Gjest JustMe Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Hei. Det er snart sommerferie og den eneste grunnen til at jeg gruer meg er fordi jeg kommer til å savne kjæresten min SINNSYKT mye. Jeg ser han jo hver dag på skolen, er med han i helgene osv så når vi skal ha sommerferie, en av oss skal til et annet land osv kommer jeg til å savne han sånn, Han skal være borte sånn 3 uker i strekk og jeg kommer til å savne han mer enn noen gang. er så redd for at en av oss skal miste følelsene når vi ikke ser hverandre på så lang itd. Når man er på ferie kan man jo heller ikke sitte å snakke med den andre på telefonen hele dagen heller så det blir kanskje 4 min hver kveld\morgen fordi foreldrene hans er strenge med at han skal snakke i telefonen. Gruer meg så utrolig mye!! :(/ Vi er veldig nære, deler alt, er sammen hele tiden..han er min bestevenn..kommer til å savne han sånn og er livredd for at noe skal skje den tiden vi ikke er sammen. Vet noen kommer til å si *du overdriver* osv..men er bare sånne tanker jeg har..vet det er sunt ¨å savne hverandre men det er så vanskelig. Tusen takk for svar om du skal komme med noe negavtivt kan du heller la være
Sugar&Spice Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Venninnen min bor i Australia og har ikke sett kjæresten sin på halvannet år. Alt er relativt. Det er vondt uansett. Men det kommer til å gå fint. Og dere har godt av å være litt fra hverandre om du ser han HVER dag på skolen, i helger osv.
kattepus89 Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Alle har godt av litt space Bare husk hvor heldig du er som kan savne noen på den måten Kos deg i ferien og prøv å ikke fokuser så mye på savnet
Midnanne Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Husker det var helt forferdelig første gangen jeg var borte fra eksen i en måned:p Men på den andre siden var det utrolig fint å se hverandre igjen Tror man har sunt av å få savne hverandre litt
tinajoh Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 (endret) Jeg og kjæresten har vært borte fra hverandre flere ganger i ferier, osv. Og det har bare gjort forholdet enda bedre! Tro meg. Vi savnet hverandre, skrev til hverandre om kveldene, om hvor mye vi savnet hverandre. Faktisk, så savner jeg det, å kunne ENDELIG møte han igjen etter flere uker! Det går bra skal du se, og det blir godt å møtes igjen *redigert pga. skrivefeil, hehe Endret 18. juni 2013 av tinajoh
Gjest Murica Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Om følelsene deres dør ut etter bare 3 uker, så er forholdet ikke liv laga uansett. Jeg og mannen så hverandre en gang i året i ett par uker. Så 3 uker burde være fullt mulig. 2
Wubba Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 Hvor gamle er dere? Om dere er så nære som du sier har du nok ikke noe å være redd for. Skjønner at du kommer til å savne han, jeg har en kjæreste som har vært i militæret et år nå, å gjett om vi har savnet hverandre da! Vi er forsatt sammen og elsker hverandre mere enn før. Hvis det blir slutt fordi dere ikke ser hverandre på 3 uker var det ikke noe bra forhold uansett.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 ordentlige følelser dør ikke ut på tre uker
Armitage Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 (endret) Hei. Det er snart sommerferie og den eneste grunnen til at jeg gruer meg er fordi jeg kommer til å savne kjæresten min SINNSYKT mye. Jeg ser han jo hver dag på skolen, er med han i helgene osv så når vi skal ha sommerferie, en av oss skal til et annet land osv kommer jeg til å savne han sånn, Han skal være borte sånn 3 uker i strekk og jeg kommer til å savne han mer enn noen gang. er så redd for at en av oss skal miste følelsene når vi ikke ser hverandre på så lang itd. Når man er på ferie kan man jo heller ikke sitte å snakke med den andre på telefonen hele dagen heller så det blir kanskje 4 min hver kveld\morgen fordi foreldrene hans er strenge med at han skal snakke i telefonen. Gruer meg så utrolig mye!! :(/ Vi er veldig nære, deler alt, er sammen hele tiden..han er min bestevenn..kommer til å savne han sånn og er livredd for at noe skal skje den tiden vi ikke er sammen. Vet noen kommer til å si *du overdriver* osv..men er bare sånne tanker jeg har..vet det er sunt ¨å savne hverandre men det er så vanskelig. Tusen takk for svar om du skal komme med noe negavtivt kan du heller la være Jeg vet hvordan det er. Man slutter aldri å savne noen man er veldig glad i. Har vært sammen med min i mange år nå, men savner ham fremdeles når vi er fra hverandre. Ringer ham alltid før jeg legger meg og sier god natt og forteller ham at jeg er glad i ham hvis vi tilbringer natten fra hverandre. Men samtidig så er det godt med litt tid for seg selv også. Endret 18. juni 2013 av Armitage
Gjest oreokaka Skrevet 18. juni 2013 #10 Skrevet 18. juni 2013 Det kommer til å gå greit. Kjæresten min har vært i militæret nå i et år, og selv om det har vært litt opp- og nedturer i løpet av året, så har jeg aldri vært usikker på at han er den personen jeg vil være med. Men igjen så har vi vært sammen i over 3 og et halvt år, virker som dere er et mer nytt par. Tre uker skal gå greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå