Varglun Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Butikkene hær har kanskje En jakke, type trench coat, og 80% har priser på over 1500/2000,- for en slik jakke. Nå, det er litt drøyt for meg men jeg lengter allikevel etter en slik jakke og lurer nå på hvor jeg kan få tak i en! Jeg har lange armer og lang rygg så ofte kommer båndet for høyt opp og armene litt for korte. Valget er å bruke en sydame og prisen blir plutselig dobbel. Noen som har gode tips og råd?
Thomasine Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 http://www.zalando.no/dame/?dir=asc&order=price&q=trenchcoats&sc=false Her er det mange - fasonger, priser og farger! Måtte selv til Polen før jeg fant en...ville ha lang og enkneppet...
Varglun Skrevet 22. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2013 Tuuusen takk, skal se innom nettsidene :)
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Kjøpte en på Cubus, eller var det Hennes og Mauritz, til fire hunder kroner. Det er riktig nok et par år siden da Anonymous poster hash: 6ad98...3bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå