Gå til innhold

Barnehage spørsmål!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driver og kjøper ting på nett og lurer på hva slags barnehagesekk og tursekk jeg skal kjøpe til gutten min. Har dere tips?

Fyr løs med barnehage spørsmål, dere andre som lurer på noen angående barnehage;) Greit å ha en tråd der vi kan diskutere.

Anonymous poster hash: ff87f...de0
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Bergans sekk er absolutt å anbefale til begge formål!

Skrevet

Bare pass på at den har stropper til å ha over brystet og magen :) Bergans-sekkene er fine, ja!

Skrevet

Når vi er på tur bruker aldri barna egen sekk. Er du sikker på at han trenger tursekk?

Skrevet

Når vi er på tur bruker aldri barna egen sekk. Er du sikker på at han trenger tursekk?

Det er sikkert forskjell fra bhg til bhg. Hos oss bruker de egen sekk der de kan ha med skifteklær og drikkeflaske.

Bergans er fin den.

Skrevet

Stemmer i med de andre. Evt Troll.

Skrevet

Det er sikkert forskjell fra bhg til bhg. Hos oss bruker de egen sekk der de kan ha med skifteklær og drikkeflaske.

Bergans er fin den.

Forskjeller er det helt sikkert ja. Vil tro at i en friluftsbarnehage bruker barna egen sekk. Ville bare nevne det, så ts ikke behøvde å kjøpe noe hun kanskje ikke trenger.

AnonymBruker
Skrevet

Forskjeller er det helt sikkert ja. Vil tro at i en friluftsbarnehage bruker barna egen sekk. Ville bare nevne det, så ts ikke behøvde å kjøpe noe hun kanskje ikke trenger.

Vi er en friluftsbarnehage og barna har ikke egen sekk med seg på tur :)

Anonymous poster hash: cd67d...a28

Skrevet

Og Mini gikk i friluftsbhg og der hadde de med egne sekker på tur, hver dag, året rundt.

Gjest Keikolina
Skrevet

Sønnen min går på tur en gang i uka i barnehagen, da har han på egen sekk med mat og drikke i.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Hør med barnehagen hvorvidt barna faktisk bruker sekken i barnehagen. Hvis ikke, er det vel greiest bare å kjøpe en billig sekk med plass til litt skiftetøy og mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...