Gå til innhold

Et barn satt inne i varm bil.. men hva med....?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10111250

men hva med hundene som bjeffet? Det er jo ikke noe bekymring om disse! Tragisk at et barn må gjennomgå dette, men det er like tragisk at to hunder er innesperra i varm bil også! Så hvorfor står det ikke noe mer om dette?

Det har vel noe med at vi skiller mellom mennesker og dyr.

Skrevet

Denne saken er fryktelig på så mange nivåer, men det jeg reagerer veldig på(etter å forlate baby alene i bil)er at foreldrene i det hele tatt lot babyen vœre alene med to hunder!

Håper barnevernet ser alvorlig nok på det. Disse menneskene er åpenbart ikke gode i hodet.

• Liker 2
Skrevet

Fordi barnet trumfer hundene i denne saken. Og fordi hunder er ofte litt mer selvgående enn små barn i slike situasjoner (være alene i bilen etc). Vinduet sto åpent i en p-kjeller, så det er ikke sikkert det var for varmt i bilen, ungen skrek kanskje på grunn av at hundene bjeffet. Spekulasjoner bare.

Men uansett fatter jeg ikke hvordan foreldre kan gjøre sånn?! De var på et gatekjøkken og spiste, og hadde ikke med seg ungen sin.. :omg:

Jeg lar aldri hunden sitte alene i bilen unødig, hender jeg løper inn på butikken etter vi har vært et sted, men tar alltid forbehold; ruller ned vinduet, stopper aldri for å prate med noen, er borte i maks 5 minutter. Hadde jeg hatt unge hadde jeg SELVFØLGELIG tatt den med meg! Hadde tatt med bikkja også om jeg kunne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...