Gå til innhold

Hvor finner jeg en singel og kjekk bonde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettop vært i forhold med en skikkelig bygutt. Ikke kunne han noe med dyr. Ikke kjørte han traktor og ikke villig til å lære heller. Då jeg er fullt klar over hva jeg lett dksl sile vekk i fremtiden om det blir nødvendig.

Jeg vil ha en staut kar som kan få skitt under fingrene, ta i et tak og være skikkelig MANN!

Hvor finner jeg dem.....?

Må melde meg på jakten på kjærligheten?

Anonymous poster hash: 180fb...d0e

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Har nettop vært i forhold med en skikkelig bygutt. Ikke kunne han noe med dyr. Ikke kjørte han traktor og ikke villig til å lære heller. Då jeg er fullt klar over hva jeg lett dksl sile vekk i fremtiden om det blir nødvendig.

Jeg vil ha en staut kar som kan få skitt under fingrene, ta i et tak og være skikkelig MANN!

du må sikkert ikke melde deg på, men det hjelper vel. eller så får du ta en ferietur til bygda å dra på den lokale puben der og flørte litt?

Skrevet

Jeg pulte en for et par år siden. Odelsgutt, bredskuldra, sterk som fy og temmelig kjekk. Du kan få overta.

• Liker 1
Gjest bustyvel
Skrevet

Hvor? Hjemme hos mødrene deres, vel. Kjenner ytterst få mannlige, single bønder som IKKE har foreldrene på gården/i samme huset. Og det gjelder også de som er superkjekke.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pulte en for et par år siden. Odelsgutt, bredskuldra, sterk som fy og temmelig kjekk. Du kan få overta.

Var han flink? Hvorfor ville du ikke ha han selv da?

Anonymous poster hash: d0d61...95e

Skrevet

Bonderomantikk.no

• Liker 2
Skrevet

Var han flink? Hvorfor ville du ikke ha han selv da?

Anonymous poster hash: d0d61...95e

Altfor ung.

AnonymBruker
Skrevet

Altfor ung.

Hvor ung da?:P

Og hvor i landet bor han?

Skrevet

Tja, han er vel sikkert 27 nå og vestlending. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt gift med en utrolig kjekk kar, men når jeg leser dette blir jeg nesten bonderomantisk selv. I en av de aller første sesongene var det en flott sauebonde fra Telemark. Dette var før jeg traff mannen min. Hadde jeg ikke vært så redd for oppmerksomhet, hadde jeg skrevet til han. Merkelig nok ble han ikke blant de fire som ble fulgt opp på TV. Smelt...

Anonymous poster hash: 4b491...568
Gjest Cartman
Skrevet

Du har tre muligheter. Jakten på kjærligheten, Senterpartiets landsmøte eller felleskjøpet.

AnonymBruker
Skrevet

Her er det bare bønder. Sånn er det på bygda...

Anonymous poster hash: 4d8b1...574
Gjest Carla
Skrevet

Der har man en skitten fantasi som man absolutt kunne tenke seg å leve ut!

Skrevet

Just so!

Skrevet

Nettdatingsida Bonderomantikk.no. Der finn du bønder.

Gjest kimhan92
Skrevet

hei jeg er nesten bonde eller mere gårdsgutt , er tjueen år . er glad i dyr .

du kan jo gjøre et forsøk på bonderomantikk.no

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg er odelsjente selv og bor i ei lita bygd. Men det er ingen barskinger her som er ledige og som har gård eller lyst til å lære. Er helt utplukket her ute.

Jeg er 27 år og er alenemor så er jo ikke bare å flytt vekk herfra for å finne han heller... er lei av menn i dress og skjorte. Viø se skitne hender og skitne arbeidsbukser!

Grrrrrr :)

Ts.

Anonymous poster hash: 4d8b1...574

AnonymBruker
Skrevet

Her:

http://gardsdrift.no/

Anonymous poster hash: d4f96...501

Skrevet

Kom til Telemark. Her kan alle få!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...