Gå til innhold

Ingen er positiv til at jeg skal ha kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg en kjæreste, men har ikke møtt noen enda.

Samtidig, om jeg er interessert i noen, så virker mange rundt meg så negativ til det ... Det føles ut som om de ikke ønsker at jeg skal få meg kjæreste? At de ikke unner meg det?

Noen virker sure også ...

Alle som oppfører seg slikt, har kjæreste, så ...

Er forresten 30!

Anonymous poster hash: 85ad9...c40
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei TS !

Slik negativ energi må du ikke ta til deg. Ditt privatliv, herunder kjærlighetsliv og hvem du velger som kjæreste er nettopp dette; ditt valg. Når du treffer noen du er interessert i, ønsker å bli bedre kjent med og med tiden inngå i ett forhold med så må du ikke la andre stanse deg. Spesielt ikke dersom grunnene ikke har feste i virkeligheten og stammer av noe som høres ut som ren sjalusi.

Men, jeg tror nok at enkelte mennesker bare er slik. Når man ikke er lykkelig selv, så klarer man ikke å unne andre lykke heller. Andre rundt deg har kanskje dårlig selvbilde og kanskje lav selvtillit, som også kan spille inn (?). Da har man i tillegg lett for å forsøke å rakke ned på andre for at en selv skal føle seg bedre.

Nei TS, steng alle disse negative utspillene fra disse menneskene ute. Ditt privatliv er ditt privatliv, her er det du som bestemmer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...