Gå til innhold

Teorien

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som har gode tips til hvordan man best leser til teorien? Vet at alle lærer på forskjellige måter, men hva virket best for deg?

Anonymous poster hash: 94ac6...733
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok rundt 50 prøver på teoritentamen.no. Tok teorien først når jeg klarte 20 stk med tilnærmet 0 feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tok rundt 50 prøver på teoritentamen.no. Tok teorien først når jeg klarte 20 stk med tilnærmet 0 feil.

Det er en god ide! Gikk det fint da, når du endelig skulle ta teorien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Les teoriboka og ta testene på nettet. Hvis man virkelig går inn for det, tar det ikke lengre tid en cirka en uke før man er klar for å ta testen. Bare husk at den ordentlig testen er forskjellig fra de man tar på nettet, og er mye mer praktisk. Dvs man får flere bilder der man skal avgjøre hvem som har vikeplikt, for eksempel. Ikke forklare uttrykk, slik som enkelte av spørsmålene som man finner på teoritentamen osv.

Anonymous poster hash: f5932...2db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god ide! Gikk det fint da, når du endelig skulle ta teorien?

4 feil :)

Følger med her jeg... Har prøvd å lære meg den i 7 år. Fortsatt ikke bestått :fnise:

Kanskje du kan søke om muntlig teori?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg leser jo nå og eTeori funker veldig greit, men jeg er blitt så lei av stemmen til han duden i presentasjonene. Også er det litt teit, fikk sånn "interaktivt" spørsmål: "Sant eller usant: Vennene dine synes du er kul fordi du vil kjøre i påvirket tilstand." Så det er derfor jeg spør. Håper ikke sånne spørsmål kommer på den egentlige teorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

if.no eller noe sånt hadde en kjempebra test når jeg tok teorien for..... 2 år siden. Den var mye vanskeligere enn selve teorien, men da er man hvertfall forberedt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...