AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Jeg trenger noen tips. Har flyttet til ny by og nytt land for en god stund siden. La oss si Stockholm (vil anonymisere det litt, men rent kulturmessig så er det ikke så langt fra). Jeg har noen venner her, men de er norske, og kun noen få. Jeg jobber her og har kollegaer, men det er jo ikke det samme. Savner venninnene hjemme i Norge, og sliter med å stifte nye bekjentskaper (bortsett fra one night stands og gutter jeg møter ute). Savner nettverket hjemme i Norge. Så noen tips? I og med at jeg ikke studerer så er det ikke noen naturlige sosiale arenaer hvor jeg møter mennesker på den måten, og byen er jo veldig overfladisk sånn sett. Så? Where to start? Ikke så keen på å bli kjent med folk over nettett . Anonymous poster hash: 6896b...3e5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 hvorfor venner når man har hender?? :-) Anonymous poster hash: b7413...65a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Har du noen hobbyer du kunne startet med der? Lagidrett er jo en fin mulighet om det er aktuelt.Anonymous poster hash: 5d225...91a
Gjest Faerunpedia Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Hva med å begynne med en aktivitet, idrett, kurs av noe slag?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 hmm, jo har bare ikke så fryktelig mye interesser av den typen. Aldri drevet med noe idrett. Om det skulle bli noen av mine interesser (mer kreative ting) så blir det ikke nødvendigvis så veldig sosialt. Fotokurs har jeg tenkt på, men det er liksom ikke SÅ sosialt og gjerne mye forskjellige aldre. Må isåfall ha noen tips? Anonymous poster hash: 6896b...3e5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 Anonnser her på kg? Kan jo lage en egen bruker kun for det slik at det om du vil den vanlige brukeren din skal forbli den samme. Jeg har gjort det og fikk masse respons^^, Anonymous poster hash: 8c03d...725
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 har mer lyst til å komme i kontakt med folk "naturlig" altså ikke over nettet, vil heller oppsøke steder og møte folk litt "tilfeldig". Kor var faktisk en god idé, men vil gjerne ha litt flere tips:) kom igjen nå! ordentlig brainstorming her! Anonymous poster hash: 6896b...3e5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 noen flere tips? noen som har erfaringer med lignende selv? Anonymous poster hash: 6896b...3e5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #10 Skrevet 18. juni 2013 Språkkurs??? Anonymous poster hash: e975d...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå