Gå til innhold

Bryllupsbutikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite tips... :)

Her er en norsk bryllupsbutikk med mye interessant....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt....var noen søte kaketopper der :-)

Skrevet
Mye fint og med glimrende service. Har selv bestilt slike esker og en kaketopp derfra og varene kom raskt og uten problem.

Har du snakket med de som skal lage kaken deres om vekta på brudeparet? 500 g er ganske mye. Har nemlig sett meg ut en med ca samme vekt, men er usikker.

Skrevet

Kaketoppen din var søt, Isiselin :-)

Selv skal vi ikke ha kaketopp. Er pynt på selve kaken på toppen. Men har kjøpt et humoristisk brudepar med matchende ramme på Kremmerhuset. Brudeparet skal stå på kakebordet og i rammen skal vi plassere et bilde av oss selv og enten ha på kakebordet eller ved gjesteboka :-)

Skrevet

Har du snakket med de som skal lage kaken deres om vekta på brudeparet? 500 g er ganske mye. Har nemlig sett meg ut en med ca samme vekt, men er usikker.

Vi skal ha sjokoladekake med marsipantrekk og hvit sjokoladetrekk utenpå der og vi tok med brudeparet til konditoren for å spørre om den var for tung, men det var den ikke da kaken har to trekk. Kommer sikkert litt ann på hvilken kake du har. Håper du får grønt lys!

Skrevet
Kaketoppen din var søt, Isiselin :-)

Selv skal vi ikke ha kaketopp. Er pynt på selve kaken på toppen. Men har kjøpt et humoristisk brudepar med matchende ramme på Kremmerhuset. Brudeparet skal stå på kakebordet og i rammen skal vi plassere et bilde av oss selv og enten ha på kakebordet eller ved gjesteboka :-)

Tusen takk, MissG. Ja, kaketoppen er så pen! Så pen at den kan brukes som pynt etterpå og det var litt av poenget da jeg kjøpte den. :)

Blir sikkert veldig morsomt med den rammen. Jeg så også en ramme med humoristisk brudepar på her for noen dager siden... Skal tro om det var den... Var det en dame med gigantiske hofter og stor forskjell på høyden mellom brud og brudgom (Fantes to varianter; en med høyest brud og en med høyest brudgom)?

Jeg spekulerte hardt på om jeg skulle kjøpe den med tynn, superlang brudgom og lita, lubben brud med giganthofter! Passet liksom så godt! :ler2:

Skrevet

Jo det var helt sikkert den, Isiselin :-) Rammen er hvit med glitterstener på og ved siden av rammen står brudeparet. Han i sort smoking med rosa magebelte. Bruden er litt større enn brudgommen og har enoooooooorme pupper og hofter :ler: og skikkelig trutmunn :ler:

Synes den var kjempeartig jeg........

Skrevet

Isiselin skrev:

Jeg spekulerte hardt på om jeg skulle kjøpe den med tynn, superlang brudgom og lita, lubben brud med giganthofter! Passet liksom så godt!

:ler:

Den hadde passet supergodt til dere (heretter kun kalt Helan og Halvan :hoho: ) (dette er en spøk altså.........i tilfelle du ikke forstår det.......)

Skrevet

:hoho::hoho::ler2:

Helan og Halvan, du liksom! :flekke:

:ler2:

Skulle ha kjøpt den, angrer nå da jeg ikke lenger er i Mosjøen der jeg så den...

Skrevet

De har den på Kremmerhuset på Byhaven og alle de andre Kremmerhusbutikkene her i byen :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...