AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Er det noen som har tatt ordinær ultralyd på Fredrikstad sykehus her? Lurer veldig på om man får bilder fra ultralyden, og om de forteller kjønn der. Anonymous poster hash: efc80...fbd
Britt Banditt Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Ja, på begge spørsmål Kan bekrefte dette
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Jeg bor langt unna, men jeg trur at alle tilbyr den gravide å få eller kjøpe bilder. Noen tar betalt andre ikke. Vi betalte 50 kr for 5 bilder, på et annet sykehus. I brevet jeg fikk fra sykehuset stod det at de ikke sjekker kjønnet med de gjorde det for det. Trur det kommer an på hvor snill den som jobber der er, har hørt at det jobber to der jeg var og hun ene forteller kjønnet og ikke hun andre. Hun som ikke forteller skal vist være en veldig gretten person og jeg var heldig som fikk time hos hun som er hyggelig. Men jeg vet jo ikke hvordan de gjør det i Fredrikstad Anonymous poster hash: 88d18...04e
Prinsessa88 Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Vi fikk 3 bilder, men de var så uklare... Måtte appåtil betale 50 kr for de.. Ellers så sjekker de kjønnet om du vil vite det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå