AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Nå vet jeg kanskje når jeg skal ha mitt utdrikningslag!!!! iiiiiik! Det er en som trodde jeg visste når mannen sitt var og begynte å si at om jeg og unga ikke hadde noe å finne på den dagen så kunne vi gjøre noe i sammen. Og jeg latet som jeg visste alt!! Jeg vet ingenting!! Grunnen til at jeg tror jeg vet noe om mitt er da at noen andre har på en måte forsnakka seg litt om helga etter mannen sitt og da er det også en annen type fest vi skal på. Så jeg tror jeg vet, men kanskje de lurer meg alle mann!!! Det koselige er at den første trodde at det kom til å bli veldig mange i mannen sitt.Nesten alle han har satt på lista kommer.. Det er godt gjordt av over 15 mann og holde den hemmeligheten. Særlig siden han forsøker å lure ut av alle han møter når det skal være, men ingen går på limpinnen hans... Jeg fikk helt vondt i magen og nå må jeg juge til ham resten av tiden fram til utdrikkningslaget hans. Hvordan skal jeg klare det? Dette må jeg poste som anonym, kjenner jeg. Så ingen kan kan gjøre det om Vil ikke noe sted med dette, måtte bare få det ut til noen Anonymous poster hash: cd9b6...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå