Gå til innhold

Får man alltid bortfallsblødning? Hvordan var din p-pille slutt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok siste pillen på søndag etter å ha gått på Loette i 3 år. Jeg sluttet midt i et brett fordi jeg alltid har hoppet over den pillefrie uka (med få unntak). Jeg har altså ikke hatt mens på gud vet hvor lenge.

Jeg har sluttet på p-piller før men husker ikke hvordan kroppen oppførte seg.

Hva kan jeg forvente nå? Får jeg en bortfallsblødning før evt eggløsning eller kan eggløsning skje først?

Anonymous poster hash: adbb6...9b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke bortfallsblødning. Fikk mensen etter litt over 1 mnd etter pilleslutt og gikk rett i regelmessig syklus..

Skrevet

Jeg fikk heller ikke bortfallsblødning. Jeg var ganske nysgjerrig på hvordan min syklus kom til å bli, da den var alt annet enn regelmessig da jeg begynte på pillen. Jeg hadde gått på pillen i ca. 10 år, men gikk rett inn i regelmessig syklus.

Jeg var veldig kvalm de første månedene, da.

Skrevet

Fikk vel bortfallsblødning etter ca to dager.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Jeg er veldig spent på hva kroppen min finner på nå. Har ikke blødd ennå hvertfall men dette er jo bare tredje dagen uten. Da er det vel bare å :humpe: som kaniner og krysse fingre.

Anonymous poster hash: adbb6...9b3
Skrevet

Jeg sluttet på p-plaster 1. mai, og første blødning kom i 20 dager senere enn "vanlig". Nå fikk jeg nummer to etter en 40 dagers syklus. De første ukene hadde jeg masse energi, men nå begynner jeg å merke at kroppen min er ordentlig annerledes uten hormonene. :ler: Vi begynner nok prøving i løpet av sommeren, når kroppen er litt mer stabil. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...