Gå til innhold

Han trenger tenkepause, kom ut av ingenting!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt en krangel siden i går om at han ikke gir meg nok oppmerksomhet/ tilbringer nok tid med meg. Jeg dro hjem til mamma (bor med kjæresten) til i dag, og trodde vel at han ville bruke dagen i dag til å være med meg, men ikke det nei, han hadde andre planer og da ble jeg skuffet, siden han var lei seg i går for at jeg følte det sånn..

Så snakket vi på tlf istad, og begynte å krangle. Han ble veldig sur og sa masse ting om at han var dritt lei, og det er meg han er lei av, han er usikker på oss, og truet med å flytte ut.. (Han sa til og med at han var på vei til å ringe kompisen for å hjelpe han å flytte)

Jeg ble bare knust. Det gjør så vondt å høre at gutten jeg er mest sikker på i hele verden og jeg trodde forholdet vårt var bra. Det vondeste er at grunnen er fordi jeg blir sur/ lei meg/ sutrete og kranglete fordi han ikke prioriterer tid med meg.

Jeg vil ikke at det skal bli slutt. Men nå sier han at han må tenke på det til i morgen, og det er så vondt. Han vil ikke at jeg skal være i leiligheten vår, fordi han vil være for seg selv. Er redd for at om jeg kommer i morgen så har han tatt alle tingene sine og dratt. Åh, det er så vanskelig og vondt.

Har vondt i magen, jeg føler meg så forlatt og trist. Vil ikke snakke med noen venner om det heller, det er for tidlig...

Har bare så vondt. måtte bare få det ut.

Anonymous poster hash: 84cf1...c18
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vel, beklager å si det men forholdet ditt er nok over. Klem.

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Vel, beklager å si det men forholdet ditt er nok over. Klem.

Det trenger ikke være det. Noen trenger mer tid for seg selv en periode.

Uansett ts : styrk deg selv fremover, gjør ting som gjør DEG godt, sett deg egne mål og planer UTEN han, prøv å se lys i tunellen med å tenke på at DU skal utvikle deg uansett hvordan utfallet blir!

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde noe veldig lignende bare at han dro hjem "nykjæresten" sin. Og jeg som trodde at han satt alene og tenkte på oss, vurderte frem ogtilbake. Så feil kan man ta. Nå er j bare glad j ble kvitt hele soppen

Anonymous poster hash: c563b...1fc

Gjest Gjest
Skrevet

Det trenger ikke være det. Noen trenger mer tid for seg selv en periode.

Vel, men skal sitte der og vente på at en fyr bestemmer seg? Like greit å bare rive av plasteret og komme seg videre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Siden han har brukt lite tid på deg i det siste så er han kanskje mindre interessert. Men hvem vet! Kanskje han bare trenger en liten tenkepause. Du må nok bare ta det sånn som det kommer, du kan ikke bestemme hva han skal tenke og føle. Kanskje han vil fortsette å være din, kanskje ikke. Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymous poster hash: 9b6e3...d1d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La meg, som mann, oversette. Den gjelder nok ikke samtlige menn, denne tolkningen, men de fleste:

Forholdet er ikke dømt til å være slutt, han slår ikke nødvendigvis opp. Han har heller ingen planer om å være utro i denne tenkeperioden, dette dreier seg ikke om dét.

Samtidig kan du ikke regne med at forholdet varer med mindre du legger bort eget behov for mer av hans tid og oppmerksomhet. Det er dette han vil du skal fire på, og han prøver å oppnå det ved å få deg til å føle at du vil gjøre alt for å redde forholdet. Gjøre deg så usikker at du blir fornøyd bare dere går tilbake til der dere var før du begynte å snakke om at du ville ha mer oppmerksomhet fra ham. Han var fornøyd med status quo, men er ikke fornøyd med at du vil ha mer enn det.

Anonymous poster hash: 90ed0...af7

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

La meg, som mann, oversette. Den gjelder nok ikke samtlige menn, denne tolkningen, men de fleste:

Forholdet er ikke dømt til å være slutt, han slår ikke nødvendigvis opp. Han har heller ingen planer om å være utro i denne tenkeperioden, dette dreier seg ikke om dét.

Samtidig kan du ikke regne med at forholdet varer med mindre du legger bort eget behov for mer av hans tid og oppmerksomhet. Det er dette han vil du skal fire på, og han prøver å oppnå det ved å få deg til å føle at du vil gjøre alt for å redde forholdet. Gjøre deg så usikker at du blir fornøyd bare dere går tilbake til der dere var før du begynte å snakke om at du ville ha mer oppmerksomhet fra ham. Han var fornøyd med status quo, men er ikke fornøyd med at du vil ha mer enn det.

Jepp, han vil styre og bestemme. Men enten så er man kjæreste eller så er man det ikke og man kan ikke selv bestemme når man vil være det når man er i et forhold.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Godt mulig du har rett, men jeg vil i så fall råde TS til ikke å ta ham tilbake... En fyr som gir lite oppmerksomhet/bruker lite tid på dama, vil nok dessverre fortsette med det...

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Godt mulig du har rett, men jeg vil i så fall råde TS til ikke å ta ham tilbake... En fyr som gir lite oppmerksomhet/bruker lite tid på dama, vil nok dessverre fortsette med det...

Jepp, hun blir ikke kjæresten, hun blir hans lille skreffa, som han ringer når han vil ha sex.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. TS skal ikke være nødt til å undertrykke egne behov bare fordi hun er desperat etter å redde forholdet. Han håper nok imidlertid å få det til å bli slik at det er hun som må gå tilbake til noe som så sent som i går ikke var bra nok, samtidig som det er han som fremstår som snill nok til å ta henne tilbake. At han kommer ut av stillingskrigen som den snille og greie helt uten å måtte ta hensyn til hennes følelser.

Så jeg mener ikke å forsvare ham, bare fordi jeg også er mann, jeg mener det motsatte. Det var bare et forsøk på å forklare hvordan jeg tror han tenker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her, takk for alle svar så langt.

For å utdype, vi er samboere og alt har gått bra (ihvertfall i mine øyne) hele veien. Vi har kranglet ganske heftig siden i går, men vi sov sammen i natt og da var han helt bombesikker på at han ville ha meg, helt ekstremt kosete og veldig søt og skulle gjøre alt bra igjen, går det virkelig ann å skifte mening så fort???

Jeg sitter i leiligheten VÅRES nå, fordi jeg måtte over med antibiotika til katta (hun ble bitt av noe, var hos dyrlegen i går) og det måtte jeg gjøre fordi resepten sto i mitt navn og jeg ofrer ikke katten min sin helse fordi han plutselig trenger tid som jeg VET han kommer til å bruke til å se på Dexter på netflix og spise corn flakes!!!

Sorry om jeg hørtes litt hard ut nå, men nå er jeg egentlig sur for dette. Det er min leilighet også og han kan da ikke be meg sove et annet sted fordi han vil ha alenetid. Det er det det er å være SAMBOERE, man bor SAMMEN.

Joda han skal få alenetiden sin, men jeg må få lov å dra innom her i dag. Han er klar over at jeg hadde ting jeg måtte ordne og det er ikke for å desperat skrike og grine om at han må ta meg tilbake.

Han vil ikke ha pause i forholdet, han vil tenke om han vil være sammen med meg og gi meg svar i morgen, men ærlig talt! Hva er det for noe?! skal jeg sitte pent på rompa å vente på hans beslutning når uansett hva den blir blir jeg å ha i bakhodet at han tviler på oss!!

Kjenner jeg blir sur, lei meg, tom og fly forbanna samtidig!!

Anonymous poster hash: 44f12...4b3
Gjest Gjest
Skrevet

*applaus*

Akkurat sånn.

Gjest Gjest
Skrevet

Han har en annen. Typisk oppførsel nå mannen "ikke har de rette følelsene for kjæresten lenger", når sannheten er at han har begynt å flørte med tanken (og handlingen) om å bli sammen med en annen jente.

Sorry, men veldig typisk.

Gjest Seajewel
Skrevet

Han virker ikke særlig moden eller snill. Tror ikke jeg ville ha hatt han...

Gjest Valentina
Skrevet

Hvorfor er det så galt å kreve litt oppmerksomhet fra partneren?er det sånn at med en gang man er fanget en dame så skal all kosen og oppmerksomheten mot dama opphøre? Da skal dama være likegyldig og sitte fornøyd og uten å kunne få litt kjærlighet fra sin partner?

Jeg tror at han truer deg eller holder deg på plass på denne måten,litt for å kontrollere deg,og det er ikke bra.....eller så er han for feig til å slå opp at han kamuflerer det som en pause.spar deg selv for masse unødvendig venting og usikkerhet, eller ikke gjør det og oppdag etter 2mnd at han har vært utro/funnet en ny eller lignende.

Im just saying.......

Skrevet

Han vil ikke ha pause i forholdet, han vil tenke om han vil være sammen med meg og gi meg svar i morgen, men ærlig talt! Hva er det for noe?! skal jeg sitte pent på rompa å vente på hans beslutning når uansett hva den blir blir jeg å ha i bakhodet at han tviler på oss!!

Kjenner jeg blir sur, lei meg, tom og fly forbanna samtidig!!

Hvis han er usikker, så.. Beklager, men da høres det virkelig ikke ut som om forholdet er på rett vei i det hele tatt. Du kunne forsåvidt bare gått ham i forkjøpet, og gjort det slutt med det samme - så kunne han eventuelt fått gått rundt og tenke på om han vil kjempe for å få deg tilbake...

Men, slike ting som dette er veldig lett å si når man ikke selv er midt oppi det..

Meen, uansett...: :klem:

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen!

Vil bare si at jeg er 110% sikker på at han ikke er utro. Dette både fordi han har et nettbrett som deler simkort med tlf hans så hver eneste sms som han får kommer inn på nettbrettet, så når han er på jobb eller ute og jeg er inne får jeg sett alt. Denne glippen har han ikke tenkt over, men vi kan uansett fb passordet til hverandre og er helt åpne om alt. Så om han hadde hatt en på siden hadde jeg vel luktet lunta, og NEI han har ikke flere simkort bare til henne, for det er jeg som har styr på regningne hans og alt det der, så hadde nok funnet det ut.

Jeg har snakket litt med han nå, og for å være ærlig virker det mer som noe han sa når han var sur, nå som han er roet seg og ikke er helt oppi øyeblikkets hete er han greiere å snakke med. Men jeg venter fortsatt til i morgen med å komme hjem...

Men virkelig KG! Dere må slutte å tro at HVER ENESTE GANG det er noe så er det utroskap, dere har gjort meg paranoid mange ganger, hihi (ikke noe hat mot noen, bare noe jeg følte jeg måtte legge til :P)

Takk for alle klemmer :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Men virkelig KG! Dere må slutte å tro at HVER ENESTE GANG det er noe så er det utroskap, dere har gjort meg paranoid mange ganger, hihi (ikke noe hat mot noen, bare noe jeg følte jeg måtte legge til :P)

Jeg skrev det i første innlegget mitt her også, at det ikke har noe som helst med utroskap å gjøre. Men selvsagt er det folk som tror det. Hver eneste gang. Basert på absolutt ingenting. Enkelte tror vi menn er helt ute av stand til å være trofaste, og det er som regel kun basert på at man selv har blitt utsatt for utroskap. Hvilket selvsagt er trist, men det er ikke et argument for eller imot noe som helst.

Det er virkelig ingen grunn til å tro at typen din er utro her (og jeg har ikke akkurat tatt ham i forsvar til nå, så jeg sier ikke det for hans skyld), og det er jeg glad du forstår :)

Lykke til!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har dette gått, TS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...