AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Møtte en jente her for et par uker siden og har hatt en del konkakt og 3 dater. Men er så usikker på hva jeg vil. jenta er veldig søt og tiltrekkende, vi har forholdsvis mye til felles... Issue her er at hun virker litt sutrete, alltid et eller annet galt som hun skal prate om. I tillegg virker det som hun "har vondt i hode" annenhver dag...... Hun er ofte hjemmefra jobben eller reiser hjem fra jobben pga dette, men å ringe å sende mld kan hun, og selvfølgelig klage over hodepina eller andre ting. Ser henne titt og ofte på skype / facebook når hun er hjemme fra jobb med "vondt hode" - selv sliter jeg litt med migrene en sjelden gang, og da er det høyest utenkelig og sende mld, eller være på skype... Dette irriterer meg, virker som hun har dårlig arbeidsmoral eller hva jeg skal kalle det... Hun er et veldig pessimistisk kvinnemenneske, å det er her forskjellene er! Selv er jeg alltid positiv, selv om humøret ikke er å topp, smiler alltid og er entusiastisk og engasjerende. Mens hun skal hele tiden ha oppmerksomhet på at hun er "god" nok og sutrer og klager på alt. hun skal hele tiden ha aksept! Jeg er også glad i å trene, gå tur å gjøre ting, men det virker som at hun helst vil være hjemme, shoppe på senter eller spise godteri å se en film.. Vet hun har hatt en litt vanskelig tid med dødsfall i nær familie så vil ikke trå frem feil for å strø "salt i såret".. Er også turn off da jeg får masse meldinger selv om jeg har sagt ifra at hun sender alt for masse, og det blir masete, da hjelper det ikke at ca halvparten er " jeg gjør ingen ting nå bla bla bla, synd på meg fordi..... bla bla bla" (satt på spissen, av frustrasjon av full innboks på tlf fra henne i skrivende stund) Skal jeg ta opp "alle disse tingene allerede etter 2 og 1/2 uke, eller skal jeg gå videre uten å si noe / avslutte flørten ? Synes det er litt for mye issues med denne jenta, og er allerede vært nok hobby psykolog for henne ( rundt om dødsfallet i familien hennes) Hva skal jeg gjøre ? HJÆLP! Anonymous poster hash: 5ad2e...14b
frøkna Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 (endret) Huff, slike mennesker kan ende opp med å suge energien ut av en! Jeg ville tenkt meg om før jeg fortsatte noe med et menneske som hele tida skulle klage og være negativ. Edit: Også om sommeren da!! Alle er jo superhappy.. Endret 18. juni 2013 av frøkna 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 ville ikke tatt opp disse tingene. det er gått såpass kort tid bedre å bare avslutte det. Anonymous poster hash: 2a380...f29 3
olof Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Personlig ville jeg tatt stor sats og hoppa bukk over henne, hvis dette er resultatet av 2 og 1/2 uke bekjentskap / flørt, tenk deg hvordan dette blir om 5 uker, 10 uker, 1 år, 5 år ?? Om tempoet deres vedvarer er du like dann innen julaften. Nei merk deg mine ord: Du er faktisk for god for henne, mister! 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Jeg ville kuttet ut, du risikerer at hun bare drar deg ned.
Gjest Svampebob1 Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Høres ut som at det er altfor stor forskjell mellom dere på punkter som er viktige for deg. 1
Gjest Pingvine Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 Du er frustrert, syns hun er masete og er lei av å være hobbypsykolog. Etter to uker. Jeg tror jeg ville sagt ifra på en grei måte om at det ikke funker.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 Si at du ikke er interessert og gå videre. Man skal jo være forelska, ikke irritert
Gjest.22 Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 (endret) Møtte en jente her for et par uker siden og har hatt en del konkakt og 3 dater. Men er så usikker på hva jeg vil. jenta er veldig søt og tiltrekkende, vi har forholdsvis mye til felles... Issue her er at hun virker litt sutrete, alltid et eller annet galt som hun skal prate om. I tillegg virker det som hun "har vondt i hode" annenhver dag...... Hun er ofte hjemmefra jobben eller reiser hjem fra jobben pga dette, men å ringe å sende mld kan hun, og selvfølgelig klage over hodepina eller andre ting. Ser henne titt og ofte på skype / facebook når hun er hjemme fra jobb med "vondt hode" - selv sliter jeg litt med migrene en sjelden gang, og da er det høyest utenkelig og sende mld, eller være på skype... Dette irriterer meg, virker som hun har dårlig arbeidsmoral eller hva jeg skal kalle det... Hun er et veldig pessimistisk kvinnemenneske, å det er her forskjellene er! Selv er jeg alltid positiv, selv om humøret ikke er å topp, smiler alltid og er entusiastisk og engasjerende. Mens hun skal hele tiden ha oppmerksomhet på at hun er "god" nok og sutrer og klager på alt. hun skal hele tiden ha aksept! Jeg er også glad i å trene, gå tur å gjøre ting, men det virker som at hun helst vil være hjemme, shoppe på senter eller spise godteri å se en film.. Vet hun har hatt en litt vanskelig tid med dødsfall i nær familie så vil ikke trå frem feil for å strø "salt i såret".. Er også turn off da jeg får masse meldinger selv om jeg har sagt ifra at hun sender alt for masse, og det blir masete, da hjelper det ikke at ca halvparten er " jeg gjør ingen ting nå bla bla bla, synd på meg fordi..... bla bla bla" (satt på spissen, av frustrasjon av full innboks på tlf fra henne i skrivende stund) Skal jeg ta opp "alle disse tingene allerede etter 2 og 1/2 uke, eller skal jeg gå videre uten å si noe / avslutte flørten ? Synes det er litt for mye issues med denne jenta, og er allerede vært nok hobby psykolog for henne ( rundt om dødsfallet i familien hennes) Hva skal jeg gjøre ? HJÆLP! Anonymous poster hash: 5ad2e...14b Usj, slike mennesker hadde jeg holdt meg langt unna! Skaper bare negativitet og dårlig energi. Tenk hvis dere hadde vært i et forhold, all den klaginga hennes hadde ikke jeg orka. Høres også ut som hun har dårlig arbeidsmoral ut i fra det du skriver, også har dere heller ikke felles interesser... Ikke gjør vondt verre. The best thing to do is to END it. Endret 18. juni 2013 av Gjest.22
Ferny Skrevet 18. juni 2013 #10 Skrevet 18. juni 2013 Slitsomt med negative mennesker - hva skal man svare de liksom. Man høres jo ut som en overoptimistisk klovn om man prøver å si noe for at vedkommende skal se lyst på saken. Jeg liker best positive mennesker, og hadde aldri klart en negativ kjæreste. Har en venninne som er sutrete og lei av alt hele tiden... det blir litt too much egentlig.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 Hadde ikke datet en gutt som var sånn. Det med dødsfall i familien er forståelig at hun trenger litt trøst for, men at hun klager over småting som litt vondt i hode og slike ting er noe helt annet. Jeg liker ikke at folk klager på småting, store ting som at hun har en sorg over et familiemedlem forstår jeg og det kan man såklart prate om, men ikke kom og klag over at det er for varmt ute, en forslått tå eller at du får litt småvondt i hodet som kan fikses med en paracet. Så ja, jeg hadde gått videre og funnet en mer passende. Anonymous poster hash: 928bd...407
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. juni 2013 #12 Skrevet 19. juni 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor hun dater når det har skjedd et dødsfall. Da er det tid for å sytre for seg selv eller snakke med venner/familie og psykolog. Hun har tydeligvis store problemer med dødsfallet enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå