Gjest gjest nå Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Jeg ble kjent med eksen til min eks for en stund siden, og har etter det holdt kontakt med henne på mobilen min. Vi (min samboer og jeg) har treft henne på byen noen ganger og da er min samboer veldig opptatt av henne. masse klemmer og slikt. For en stund siden ba han om å få mobilnummeret hennes, for å sende en litt morsom melding. Jeg likte det ikke, men sa ikke noe. Nå i påsken sendte han henne en god påske melding, og jeg merket at det likte jeg ikke noe særlig. Hun er på en måte en som jeg kjenner. Jeg kunne aldri bedt om nummeret til hans kompiser for å sende de meldinger. Er jeg helt på styr, når jeg tenker slik. Føler at jeg har litt problemer med å stole på han.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 Jeg ser ikke helt problemet her jeg. Kjedelig at hun er eksen hans, men det er jo deg han er sammen med. Det gjør vel ikke så mye om man ønsker sine venner av annet kjønn en God Påske, gjør det vel?
Pusekatt Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Jeg ser ikke helt problemet her jeg. Kjedelig at hun er eksen hans, men det er jo deg han er sammen med. Det var visst eksen til HENNES eks dette var snakk om, ikke eksen til hennes nåværende. Såvidt jeg skjønte, da.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Jaha, det var sånn det var..Henger ikke helt med jeg
Gjest 1111 Skrevet 13. april 2004 #6 Skrevet 13. april 2004 Som sagt allerede, så er det jo deg han er sammen med. selv om det er din venninne og ikke hans, så har dere jo møttes på byen alle tre, og da gjør det vel ikke noenting om han sender en godpåske-melding til henne? kjæresten min har gjort det samme, hadde aldri falt meg inn å reagert på at han ønsker mine venninner god jul/påske.
Gjest salma Skrevet 13. april 2004 #7 Skrevet 13. april 2004 Er det ikke fint at samboeren din og vennene dine går godt overens? *løper ut for å diskutere virkelige problemer*
Pusekatt Skrevet 13. april 2004 #8 Skrevet 13. april 2004 At du er venn med eksen til din eks er i utgangspunktet mer merkelig enn at kjæresten din forsøker å komme godt overens med dine venninner. At du er venninne med din eks' eks er jo et tydelig signal til din nåværende om at hun må være hyggelig.
LaToya Skrevet 13. april 2004 #9 Skrevet 13. april 2004 Om han er veldig opptatt av henne på en måte du ikke liker så synes jeg du har grunn til å reagere. Jeg ville iallefall fulgt litt med, man merker jo fort om han liker henne som venn eller noe mer ..... Min x hadde ei vennine han likte godt og det utviklet seg og så ble det de to. Starte med noen søte sms som jeg synes var helt greit, har da ikke noe i mot venner av motsatt kjønn, men så gikk det over til at han ble veeeldig opptatt av henne ..... og da krysset streken. Men det er ingen grunn til å gjøre en fjær til ti høns sånn uten vidre. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå