Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test i dag, og fikk denne streken. Fikk en svak strek i går og.

Test tatt før helga var blendahvit!

Hva tror dere? Antall DPO på ticker er ikke nødvendigvis korrekt da jeg ikke er helt sikker på når eggløsninga fant sted. post-66436-0-11620500-1371579717_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok den er positiv :)

Skrevet

Tror også den er positiv:)

AnonymBruker
Skrevet

Ser bare en strek jeg?

Anonymous poster hash: 1b747...db9
  • Liker 1
Skrevet

Wii, håper det :D Strek nr 2 synes jo greit i virkeligheten og.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg beklager, men jeg ville ikke tolket den som positiv. I løpet av mine år som prøver fikk jeg ofte svake skyggestreker på billigtestene. Da jeg først ble gravid, var det ingen tvil. Da var streken tydelig rosa, selv om den var svakere enn kontrollstreken. Jeg fikk positiv test allerede 11 DPO, og det var på ettermiddagsurin (hadde ikke testet tidligere). Test igjen i morgen tidlig eller torsdag morgen. Dersom du er gravid vil streken bli tydeligere.

Anonymous poster hash: 3065b...e0a
  • Liker 2
Skrevet

Jeg beklager, men jeg ville ikke tolket den som positiv. I løpet av mine år som prøver fikk jeg ofte svake skyggestreker på billigtestene. Da jeg først ble gravid, var det ingen tvil. Da var streken tydelig rosa, selv om den var svakere enn kontrollstreken. Jeg fikk positiv test allerede 11 DPO, og det var på ettermiddagsurin (hadde ikke testet tidligere). Test igjen i morgen tidlig eller torsdag morgen. Dersom du er gravid vil streken bli tydeligere.

Anonymous poster hash: 3065b...e0a

Æsj, det jeg er redd for ja :(

Skrevet

Sånn strek hadde jeg, 8 dpo :)

Jeg får alltid et lite lykkelighetskik av å se positive tester, for meg var denne positiv :) Jippi, gratulerer :D

Skrevet

Tror jeg ville tatt en ny test om noen dager før jeg tok gleden/sorgen på forskudd. Jeg ser jo den andre streken, men det er virkelig bare såvidt, så det er vanskelig å tolke den..

AnonymBruker
Skrevet

For meg ser den negativ ut.

Ved første øyekast så ser den helt negativ ut, men hvis jeg konsentrerer så. kan jeg muligens se en skyggestrek. Har ofte fått fått et sånt resultat når det har vært negativ test.

Anonymous poster hash: 3beb3...4ac
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat slik så min test ut også, jeg var gravid :) Mistet dessverre, men det er en annen historie. Streken ble sterkere og sterkere, men aldri like sterk som kontrollstreken.

Anonymous poster hash: 464ef...745
Skrevet

Ser det er mye forskjellige opplevelser her. Får vel bare vente noen dager, og teste på nytt da :)

Skrevet

Jeg får alltid slike skyggestreker når jeg tester. Har foreløpig ikke hatt positiv test..

Lykke til med ny test i dag eller i morgen! :)

AnonymBruker
Skrevet

Ta en digital test der det står tydelig "Gravid" eller "Ikke gravid" :)

Anonymous poster hash: a2c0b...332
Skrevet

Min test så sånn ut 10 dpo, da jeg fant ut at jeg var gravid.

Skrevet

Hmmm :) Har bestemt meg for å vente til Mandag med ny test. Med mindre mensen dukker opp.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg ser bare en strek. Vent noen (flere) dager og ta en ny test.

Skrevet

Den der kan gå begge veier. Den er nemlig nøyaktig lik en såkalt skyggestrek, men de kan også være veldig fargeløse når man får en veldig tidlig positiv.

Skrevet

Tok ny test i dag å brukte et anna merke. Den ble helt 100% negativ :( Da veit jeg hvilke tester jeg aldri skal bruke mer. På 4. dagen med mensmurringer uten mensen nå. Nå får mensen komma snart!

Skrevet

Uff så dumt! Hadde skikkelig håpet oppe for deg:)

Kanskje det var kjemisk graviditet? Og derfor mensen heller ikke har kommet.. Bruk sommeren på kos med mannen så blir den nok positiv snart:)

Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...