikk å la seg igjen!

Haha! :D Det skasje gå an! Du er blitt roomyen hans nå, ikke kjæresten som han bor med.

Anonymous poster hash: 22157...779

Gjest Marmot
Skrevet

Dersom samtalen forløp nøyaktig slik du skriver nå, er det jo ikke rart. Han er da ikke tankeleser, du forteller ingenting om hva som er problemet, annet enn sur hinting. Han tar ikke hintene dine, åpenbart. Han fulgte etter deg og spurte deg, da burde du grepet sjansen og sagt hvordan du har det. I stedet nekter du å bli med på ansvaret og bare kaster det tilbake til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...