Gjest Cuddly Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Skal bestille NÅ fra SN, men fikk plutselig jernteppe!!! Er det 1g som er for gul undertone? Svar kun hvis du er 100% sikker... Det er forresten 150 kr i prisforskjell på denne på SN og HQhair :o
Nana Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 1g er for gul undertone, ja, og er lys. 2g er også for gul undertone og er mørkere. Lykke til!
Gjest Cuddly Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Tusen, tusen takk for svar! You made my day :-)
Cilla Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Det er forresten 150 kr i prisforskjell på denne på SN og HQhair :o Hvilkjen av den er dyrest da?? Jeg bestilte min fra SN til ca 200 kr. Det var 1g men følte jeg ikke traff helt.........Passet fint den gangen jeg prøvte den, men mulig det var på en annen tid av året......
Gjest Cuddly Skrevet 13. april 2004 #5 Skrevet 13. april 2004 Den er billigst på SN, det er jo derfor jeg bestiller den derifra Hva mente du var feil, var den veldig mørk, gul eller skitten? Jeg har bare prøvd 1, og den var for rosa - så jeg tar en sjanse her... Men nå er jeg drittlei av kviser, så vil prøve denne. Dessuten er den prisgunstig fra SN, mye billigere enn Kanebo som jeg bruker nå. Vurderer å gå tilbake til Clinique hvis jeg ikke er fornøyd med Dermalogica, C. er så billig på SN, og de har godt utvalg :-)
Cilla Skrevet 13. april 2004 #6 Skrevet 13. april 2004 Den er billigst på SN, det er jo derfor jeg bestiller den derifra Hva mente du var feil, var den veldig mørk, gul eller skitten? Jeg har bare prøvd 1, og den var for rosa - så jeg tar en sjanse her... Men nå er jeg drittlei av kviser, så vil prøve denne. Dessuten er den prisgunstig fra SN, mye billigere enn Kanebo som jeg bruker nå. Vurderer å gå tilbake til Clinique hvis jeg ikke er fornøyd med Dermalogica, C. er så billig på SN, og de har godt utvalg :-) :oops: :oops: Leste hovedinnlegget ditt der du skrev at du hadde bestilt fra SN... Jeg synes 1G ble litt for gul, mens 1 ble for rosa dengang jeg prøvte den. Men har bare brukt den en gang etter jeg fikk den, så håper jeg forandrer mening ettersom jeg får litt mer farge. Har begynt å få lyst på I.D. Bare Mineral eller hva den enn heter, men vil prøve fargen ordentlig først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå