AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Vi har en med en krok som den henger i og den svaier fra den ene siden til den andre når vi tar noe ut av den eller setter noe i den, plagsomt. Før den hadde vi en med sugekopper, og etter ca 6 mnd løsnet den og sugekoppene fungerte ikke lenger. Så sugekopper er uaktuelt. Jeg har vært i flere butikker og alle har kun sugekopper eller en krok. Noen som vet en butikk som har slike hyller med to kroker for å henge den opp etter? Som denne http://www.nyttig.no/_upl/bilder/prod/7361.jpg Jeg ser flere på nettet men har lyst å prøve å finne en i en vanlig butikk. Det kan ikke være en til er hjørne da vi har to flisvegger og to dusjvegger, hvis dere skjønner, så det er ingen hjørne å henge den i. Anonymous poster hash: 05b8e...440
Pringle Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Du får noe lignende på Åhléns - bare ett rom, og det er ikke kroker, men en bøyle som henger på samme måte som to kroker, hvos du forstår. Jeg kjøpte en ved en feiltakelse, koster 69 kroner. Comfort har en som kan henge i dusjarmaturet (krokene peker annerledes) men den koster 300 kr.
Sugerøret Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 europris og jysk har noe som ligner.Nå har jeg ikke kikket så veldig godt,så det er mulig det ikke er helt likt det du er ute etter. Har du sjekket Ikea ?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Vi har en med en krok som den henger i og den svaier fra den ene siden til den andre når vi tar noe ut av den eller setter noe i den, plagsomt. Før den hadde vi en med sugekopper, og etter ca 6 mnd løsnet den og sugekoppene fungerte ikke lenger. Så sugekopper er uaktuelt. Jeg har vært i flere butikker og alle har kun sugekopper eller en krok. Noen som vet en butikk som har slike hyller med to kroker for å henge den opp etter? Som denne http://www.nyttig.no/_upl/bilder/prod/7361.jpg Jeg ser flere på nettet men har lyst å prøve å finne en i en vanlig butikk. Det kan ikke være en til er hjørne da vi har to flisvegger og to dusjvegger, hvis dere skjønner, så det er ingen hjørne å henge den i. Anonymous poster hash: 05b8e...440 Jeg er også på jakt etter en slik som man kan henge opp etter to kroker da vi har samme problemet. Eneste som er dumt med den du linker til der er at selve hyllene har veldig lav kant så det er fort at ting faller utav. Anonymous poster hash: fb17a...bd0
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Du får noe lignende på Åhléns - bare ett rom, og det er ikke kroker, men en bøyle som henger på samme måte som to kroker, hvos du forstår. Jeg kjøpte en ved en feiltakelse, koster 69 kroner. Comfort har en som kan henge i dusjarmaturet (krokene peker annerledes) men den koster 300 kr. Var på Åhlens i dag men så ikke en sånn, men kan jo se igjen neste gang jeg skal inn til byen Comfort har vi ikke sjekket! Er ikke så nøye hvordan krokene peker, må ikke brukes til håndduker, de bare var tilfeldig sånn på bildet. Poenget er bare at vi vil ha to kroker/oppheng som kan henges over dusjveggen, eller noe annet som er like stabilt som to kroker. europris og jysk har noe som ligner.Nå har jeg ikke kikket så veldig godt,så det er mulig det ikke er helt likt det du er ute etter. Har du sjekket Ikea ? Hverken Europris eller Jysk har med to kroker, iallefall her vi bor. De har bare noen med en krok og noen med sugekopper. Nærmeste Ikea er ca 700 km unna så har ikke sjekket der nei. (ikke sjekket noen nettbutikker) Jeg er også på jakt etter en slik som man kan henge opp etter to kroker da vi har samme problemet. Eneste som er dumt med den du linker til der er at selve hyllene har veldig lav kant så det er fort at ting faller utav. Anonymous poster hash: fb17a...bd0 Det bildet var bare for å vise hva jeg mente med opphenget. Enig i at kanten var for lav, men de ser romslige ut. Syns og at det er et problem at noen har så småe kurver og noen alt for liten avstand mellom kurvene. Jeg er en kvinne med mye greier i dusjen Anonymous poster hash: 05b8e...440
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Har du "bademiljø" i nærheten av der du bor? http://bademiljo.no/produkter/kategorier/baderomstilbehor/ Anonymous poster hash: 9b56d...bcb
Kraula Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har en fra Clas Ohlson, den har sugekopp, og henger stødig (selv om det var litt vanskelig å få hengt den opp først).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå