Mossa Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Noen gang sett en film som fikk alle hårene på kroppen til å reise seg...fordi den var så meningsløs og elendig. Nå har vi jo alle forskjellig smak, men hvilken film er desidert den verste du har sett? Mitt førstevalg : Sineater!! Meningsløs. Alt var filmet på svarte natta, så mye av handlingen gikk tapt pga det. Og det var 100 minutter med prating i kirker...og resterende 38 min skjønte jeg ikke noe av.
Suzy Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 Dum, Dummere... må være det absolutt mest tragiske jeg har sett...
sunshine-t Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Nettet... Den var helt tåpelig... Prøvde å se hele filmen, men den var så sinnsykt dårlig at det var flaut...
Gjest Phair Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Dum' date=' Dummere... må være det absolutt mest tragiske jeg har sett... [/quote'] Hva, det er jo hysterisk morsom En av de værste filmene jeg har sett må være Gigli.
Isiselin Skrevet 13. april 2004 #5 Skrevet 13. april 2004 "The attack of the killer tomatoes" Makan til møl!!! :o
Sandman Skrevet 13. april 2004 #6 Skrevet 13. april 2004 "The Hours" er definitivt det kjedeligste jeg har sett. Gikk midt i filmen. Her er begredeligheten: http://www.snurrfilm.no/movie.asp?fkMID=3404 Synd at så mange dyktige skuespillere klarer å gjøre noe så kjedelig og intetsigende. Vet at den har fått til dels strålende kritikker, men gir jeg blaffen i.
Gjest Phair Skrevet 13. april 2004 #7 Skrevet 13. april 2004 "The Hours" er definitivt det kjedeligste jeg har sett. Gikk midt i filmen. Her er begredeligheten: http://www.snurrfilm.no/movie.asp?fkMID=3404 Synd at så mange dyktige skuespillere klarer å gjøre noe så kjedelig og intetsigende. Vet at den har fått til dels strålende kritikker, men gir jeg blaffen i. Åh, en av de vakreste filmer jeg har sett, gråt og gråt og gråt.
Loolaa Skrevet 13. april 2004 #8 Skrevet 13. april 2004 Jeg synes Magnolia (med Tom Cruise ++) var noe stort møl. Spolte forbi mesteparten av filmen for å se slutten. Ikke verdt videopengene en gang
Rapitap Skrevet 13. april 2004 #9 Skrevet 13. april 2004 Åh, en av de vakreste filmer jeg har sett, gråt og gråt og gråt. Jeg synes ikke det er "lov" å ha slike meninger om filmer som er biografiske eller historiske!. Av helt samme grunn mener jeg derfor at man ikke kan si at : "Fy! har du sett Schindlers liste? Den var såååå dårlig!"
Gjest Coral Skrevet 13. april 2004 #10 Skrevet 13. april 2004 Husker jeg så en dansk film på kino en gang, tror den het bleeder eller noe sånt.. Forferdelig dårlig syns jeg .
Gjest Phair Skrevet 13. april 2004 #11 Skrevet 13. april 2004 Jeg synes Magnolia (med Tom Cruise ++) var noe stort møl. Spolte forbi mesteparten av filmen for å se slutten. Ikke verdt videopengene en gang Jeg gråt og gråt og gråt til den også jeg :-(
Sandman Skrevet 13. april 2004 #12 Skrevet 13. april 2004 Jeg synes ikke det er "lov" å ha slike meninger om filmer som er biografiske eller historiske!. Av helt samme grunn mener jeg derfor at man ikke kan si at : "Fy! har du sett Schindlers liste? Den var såååå dårlig!" Schindlers liste var jo tvertimot veldig bra, Anafugia. Mener du at det ikke er mulig og lage dårlige og dødskjedelige biografiske og historiske filmer?
minniepus Skrevet 13. april 2004 #13 Skrevet 13. april 2004 The Cube Totalt meningsløs og deprimerende.
Arwen Skrevet 13. april 2004 #14 Skrevet 13. april 2004 Den andre Matrix filmen. Den var faktisk verre en den tredje.
Gjest Madley Skrevet 13. april 2004 #15 Skrevet 13. april 2004 Gohstworld... Den er så begredelig at jeg kan ikke fatte at noen har fått betalt for å lage den filmen. Enda verre synes jeg det er at jeg har betalt for å se den.. :oops:
Rapitap Skrevet 13. april 2004 #16 Skrevet 13. april 2004 Mener du at det ikke er mulig og lage dårlige og dødskjedelige biografiske og historiske filmer? Jo, jeg mener det er mulig å lage dårlig "presentasjon", men jeg synes vi burde bli sittende utav respekt for våre forfedre/person:"innholdet". *naff but true*
Gjest Seleena Skrevet 13. april 2004 #17 Skrevet 13. april 2004 Vanilla sky og Kill Bill. Makan til rævvafilmar!
Piñacolada Skrevet 13. april 2004 #18 Skrevet 13. april 2004 Jeg er helt enig med Sandman; The Hours er en av de kjedeligste filmene jeg har sett! Skuffet veldig. Jeg husker jeg så "Jakten på Rød Oktober" for endel år siden, og den var bare gørrkjedelig.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #19 Skrevet 13. april 2004 Husker jeg så en dansk film på kino en gang, tror den het bleeder eller noe sånt.. Forferdelig dårlig syns jeg . Ja den er elendig! Jeg kjøpte den i julegave til min samboer ( nå ekssamboer), men det er noe av det dårligste jeg har sett tror jeg.. Fryktelig mislykket julegave ble det i alle fall
Nigella Skrevet 13. april 2004 #20 Skrevet 13. april 2004 Fikk heller ikke "tak i" The hours, måtte bare gi opp for jeg holdt på å sovne foran videon. Så en film som het "Naked" på kino for noen år siden. Den hadde vunnet både bjørner og palmer, men herregud for noe makkverk! En fyr som snakket ustoppelig i nesten 2 timer til en svart handling... filmen varte i over 3, men jeg greide ikke mer. IKKE SE DEN!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå