AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg har en partner som ønsker å eksperimentere litt med buttpluger og kanskje etter hvert analsex med meg. Jeg er også interessert i å prøve for jeg tror jeg kan like dette. Men nå har det seg sånn at jeg ofte har rester av avføring i endetarmen. Jeg har ofte myk avføring (altså ikke diare eller løs, bare myk), og vet ikke hva jeg skal spise for å få steinhard avføring. Regner med det ikke blir rester da..? Jeg vil jo ikke at det skal komme avføring bare han stikker fingeren litt inni liksom. Og det har det gjort til nå, selv om det er timer siden jeg har gjort nr 2.. Tror neppe han bryr seg så mye, han sier iallfall det, men jeg bryr meg. Jeg må vite at jeg er ren.. Jeg har prøvd å vaske meg med dusjen, men det er vanskelig. Går det an å kjøpe noe på apoteket som skyller baki der? Eller er det noen som har tips til hvordan få skikkelig fast avføring som ikke gir rester i endetarmen? Jeg spiser vanligvis havregrøt, knekkebrød med pålegg, kjøtt, fisk, grønnsaker, og litt sjokolade. Anonymous poster hash: ad410...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinajoh Skrevet 18. juni 2013 #2 Del Skrevet 18. juni 2013 Det finnes noe greier man skyller i endetarmen, men husker ikke hva det er. Du kan spørre på apoteket. Hos meg har ikke dette med avføring vært et problem ang. analsex, men det skjedde en gang at det kom ut rester på senga... Uff, det var flaut. Hadde hatt bløt avføring den dagen, og angret som fy på at jeg hadde analsex senere... Det er bare naturlig, men det er jo flaut uansett. Anbefaler deg å stikke innom apoteket og spørre om de har endetarmsskylling eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Del Skrevet 18. juni 2013 De har såkalt analdusj på kondomeriet. Hvis ikke kan du bruke en imsdalflaske eller lignende. Bare smør tuppen med glidemiddel, putt den i rumpa og press vann inn. Trenger ikke å tømme flasken, du merker fort hva som er nok, bare prøv deg litt frem. Press det ut igjen og gjenta til vannet som kommer ut er rent. Anbefaler å gjøre det på toalettet. Anonymous poster hash: 20d29...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Del Skrevet 19. juni 2013 Har samme "problem" som deg til tider, og jeg tar rett og slett dusjstrålen(du må selvfølgelig ta av hodet) og putter den inn i rumpa. Samme prinsipp som analdusj o.l. Viktig å ikke skylle med for mye vann om gangen, da du plutselig kan få akutt "diare" av vannet som ikke kom ut i første omgang flere timer etter det er gjort. Snakker av erfaring, er bare glad jeg ikke har hatt noen uhell mens vi har vært i gang. Skyll til vannet som kommer ut er rent. Problem solved! Anonymous poster hash: 97aab...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg har en partner som ønsker å eksperimentere litt med buttpluger og kanskje etter hvert analsex med meg. Jeg er også interessert i å prøve for jeg tror jeg kan like dette. Men nå har det seg sånn at jeg ofte har rester av avføring i endetarmen. Jeg har ofte myk avføring (altså ikke diare eller løs, bare myk), og vet ikke hva jeg skal spise for å få steinhard avføring. Regner med det ikke blir rester da..? Jeg vil jo ikke at det skal komme avføring bare han stikker fingeren litt inni liksom. Og det har det gjort til nå, selv om det er timer siden jeg har gjort nr 2.. Tror neppe han bryr seg så mye, han sier iallfall det, men jeg bryr meg. Jeg må vite at jeg er ren.. Jeg har prøvd å vaske meg med dusjen, men det er vanskelig. Går det an å kjøpe noe på apoteket som skyller baki der? Eller er det noen som har tips til hvordan få skikkelig fast avføring som ikke gir rester i endetarmen? Jeg spiser vanligvis havregrøt, knekkebrød med pålegg, kjøtt, fisk, grønnsaker, og litt sjokolade. Anonymous poster hash: ad410...2cc Spis mer mat som gir forstoppelse, da blir avføringen fast og fin. Å bli sofapotet hjelper også på. Anonymous poster hash: a6004...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #6 Del Skrevet 19. juni 2013 Synes du skal prøve å skylle endetarmen som beskrevet over, enn å gi deg selv forstoppelse. Mat som gir hard mage: banan, blåbær, ris, pasta og lyst brød/loff. Melk har også den effekten på noen. Anonymous poster hash: 88934...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #7 Del Skrevet 19. juni 2013 * løper ut og kjøper Imsdalsflaske med tut* Anonymous poster hash: 393d5...00c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #8 Del Skrevet 19. juni 2013 Takker for svar. Tror jeg må teste ut dette med skylling litt på forhånd hvis jeg skal prøve å sprute noe vann oppi der. Er bekymra for at ikke alt kommer ut igjen, men at det plutselig kommer ut når vi har sex.. Å gå på apoteket og spørre etter endetarmskylling sitter ganske langt inne merker jeg.. Det er jo vanligvis ikke bare jeg som er på apoteket når jeg er der. Takler jo ikke en gang å kjøpe mageregulerende hvis det er personer innen 5 meters omkrets.. Så nei.. Imsdalflaske blir vel løsningen, men er jo litt størrelse på tuten så blir vel ikke direkte behagelig. Blir vel sår før the real deal. Angående mat jeg kan spise så har jeg kuttet ut havregrøten nå for å se om det har noe utslag. Har hørt at en del får løsere mage av melk, og jeg kan jo være en av dem. Banan gir meg luft i magen så det spiser jeg ikke. Blåbær kan jeg spise, og fint brød.. Synd jeg kjøpte grovt når jeg var på butikken i sted bare. Får se hvordan det går. treffer ham ikke før lørdag, så jeg har jo litt tid på å forberede meg. Anonymous poster hash: ad410...