Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er ei jente, eller dame, på 26, og har nok møtt mannen som fulfills meg, har glemt det norske ordet. Det er bare det at han er ikke eldre enn 21. Vi vitser en del om det, men jeg tar meg i å tenke.. Vil det funke? Hva vil folk si? Er jo HELT normalt at menn har 10-15år yngre kjæreste, men med en gang ei jente har det, skulle man tro ddt var noe rart. Hater tankegangen min, han er så herlig. Hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ei jente, eller dame, på 26, og har nok møtt mannen som fulfills meg, har glemt det norske ordet.

http://www.easytrans.org/?q=fulfil

:)

Anonymous poster hash: 6f4ae...f8b

• Liker 3
Skrevet

Kos deg du :)

Om dere liker hverandre ser jeg ingenting feil med dette.

• Liker 2
Skrevet

Er ei jente, eller dame, på 26, og har nok møtt mannen som fulfills meg, har glemt det norske ordet. Det er bare det at han er ikke eldre enn 21. Vi vitser en del om det, men jeg tar meg i å tenke.. Vil det funke? Hva vil folk si? Er jo HELT normalt at menn har 10-15år yngre kjæreste, men med en gang ei jente har det, skulle man tro ddt var noe rart. Hater tankegangen min, han er så herlig. Hva sier dere?

Det går bra hvis du ikke tror du er mammaen hans.

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvis dere er på samme plan mentalt sett spiller det ingen rolle. Hva andre sier skal dere ikke bry dere om!

AnonymBruker
Skrevet

Fyller han deg opp?

Anonymous poster hash: adef6...e28
  • Liker 2
Gjest Ironically me
Skrevet

Det gjør han sikkert :laugh: eller utfyller.. Hvorfor skulle det ikke gå? Lykke til, men TS, vent evt. noen år før du prøver deg på en som er 10-15 år yngre, da!

• Liker 1
Skrevet

Det går fint begge veier syns jeg!

Det er mer normalt att mannen er eldre, men det er jo ikke feil omvendt heller :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar, starta den tråden der via telefonen, men fikk feilmelding så trodde ikke den ble postet, postet en ny en i dag og fikk flere svar. Han er ikke en gang fyllt 21, men gjør det i år, så jeg skrev 20 i den andre tråden :/

Men takk for oppløftende svar, og for ordet "utfyller", fikk helt jernteppe der jeg satt :ler:

Anonymous poster hash: fddb5...a8e
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Seriøst??? Er dette kontroversielt? For en jævla fjortis-problemstilling.

Herregud, ass.

Folk kommer til å tro at du er en syndig, ekkel, skitten, barnerøver, du blir nok meldt til politiet, og så shippet i en pappkartong til afghanistan for steining.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...