Isabelaela Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Jeg har lyst til å gi et gavekort som morgengave til min kjære. Noen som kan anbefale en flink tatovør i Oslo? Jeg har brukt Aivar hos 1969 og er veldig fornøyd med ham. Men tar gjerne i mot tips om andre
Isabelaela Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2013 (endret) han har 9 fra før, alle black/white.. og han har maori long sleeves.. kanskje jeg burde finne noen som er flink på maori? Endret 19. juni 2013 av Isabelaela
Mumsen86 Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Man bør tråkke veldig forsiktig når man skal tatovere gamle stammestiler som maori. Da dette er gamle tradisjoner innad i en folkegruppe, og har regler på hvordan det skal være, er nok de fleste tatovører forsiktige med å bevege seg inn på dette. Det blir nok ikke sett på med et smil blant maori-befolkningen om man kommer der som en blond skandinaver med maori-sleeves. Men til det meste annet så sjekk ut Lucky 7 eller Attitude Tattoo (electric Linda sitt studio). Hvor mye tenker du på legge i gavekortet da? 3
Isabelaela Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2013 (endret) Man bør tråkke veldig forsiktig når man skal tatovere gamle stammestiler som maori. Da dette er gamle tradisjoner innad i en folkegruppe, og har regler på hvordan det skal være, er nok de fleste tatovører forsiktige med å bevege seg inn på dette. Det blir nok ikke sett på med et smil blant maori-befolkningen om man kommer der som en blond skandinaver med maori-sleeves. Men til det meste annet så sjekk ut Lucky 7 eller Attitude Tattoo (electric Linda sitt studio). Hvor mye tenker du på legge i gavekortet da? Tror nok han er klar over det Allikevel så HAR han en maori tatovering! tenkte 5000nok Endret 19. juni 2013 av Isabelaela
Mumsen86 Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Hehe, jeg er ganske lidenskapelig interessert i tatoveringer. Så jeg følte bare for å si det Da må jeg si han har en snill kjæreste! Man kan trylle fram noen fine kunstverk for den summen. Jeg vil anbefale å sjekke ut min tatovør, Nick Morte. Hører til hos Lucky 7-familien 1
Isabelaela Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2013 Hehe, jeg er ganske lidenskapelig interessert i tatoveringer. Så jeg følte bare for å si det Da må jeg si han har en snill kjæreste! Man kan trylle fram noen fine kunstverk for den summen. Jeg vil anbefale å sjekke ut min tatovør, Nick Morte. Hører til hos Lucky 7-familien takk for det! men han er heller ikke noe blond skandinave med maori-sleeves Men spiller ingen rolle det. Sier du det? Jeg betalte 4500,- for den ene jeg har. Og tok ca 3,5 timer hos 1969. Jeg trodde det var det det kostet jeg. Men allikevel er det en morgengave så jeg syns det er ok med 5000 jeg.
Mumsen86 Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Pris varierer veldig fra tatovør til tatovør da. Hvor godt tatovøren liker motivet spiller også inn på prisen. Hvor stor er den du fikk fra 1969? Jeg har som regel 4-timers sesjoner med Nick. Han jobber raskt, og får derfor gjort mye på den tiden
Isabelaela Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2013 (endret) jada. det er sant:) skal sjekke han nick jeg. Takk for forslaget! hva har han lagd for deg? hvor mye betaler du for en sitting hos ham da? mm.. min er på størresle av en hånd. skal se om jeg får lagt ut bilde Endret 19. juni 2013 av Isabelaela
Isabelaela Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2013 (endret) ,,,,, Endret 19. juni 2013 av Isabelaela
Sugerøret Skrevet 20. juni 2013 #12 Skrevet 20. juni 2013 Hehe, jeg er ganske lidenskapelig interessert i tatoveringer. Så jeg følte bare for å si det Da må jeg si han har en snill kjæreste! Man kan trylle fram noen fine kunstverk for den summen. Jeg vil anbefale å sjekke ut min tatovør, Nick Morte. Hører til hos Lucky 7-familien Nick er råflink.Men pga problemer med noe visum ,kan han ikke ta på seg oppdrag akkurat nå.. Jeg skal på luck 7 selv og ta en tattis. De fortalte meg om Nick,for jeg ville ha han til å tatovere.
Mumsen86 Skrevet 20. juni 2013 #13 Skrevet 20. juni 2013 Ja, jeg snakket med han samme dagen. Kjipe greier. Glemte det helt ut når jeg anbefalte han tidligere. Her er det han har gjort på armen min så langt: Betaler rundt 4000,- pr. gang. 1
Isabelaela Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #14 Skrevet 21. juni 2013 hehe cool hvem på lucky7 anbefaler dere ellers da?
Isabelaela Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #15 Skrevet 21. juni 2013 Ja, jeg snakket med han samme dagen. Kjipe greier. Glemte det helt ut når jeg anbefalte han tidligere. Her er det han har gjort på armen min så langt: Betaler rundt 4000,- pr. gang. ok. på 1969 har de fleste minst 1500,- per time. Kult! du har vært kreativ du masse farger og masse "diversity".. me like
Mumsen86 Skrevet 21. juni 2013 #16 Skrevet 21. juni 2013 Takk :-) Har overlatt myye av designvalgene til tatovøren. Da blir som regel resultatet best! Hvem som er å anbefale kommer helt ann på stilen. Men Katrine er ganske flink til litt forskjelligt.
Isabelaela Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #17 Skrevet 21. juni 2013 (endret) lurt det! her er min... veldig girly da men ok. skal skjekke litt det hun har gjort Endret 22. juni 2013 av Isabelaela
Mumsen86 Skrevet 21. juni 2013 #18 Skrevet 21. juni 2013 Bra fargebruk i den der! Liker fargetatoveringer Har selv en på det området og lenger opp på ribbeina. Var min første. Veeeeldig smertefullt :-P
Isabelaela Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #19 Skrevet 21. juni 2013 (endret) Bra fargebruk i den der! Liker fargetatoveringer Har selv en på det området og lenger opp på ribbeina. Var min første. Veeeeldig smertefullt :-P han Aivar er veldig flink.. sjekk det http://www.1969tattoo.no/1969_Tattoo_Oslo/GALLERY/Pages/Aivars.html den var min første og er min eneste... jeg gråt og hylte heheh! trodde jeg skulle bli kastet ut og at han ikke skulle gidde å tatovere ferdig. Stakkars folk som tatovert seg samme dag.. måtte høre meg sutre den skulle egentlig være dobbelt så stor, men en blomster oppe og en nede. Men jeg klarte ikke! Endret 21. juni 2013 av Isabelaela
Isabelaela Skrevet 22. juni 2013 Forfatter #20 Skrevet 22. juni 2013 vet dere om han niki i sverige har laaaang ventetid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå