Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #1 Del Skrevet 7. juni 2002 hva er vanlig å bruke i livstørrelse på levisbukse??????? jeg har alltid brukt 28 i liv vidde ,er 24 og har veid 50 kilo. nå har jeg tydelig lagt litt på meg i løpet av de siste 3 1/2 årene. er 1.75 høy og veier 62 .. er det mye og hvilken størrelse i livvidde kan passe meg nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 7. juni 2002 #2 Del Skrevet 7. juni 2002 Tja, Jeg har brukt 32-32 før.(63 kg) Men nå er det litt for stort. Nå er jeg 60 kg. Finnes vel ikke 31-33, så jeg bruker 30-32 nå. Men jeg har ingen levisbukse lenger. Derimot andre lekre bukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #3 Del Skrevet 7. juni 2002 jeg vet iallefall at jeg har så lange bein at jeg må ha 36 i beinlengde ...., så muligens det passer med 32 i livvidde da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #4 Del Skrevet 7. juni 2002 36 i benlengde? Da må du vel subbe i den vel? Folk som er 30 cm lenger enn deg trenger det. Syntes det hørtes mye ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #5 Del Skrevet 7. juni 2002 den subber ikke i det hele tatt - har laaange bein og er jo ganske høy da ( 1.75) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå