Anna82 Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Hej, Har gått på LCHF ett par månader nu och det funkar bra med tanke på att jag tappar vikt. Mitt problem är att jag är så fruktansvärt sötsugen! Vad är era erfarenheter? Kanske står om detta tidigare men jag är ny på forumet så var snälla!
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Min erfaring er at søtsug forsvinner på lavkarbo. Spiser du nok mat? Får du i deg nok fett? Holder du deg unna frukt og annet som kan trigge ustabilt blodsukker? Anonymous poster hash: 6e19d...52c 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Vanligvis forsvinner søtsuget. Men du kan jo spise litt bær med krem, lag en smoothie, eller bak noe lavkarbobakst. Det er lov å spise noe søtt i blant. Anonymous poster hash: ec728...ef9 1
Sugerøret Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Som nevnt over, så kan frukt trigge søtsug. Jeg kan ikke spise appelsiner o.l uten at jeg har lyst på snop Har kjøpt inn fribol drops (mange varianter,bla gummibjørner!) som jeg bruker når det er helt akutt krise Den inneholder ikke stoffer som gir blodsukkerøkning eller karber.Samme for rikola drops. 1
Gjest Funky Punk Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Jeg lagde en tråd om akkurat det samme for litt siden Sliter også med søtsug og fikk mange gode svar der. Så langt har jeg handlet inn baconcrisp som det er svært få karber i. Også har jeg laget ostechips (skjær noen osteskiver i passe størrelse, legg de på bakepapir og ha de i mikroen i 3 minutter) Skal også gå til innkjøp av litt fiberhusk, mandelmel osv og få bakt litt kaker osv 1
Sugerøret Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 hehe jeg har en bok " Fristende lavkarbo" og det er mye namm namm i den boka... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå