Ninach Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Er det bare jeg som synest at dette programmet er flaut å se på?? Bruden er jo så sur og egen at det halve kunne vært nok - kan ikke være lett for disse gutta å komme innpå henne, og jeg trodde at det skulle være masse om bryllupet, men det er det jo minimalt av ( maks 30 sekunder per program, virker det som??) Joda, innrømmer at jeg ser til øyet blir stort og vått, men kun fordi jeg håper hver gang at det skal bli bedre!! Igår, var bordet stappfullt av invitasjoner, men prinsessen på erten synest at utvalget var dritdårlig og brudekjolen er jo helt umulig å finne - hverken i Oslo eller i London hadde de noe som passet hennes smak - er det oss andre det er noe galt med? Jeg blir oppgitt jeg! Klem ninach
Saeria Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 Jeg har aldri sett dette programmet fordi jeg ikke har TV3, men hvis hun er slik som du beskriver henne så sier jeg bare: Fy, for ei bortskjemt ku! :evil: Hvis en ikke finne kjole hverken i Oslo eller London, da har man problemer da!
Lullu Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Syntes hele konseptet er helt bak mål, men som deg ser jeg også på Jeg syntes ikke det er så rart hun er litt sur jeg.... Hun har jo sagt klart ifra at hun ønsker litt eldre gutter, så blir det sendt inn en på 21! Hvem er klare for å gifte seg i den alderen der da? Og at hun ikke finner invitasjoner, kan jeg godt skjønne. Hun har som oss hele livet sett for seg hvordan dagen skal bli, og at hun da er kritisk er bra syntes jeg. Invitasjonene er sikkert nymoderne og helt enkle. Virket på meg som at hun ønsker seg noen som skiller seg ut. Dette gjelder jo også kjole ser det ut til. Nå skal hun jo få en sydd, og det er jo supert! Ikke alle som finner kjole etter med en gang. Er jo ikke så mange kjoler hun har prøvd syntes jeg. Både min sambo og bror på 33 følger iherdig med De liker Bente veldig godt de hvertfall. Skal ikke sitte her og forsvare Bente, jeg kjenner henne jo ikke. Men det er det vel ingen andre her inne som gjør heller, så det å uttale seg om hvordan hun er kan vi jo ikke. Jeg syntes hun virker oppegående, og kritisk. Noe man skal være dersom man er på utkikk etter en å leve RESTEN AV LIVET MED. Herregud - helt latterlig hele greia egentlig. Hun begynner vel kanskje å angre på at hun meldte seg på i det hele tatt. Huff og huff.
LilleMy Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Jeg synes hele konseptet er over mål TÅPELIG jeg, med eller uten Bente og hennes beilere.... Har riktignok ikke sett mer enn 2,5 episode, men det hele virker bare FOR teit. Men det er nå bare min mening, da.......
Gjest Pjusk Skrevet 13. april 2004 #5 Skrevet 13. april 2004 I begynnelsen likte jeg ikke bente, men nå synes jeg synd på henne. Hele konseptet er urteit! Og hvorfor i all verden sender dem inn disse unge, fomlete guttene til henne? Det er jo dømt til å mislykkes?!! Hun er så bevisst og sikker selv, og jeg skjønner at hun vraker dem i hytt og pine. Fryktelig flau serie, egentlig!
Ninach Skrevet 13. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2004 ......og det at de har et "ekspertpanel" med samlivseksperter og sexologer etc... er jo bare flaut for dem mener nå jeg - det de har prestert hittil er jo ikke akkurat en god reklame for dem selv?? klem ninach
blåveis Skrevet 13. april 2004 #7 Skrevet 13. april 2004 I Og hvorfor i all verden sender dem inn disse unge' date=' fomlete guttene til henne?[/quote'] Kanskje fordi de ikke bare kan velge og vrake på øverste hylle? Det er jo grenser for hvor mange flotte fyrer som har meldt seg på et sånt opplegg, da..
Gjest Madam Felle Skrevet 13. april 2004 #8 Skrevet 13. april 2004 De som sitter i panelet burde vært byttet ut. For det blir helt tåpelig å sende inn en som ikke er fylt 21 år når hun tidligere har sagt at hun vil ha en som er eldre. At hun er kresen på kjole ol synes jeg bare er bra, for hvem har egentlig funnet kjolen sin etter å ha vært i to butikker? Hvor lang tid har ikke andre brukt på å se etter kjoler og alt annet som skal fikses til bryllupet. Syns det blir teit når folk mener at hun bør være mindre kresen, for selvfølgelig vil vi alle ha det sånn som vi har drømt om på dagen vår. Men det som er teit med dette er at hele bryllupet blir planlagt, men det absolutt vesentlige mangler. Nemlig BRUDGOMMEN!! Han kommer hun ikke til å finne, for hvem gifter seg etter å ha kjent en dame i 2-3 uker?
Jens Skrevet 13. april 2004 #9 Skrevet 13. april 2004 Det "ekspertpanelet"er jo det mest patetiske med hele serien!!!!!!!Herregud for en idiotisk gjeng med gamlinger som tror de har skjønt det!!!!!
Gjest Pjusk Skrevet 13. april 2004 #10 Skrevet 13. april 2004 Jeg mente ikke at de behøver å være feiende flotte og at man skal velge fra øverste hylle. Det har ikke vært noe galt med de som har vært der til nå i utgangspunktet, men selv en halvblind ser jo at de ikke passer til henne i det hele tatt. Noe annet so er teit er han Kåre som ble med og som hun faktisk ble litt forelsket i.... Men han vil ikke gifte seg, han hadde ikke noen planer om det liksom! Hallo!!
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #11 Skrevet 13. april 2004 Har aldri sett et helt program, men synes hele konseptet er tragisk. Først og fremst fordi hun overhode ikke tar ekteskapet seriøst. Hun VIL gifte seg - dah - det er mange som vil det, men det er ikke måten å gjøre det på spørr du meg
jea Skrevet 13. april 2004 #12 Skrevet 13. april 2004 Dette syns jeg og er helt bak mål konsept..Men HUN BENTE har jo meldt seg på selv.. OG JA jeg syns hu er passe kresen av seg..HUN forventer jo att hun skal få fyrverkeri og rød løper og jo..HUff.. Nei dette er ett teit konsept...Men Jeg må jo se på det da :o
Gjest MrsL Skrevet 13. april 2004 #13 Skrevet 13. april 2004 Jeg så ikke episoden i går.......hva skjedde da? Synes det er et flaut programkonsept ja. Stakkars jente. Jeg tror det kanskje begynner å gå opp for henne at det kan bli meget vanskelig å finne en kar som er villig til å gifte seg. Synes hun skulle satset på Kåre og heller avventet all giftingen.........
Gjest Tex Skrevet 13. april 2004 #14 Skrevet 13. april 2004 syns det blir kjedeligere og kjedeligere...... og mindre og mindre spennende bryllupsplanlegging. Har vel ingen interesse av å se Oslo fra et helikopter.....
kimmi Skrevet 13. april 2004 #15 Skrevet 13. april 2004 At hun er kresen på kjole ol synes jeg bare er bra, for hvem har egentlig funnet kjolen sin etter å ha vært i to butikker? quote] jeg prøvde bare denne ene kjolen jeg... og så prøvde jeg en til senere, for det var liksom så dumt å bare ha prøvd en..... men det ble altså den første...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå