Gjest salma Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/dagensbilde/a...ticle209694.ece Jeg sitter igjen med to spørsmål etter å ha lest denne artikkelen: 1. hvordan skal dette bidra til ro og harmoni under valget? 2. hvordan skal han få til å drite når han ligger begravet sånn? Graver han seg opp, eller skal han ligge der og stinke? (ok, det var en digresjon...)
Rapitap Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 "Den 57 år gamle inderen i Ahmedabad har delvis latt seg begrave. Han har også dyrket hvete og ris på seg selv den siste uken. Han planlegger å ligge begravet i ni dager og håper innsatsen hans skal bidra til ro og harmoni når India snart går til valgurnene" ?? :o ?? :klø: ?? :o ????
manji Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Tja. Hvorfor ikke? Folk tror jo på så mye rart. Gud, Jesus, spøkelser og UFO'er. Hvorfor ikke dette? Han er jo tross alt Inder. :-)
Gjest Brunstein Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Kanskje han håper med sin nedgraving at alle indere skal følge hans eksempel og grave seg ned en dag eller to. Da blir det ihvertfall ro i de dagene. Jeg synes det er en god ide jeg.
Gjest salma Skrevet 13. april 2004 #5 Skrevet 13. april 2004 Kanskje han håper med sin nedgraving at alle indere skal følge hans eksempel og grave seg ned en dag eller to. Da blir det ihvertfall ro i de dagene. Jeg synes det er en god ide jeg. Hvis man er tålmodig nok til å ligge "begravet" i ni dager, er man vel ikke den største trusselen mot roen uansett?
Milly:) Skrevet 13. april 2004 #6 Skrevet 13. april 2004 2. hvordan skal han få til å drite når han ligger begravet sånn? Gjødsel?
Væren Skrevet 13. april 2004 #7 Skrevet 13. april 2004 Det er noe i fjellvettsreglene som heter: "Grav deg ned i tide!" Og endelig er det noen som har skjønt dette! Jeg lurer på om jeg skal gå ut og spa meg ned i hagen i dag? Har forresten kjøpt en pose gressløkfrø som jeg har planer om å så for bruk i hvitløks/rømmedressingen jeg har funnet oppskrift på her på KG. Så da kan jeg faktisk ligge i hagen og drite og høste gressløk samtidig... :o Det er jo genialt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå