AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Jeg driver og fikser opp litt i en leilighet jeg skal leie ut. Lampene som er der er litt utdaterte, så jeg føler at jeg må bytte dem ut. Jeg har sett litt på IKEA, men synes det meste ser veldig billig og plastikk ut. Lurer derfor på om noen vet hvor jeg kan finne rimelige lamper som ser greie ut og som også er i ok kvalitet. Skal ha både plafonder, klassisk lysekrone og vanlige stue, kjøkken og baderomslamper.Anonymous poster hash: 4b5c1...e6b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Skeidar eller Bohus? Anonymous poster hash: 90600...325 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Takk! Jeg har reservert meg mot reklame, så jeg har egentlig ikke peiling på hvem som selger lamper. Kjøper alt brukt til mitt eget hus. Anonymous poster hash: 4b5c1...e6b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Si gjerne fra om dere ser at det er salg på lamper noe sted. Anonymous poster hash: 4b5c1...e6b
DysterPytten Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Nå er det salg på lamper på bohus og skeidar her jeg bor.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Nå er det salg på lamper på bohus og skeidar her jeg bor. Hurra! Da tar jeg en tur dit i morgen. Anonymous poster hash: 4b5c1...e6b
kalinka85 Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Jeg driver og fikser opp litt i en leilighet jeg skal leie ut. Lampene som er der er litt utdaterte, så jeg føler at jeg må bytte dem ut. Jeg har sett litt på IKEA, men synes det meste ser veldig billig og plastikk ut. Lurer derfor på om noen vet hvor jeg kan finne rimelige lamper som ser greie ut og som også er i ok kvalitet. Skal ha både plafonder, klassisk lysekrone og vanlige stue, kjøkken og baderomslamper.Anonymous poster hash: 4b5c1...e6b Har sett at ellos og jotex har en del rimelige lamper. Mye er veldig pent også
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Ellos er ikke rimelig mer. Fy så dyrt ellos er blitt. Jeg er sluttet som kunde der. Anonymous poster hash: b354d...7b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå