Gå til innhold

Ta kontakt med kjekk fyr fra vgs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg lurer jo på det som mange andre her inne lurer på: Skal jeg ta kontakt?

Jeg var ute i helgen, og møtte tilfeldigvis en fyr jeg hadde gått i klasse med på videregående. Venninna mi sa at han kom bort til meg! Men jeg var veldig full, og kjente han ikke igjen først :( Det ble ikke lenge vi snakket, og jeg virket kanskje litt borte/avvisende. Men venninnen min sa at han virket interessert i å snakke med meg.

Tingen er at jeg har alltid syntes han var kjekk, og lurer på om jeg skal ta kontakt. Men det kan jo også bli litt kleint, og jeg håper ikke kompisene/venninnene hans som gikk i klassen vår, finner ut av det.

Jeg vet jo også at han er litt sjenert, så det kan være grunnen til at han ikke har tatt kontakt. Og for alt jeg vet, kanskje han har noe på gang med noen..

ÅÅ, jeg har SÅ lyst! Men samtidig har det jo gått dårlig noen ganger før når JEG har tatt kontakt med gutter :/

Har noen noen forslag til hva jeg kan si? Bør jeg droppe det?

Hilsen miss usikker og dårlig selvtillit

Anonymous poster hash: 81da2...aa0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

voks opp, det du burde

Anonymous poster hash: c052e...101
AnonymBruker
Skrevet

voks opp, det du burde

Anonymous poster hash: c052e...101

Spar deg for spydige kommentarer, kjære ;)

Det var ikke det jeg var ute etter.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Du har jo ingenting å tape på å sende ham en melding. Skriv at det var hyggelig å treffe ham igjen og spør ham om han vil finne på noe en dag.

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo ingenting å tape på å sende ham en melding. Skriv at det var hyggelig å treffe ham igjen og spør ham om han vil finne på noe en dag.

Mm, du har nok rett. Tenkte å spørre om han savner videregående.

Men tingen er at jeg ikke vet om han liker meg - kanskje han synes jeg er rar. Kanskje han like en annen, osv.

Jeg har hørt at jeg er pen, så det er vel kanskje et pluss?

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Mm, du har nok rett. Tenkte å spørre om han savner videregående.

Men tingen er at jeg ikke vet om han liker meg - kanskje han synes jeg er rar. Kanskje han like en annen, osv.

Jeg har hørt at jeg er pen, så det er vel kanskje et pluss?

Det er jo alltid litt skummelt, og risikoen for avvisning er der. Men hvis du snur på situasjonen og du fikk en slik melding fra en du syntes var kjekk men ikke interessert i ville du vel bare syntes det var et hyggelig kompliment og ikke tenkt at personen var rar etc. Det verste som kan skje er vel en høflig avvisning. Litt positiv oppmerksomhet fra det motsatte kjønn er jo alltid hyggelig.
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo alltid litt skummelt, og risikoen for avvisning er der. Men hvis du snur på situasjonen og du fikk en slik melding fra en du syntes var kjekk men ikke interessert i ville du vel bare syntes det var et hyggelig kompliment og ikke tenkt at personen var rar etc. Det verste som kan skje er vel en høflig avvisning. Litt positiv oppmerksomhet fra det motsatte kjønn er jo alltid hyggelig.

Hallo.

Sant, jeg har tenkt på det. Hadde vel selv syntes det hadde vært smigrende hvis en fin fyr hadde kontaktet meg. Jeg likte en av bildene hans på facebook, men han har ikke likt noen av mine. Hmm.. Kan dette bety noe? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...