Billeba Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Hei! Jeg har fått det ærefulle oppdraget å være forlover for min venninne. Siden jeg selv skal gifte meg ikke lenge etterpå, passer det dårlig å bruke masse penger på forloverkjole. Kan noen tipse meg om steder i Oslo som selger kjoler til dette bruket og som ikke koster "fletta"?
blyg Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 Hei, og gratulerer med det ærefulle oppdraget. Mine to forlovere fannt seg kjoler hos Ski Brudesalong. Der har de masse forskjellige modeller, i forskjellige prisklasser. Du kan også bla i kataloger de har der, og bestille deg akkurat den du har mest lyst på. De har også et fargekart, så hvis du finner en kjole du liker, men ikke er så begeistret for fargen, bare bestiller de den fargen du vil ha. Hvis du vil sette prikken over ièn, kan du også få kjøpt veske og sko i samme farge som kjolen (de farger på fabrikken, i akkurat samme farge som kjolen), og ikke nok med det, men hvis du gjør dette, farger de skoene til en annen farge etterpå uten ekstra kostnad!! Topp service. Kjolene ligger på alt fra 1500,- og oppover..... Lykke til!!
Holly Hobbie Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Jeg kjopte en nydelig ballkjole som er ment som forloverkjole hos snart-gift.no Den kostet bare 900 kroner, men er helt nydelig og av bra kvalitet! Sjekk under "selskapskjoler" - der er det mye lekkert!
jea Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Min forlover har kjøpt seg en helt rå kjole på george (rett innenfor inngangen ved gunerius siden)på oslo zity..De fører merket floyd..Kjolene er fra 1300 oppover.. Og mage fine kjoler på veromoda,lene-v,pop in,,,
Lissemor Skrevet 13. april 2004 #5 Skrevet 13. april 2004 Min forlover har kjøpt seg en knallfin,turkis kjole,tror det var på Lene V i oslo.Den er råfin!!Med stola,som også kan brukes som cape!Kostet 5-600:-
othelie Skrevet 14. april 2004 #7 Skrevet 14. april 2004 :klø: med fare for å drite meg skikkelig ut....Hva er en stola?
Catzy Skrevet 14. april 2004 #8 Skrevet 14. april 2004 Stola er vel mest et litt avansert skjerf. Dvs rektangulært sjal. Kan være i enten tekstil eller i pels. Husker du Madonnas Material Girl? Rosa kjole og hvit pels? Det er sånn pels. (Eller tilsvarende stoff-sjal.) Catzy
jea Skrevet 14. april 2004 #9 Skrevet 14. april 2004 Lissemor:Den kjolen er rå lekker,nydelig farge..Har sett den :-)
Pip Skrevet 14. april 2004 #11 Skrevet 14. april 2004 Då eg var forlovar, kjøpte eg lysbrun (evt. mørk champagne) kjole i satengaktig stoff på Fransa (?) for godt under 1000-lappen. Enkel og fin var han, og fekk mykje skryt. Har dessutan vorte brukt i bryllaup seinare òg, så det vart ikkje ei stor ekstrautgift... I periodar har dei flotte selskapskjolar på 'vanlege' klesbutikkar - kanskje ekstra rundt jul, men synst eg har sett ein del no i det siste òg, m.a. på Vero Moda og Fransa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå