Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i litt over 2 og et halvt år. Vi elsker hverandre veldig høyt og har et kjempebra forhold. Nå bor vi sammen og er lykkeligere enn aldri før. Han sier ofte at det er meg han vil dele resten av livet sitt med, at han alltid kommer til å elske meg uansett hva som skjer, osv.

I sommer skal vi på sydenferie sammen og jeg føler han hinter litt til frieri. Ikke med vilje da (han er ikke så flink til å skjule det når han har noe på gang). Hver gang vi snakker om ferien forteller han hvor mye han gleder seg og han har på en måte et lurt smil. Hver gang han skal velge film velger han en søt film, som gjerne handler om brylupp eller frieri, og hver gang vi ser noe som det på tv eller film, holder han ekstra godt rundt meg.

Jeg har sånn på følelsen av at han skal fri til meg. Det er kanskje vanskelig å forstå utifra det jeg skriver, men han gir meg hele tiden sånne små hint. Jeg er foresten 18 og han er 21.

Hva tror dere? Hadde blitt såååå glad om han hadde fridd, det er alt jeg drømmer om nå :rodmer:

Anonymous poster hash: fc464...298
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er lurt å ikke få for store forhåpninger. Leste en lignende tråd her hvor TS var superskuffa over at kjæresten ikke hadde fridd på en romantisk ferie de hadde sammen enda hun følte det var en masse tegn for at det skulle skje.

Har dere i det hele tatt snakket konkret om giftemål før?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er lurt å ikke få for store forhåpninger. Leste en lignende tråd her hvor TS var superskuffa over at kjæresten ikke hadde fridd på en romantisk ferie de hadde sammen enda hun følte det var en masse tegn for at det skulle skje.

Har dere i det hele tatt snakket konkret om giftemål før?

Ja, han har sagt han vil gifte seg med meg, han sa til og med " om ca 4 år hadde passet bra, eller hva?" jeg vil jo gifte meg så jeg har jo bekreftet for han at jeg vil det.

Tenker også at jeg ikke vil bli skuffet så jeg burde ikke ha for høye forhåpninger, men jeg klarer ikke. Jeg er på en måte så sikker. Derfor trenger jeg litt andre syn enn bare mitt eget også :)

Anonymous poster hash: 065ee...20c

Skrevet

Det er litt vanskelig for oss, som aldri har møtt kjæresten din, å vite om han tenker å fri eller ikke. Men, jeg sier meg enig med Armitage her: ikke ha for store forhåpninger.

Det blir litt dumt om du i ettertid er skuffa over hele ferien, som ellers er ment til å være koselig, bare fordi du ikke ble fridd til på akkurat det tidspunktet.

Menmen. Om det ikke går slik du håpte på, så kan du vel bare fri selv :P

Skrevet

Ja, han har sagt han vil gifte seg med meg, han sa til og med " om ca 4 år hadde passet bra, eller hva?" jeg vil jo gifte meg så jeg har jo bekreftet for han at jeg vil det.

Tenker også at jeg ikke vil bli skuffet så jeg burde ikke ha for høye forhåpninger, men jeg klarer ikke. Jeg er på en måte så sikker. Derfor trenger jeg litt andre syn enn bare mitt eget også :)

Men du tror ikke at han mente det når han sa at han ville vente 4år med giftemål?

AnonymBruker
Skrevet

Men du tror ikke at han mente det når han sa at han ville vente 4år med giftemål?

Han mente det såklart, men vi har begge også sagt at vil være forlovet noen år før vi gifter oss. Vi er jo ganske unge så.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Han vil ofte se filmer om frieri og bryllup? Hvilken gutt er det egentlig du har funnet deg? hehe

Men hvis han er den typen, så tror jeg absolutt at det kan være ett frieri på gang. :)

• Liker 1
Skrevet

det blir spennende da :)

Men ikke let for mye etter "hint", kanskje du har misforstått hintene og han overrasker deg med hele feriekofferten full av sexleketøy!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke forvent for mye! Atten år er altfor tidlig! Godt mulig han tenker å fri om tre år for eksempel.

Anonymous poster hash: 1c228...3e4
Gjest Keikolina
Skrevet

Ble forlova når jeg var 19. 11 år senere er vi fortsatt sammen. Selv om vi ikke har giftet oss enda.

Gjest Aegon Targaryen
Skrevet

Jeg tror at han aldri kommer til og fri

Skrevet

Støtter meg til de som skriver at du ikke skal forvente frieri i ferien. Du skal ha en ferie med kjæresten din, og det er det du skal nyte. Det vil bli for slitsomt å gå og vente på frieriet. Hvis dere vet at dere ønsker å forsøke dere på et samliv i form av et giftemål, så bruk tiden på å forberede hva dere ønsker ut av samlivet. Det er mer viktig enn frieri og forlovelse.

Skrevet (endret)

Mine telepatiske evner tilsier:

....

Ahuuuuuuum..........

.......

At du skal vente og se hva som skjer. Ingen av oss fra KG vet hva kjæresten din skal spise til middag i morgen, ei heller hva han planlegger å gjøre på sydenferien deres.

Endret av Trololololmjau

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...