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #9 Del Skrevet 19. juni 2013 Takker for svar. Tror jeg må teste ut dette med skylling litt på forhånd hvis jeg skal prøve å sprute noe vann oppi der. Er bekymra for at ikke alt kommer ut igjen, men at det plutselig kommer ut når vi har sex.. Å gå på apoteket og spørre etter endetarmskylling sitter ganske langt inne merker jeg.. Det er jo vanligvis ikke bare jeg som er på apoteket når jeg er der. Takler jo ikke en gang å kjøpe mageregulerende hvis det er personer innen 5 meters omkrets.. Så nei.. Imsdalflaske blir vel løsningen, men er jo litt størrelse på tuten så blir vel ikke direkte behagelig. Blir vel sår før the real deal. Angående mat jeg kan spise så har jeg kuttet ut havregrøten nå for å se om det har noe utslag. Har hørt at en del får løsere mage av melk, og jeg kan jo være en av dem. Banan gir meg luft i magen så det spiser jeg ikke. Blåbær kan jeg spise, og fint brød.. Synd jeg kjøpte grovt når jeg var på butikken i sted bare. Får se hvordan det går. treffer ham ikke før lørdag, så jeg har jo litt tid på å forberede meg. Anonymous poster hash: ad410...2cc Tuten er da ikke så stor? Den er bare litt større en fingertuppen min iallefall, og så lenge du bruker glidemiddel av noe slag så burde det gå helt fint. Kuken er (forhåpentligvis) større i omkrets Anonymous poster hash: 20d29...7f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teta Skrevet 20. juni 2013 #10 Del Skrevet 20. juni 2013 Tror de selger slik "analskyll-flaske-ting" på Kondomeriet også. Man kan jo eventuelt bestille på nett, hvis man synes det er flaut å gå innom å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #11 Del Skrevet 20. juni 2013 Å få en pikk i rumpa er vel koselig for både damer og menn. Møkk på tissen blir litt kleint, men det er ikke nødvendig. 1. Drit skikkelig. 2. Fyll opp denne med lunkent vann. Ha på glidemiddel. La den skli opp i rumpa. 3. Trykk på ballongen, så vannet spruter ut inne i deg. 4. Sett deg over dass, og sprut alt ut. 5. Gjenta dette 3-4 ganger til vannet er helt rent. 6. Ha rumpesex innen en time. 7. Bruk mye glidekrem, så pikken sklir lett og ting ikke fester seg på. Kos dere. Anonymous poster hash: 69865...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 20. juni 2013 #12 Del Skrevet 20. juni 2013 Du går på apoteket og kjøper en sprøyte, 30-50 ml, fyller den med lunkent vann, og skyller til det ikke kommer mer. Ikke gjør dette for ofte, men innimellom går det helt fint. Man har som oftest ikke avføring i den nederste delen av tarmen, med mindre man må på do. Du kan også kjenne gjennom skjeden om det ligger avføring der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #13 Del Skrevet 20. juni 2013 Anbefaler også netthandel i stedet for å spørre om slik på apoteket. Eller bruke en sprøyte. Ikke gi deg selv forstoppelse! Det kan fort ende med rifter eller hemoroider, og da frister det IKKE å ha analsex. Anonymous poster hash: 5554d...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #14 Del Skrevet 20. juni 2013 For min del må det være en utrolig deilig dame hvis jeg skal takle avføring. Jeg kan ha sex med mange typer damer, men det er kun de aller aller vakreste jeg hadde taklet avføring fra. Hvis dama er avarage, blir det bare kvalmt og ekkelt. Anonymous poster hash: 5466c...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #15 Del Skrevet 21. juni 2013 Få deg en slik analdusj som beskrevet over her, men IKKE HA SEX INNEN EN TIME etterpå. Da blir det... farget. Lite lurt. Ikke gi deg selv forstoppelse, for det gjør vondt verre. Bruk en dusj (du kan kjøpe dette på kondomeriets nettside, som sender ganske uskyldige pakker) 3-4 ganger til det er rent vann som kommer ut, vent minst to timer. Det er hvertfall min erfaring. Tarmen bruker litt tid på å trekke opp det vannet som ikke kommer ut. Anonymous poster hash: a9d3f...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #16 Del Skrevet 21. juni 2013 Vil bare minne om at teknikken med å skylle rumpa innvendig ikke må gjøres for ofte, da man i tillegg til å skylle ut rester av avføring, også skyller ut gode bakterier man vil ha. Resultatet blir ubalanse i bakteriefloraen som kan gi problemer med avføring, slik ubalanse tar ofte lang tid å rette opp i. Men en gang i blant går selvsagt helt fint! Anonymous poster hash: b0e1a...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #17 Del Skrevet 21. juni 2013 Ts her. Møtte ham i ettermiddag så kan jo si hvordan det gikk, sånn for nysgjerrige sjeler. Jeg har ikke hatt tid til å bestille noen analdusj, og her er ikke noe kondomeri her jeg bor. Så ja.. Tok noen probiotika-tabletter som bruker å hjelpe når jeg vil ha fastere mage, men denne gangen funket de ikke. Jeg brukte glidemiddel og imsdalflaske, ikke akkurat behagelig, men jeg klarte å skylle. Sjekket med fingeren at det var rent inni også.. I alle fall.. Ingen avføring på hverken buttplug eller ham. Og analsex var slettes ikke så ille.. litt vondt ja, men jeg er ikke skremt. Litt pes med den rengjøringa inni analen bare.. Anonymous poster hash: ad410...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå