Gå til innhold

Morgan og Ola-Conny i USA. Flere som ser på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et program jeg må få med meg. Herregud for noen snåle fyrer :skratte:

Ler godt når jeg ser på. Mange morsome gullkorn.

Flere som ser på?

Anonymous poster hash: d28a6...91f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir flau jeg. Noen mennesker burde bli beskyttet mot å dumme seg ut på TV

Anonymous poster hash: 33d09...65b
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De der er festlige! To enkle sjeler det er umulig å ikke trekke på smilebåndet av :) Herlig med slike artige skruer på tv, ser heller på dem enn på drittsekk tv som paradise hotel eller top model.

Anonymous poster hash: de32e...da6
  • Liker 8
Skrevet

Så en halv episode. De er jo mildt tilbakestående og det er merkelig at de filmes.

Skrevet

Nei. Jeg synes faktisk mer synd på dem da der er ganske åpenbart at de er lettere psykisk utviklingshemmet, og egentlig burde beskyttes mot seg selv i stedet for å bli latterliggjort på tv.

• Liker 5
Gjest Hyssingen
Skrevet

Nei. Jeg synes faktisk mer synd på dem da der er ganske åpenbart at de er lettere psykisk utviklingshemmet, og egentlig burde beskyttes mot seg selv i stedet for å bli latterliggjort på tv.

signerer.

Får bare vondt.

AnonymBruker
Skrevet

Vi ser jo på tangrubakken. Da burde det jo være greit å se på dette å. Selv om man ler når man ser å, så betyr jo ikke det at man ler av de.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Så en halv episode. De er jo mildt tilbakestående og det er merkelig at de filmes.

Da er det jo merkelig at de filmer tangrubakken folka å.

Skrevet

De på Tangerudbakken er ikke fremstilt som idioter, slik de to er.

• Liker 4
Skrevet

Vi ser jo på tangrubakken. Da burde det jo være greit å se på dette å. Selv om man ler når man ser å, så betyr jo ikke det at man ler av de.

Jeg synes det er en vesentlig forskjell. Tangerudbakken er et program der man får innblikk i livet til mennesker som veldig tydelig er funksjonshemmede, og dette er også noe tv-seerne er fullstendig klar over. De blir ikke framstilt som idioter eller latterliggjort for sine kommentarer.

• Liker 3
Skrevet

Så på det andre programmet dems, og det som jeg la godt merke til er at de fleste morsomme kommentarene var klipt inn. Ingen som har merket det?

Skrevet

Blir langt mer flau over deltakerne i Paradise Hotel enn disse to. Da kan man snakke om å drite seg ut. Er helt greit å se at det går an og være seg selv og litt "tøntete", og ikke så selvhøytidlige.

Syns synd på folk som blir brydd av dette.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Blir langt mer flau over deltakerne i Paradise Hotel enn disse to. Da kan man snakke om å drite seg ut. Er helt greit å se at det går an og være seg selv og litt "tøntete", og ikke så selvhøytidlige.

Syns synd på folk som blir brydd av dette.

Helt enig. Skjønner ikke hvorfor de blir latterliggjort.

Synes det er artig å se på de jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke på program av det slaget. Det er helt klart laget for at vi som seere skal more oss over dem og "alt det rare de kommer ut for" på deres bekostning, for de ser det antagelig ikke selv...hvor tafatte og ubehjelpelige de fremstilles. Konseptet med utdriting av mennesker er trist syns jeg. :(

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ser på det. Det starter ny sesong ikveld, sant? Jeg synes at de er så kule, beste var når de var i Paris og da de var på den vingården, da lo jeg som aldri før, og jeg har ikke ledd slik på lenge så takk til dem. To herlige fyrer man bare må like.

Anonymous poster hash: 2fb19...477

Skrevet

Så litt av episoden i går. De er jo veldig morsomme, men jeg synes det er i grenseland for hva som burde bli vist på TV, da jeg synes de egentlig burde beskyttes mot seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så på i går og lo godt av språkproblemene. Vi har alle vært i en situasjon der man tror man sier det riktige ordet på et fremmed språk, men så blir man ikke forstått. Hehe Synes ikke det var utdriting av dem. På Ullared-programmet hvor de snakker svensk oppfører de seg naturligvis annerledes, men det er vel ganske normalt å være sjenert eller slite med språket når man er lite reisevant. De ler jo ofte selv sv situasjonene.

Anonymous poster hash: 0edcc...04e

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns også det er litt i grenseland, men ikke for drøyt. Det blir mer feelgood enn utdritning, syns jeg. Syns det har vært verre programmer som har driti ut folk. På charterfeber for noen år siden så var det jo to lettere psykisk utviklingshemmede som jeg syns de gjorde veldig narr av (de to gutta i 20-30 åra, han ene som halta en del, og han andre som var ganske liten, hvis noen husker). De fikk jeg bare vondt av.

Samme med dette harryhandel-programmet på tv3. Der var det et par tydelig slitne narkomane (hun som alltid gjentok hva han andre sa), og det var enda verre.

Syns ikke noe om å gjøre sånn utdritning til underholdning. Da er det noe annet med Paradise og sånt, der er jo de som er med ikke utviklingshemmede (selv om det kanskje kan virke sånn *kremt*), og helt klar over hva de melder seg på og bør også være klar over konsekvensene.

Tangerudbakken er jo bare helt feelgood og søtt. Ingen utdritning der.

• Liker 2
Gjest Keikolina
Skrevet

Ser bare på iblandt. Synes de er så gode, akkurat som de på Tangerudbakken.

AnonymBruker
Skrevet

Ola-Conny har jo vært gift og har tre barn. Morgan er bare en enkel sjel i mine øyner. Nei, jeg ser på dette og ler med. For meg er det ordentlig feel-good tv.

Anonymous poster hash: b7e55...eed
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...