Gå til innhold

Gravde seg ned og sådde mat oppå

Gjest salma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Den 57 år gamle inderen i Ahmedabad har delvis latt seg begrave. Han har også dyrket hvete og ris på seg selv den siste uken.

Han planlegger å ligge begravet i ni dager og håper innsatsen hans skal bidra til ro og harmoni når India snart går til valgurnene"

?? :o ?? :klø: ?? :o ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Hvorfor ikke? Folk tror jo på så mye rart. Gud, Jesus, spøkelser og UFO'er. Hvorfor ikke dette? Han er jo tross alt Inder. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunstein

Kanskje han håper med sin nedgraving at alle indere skal følge hans eksempel og grave seg ned en dag eller to. Da blir det ihvertfall ro i de dagene.

Jeg synes det er en god ide jeg.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han håper med sin nedgraving at alle indere skal følge hans eksempel og grave seg ned en dag eller to. Da blir det ihvertfall ro i de dagene.

Jeg synes det er en god ide jeg.

:P

Hvis man er tålmodig nok til å ligge "begravet" i ni dager, er man vel ikke den største trusselen mot roen uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe i fjellvettsreglene som heter: "Grav deg ned i tide!" Og endelig er det noen som har skjønt dette! Jeg lurer på om jeg skal gå ut og spa meg ned i hagen i dag? Har forresten kjøpt en pose gressløkfrø som jeg har planer om å så for bruk i hvitløks/rømmedressingen jeg har funnet oppskrift på her på KG.

Så da kan jeg faktisk ligge i hagen og drite og høste gressløk samtidig... :o

:ler: Det er jo genialt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...