AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Jeg går på ppiller, og jeg ble slått opp med kjæresten min for en måned siden. Jeg slet med depresjon pga det, men det går mye bedre med meg nå. Men jeg skulle ha fått mensen for en og halv uke siden, men mensen kom ikke.. Jeg hadde samleie sist gang for 6 uker siden. Nå har jeg fått magesmerte/kramper, ligner på PMS, men mensen har ikke kommet ennå. Har hatt magesmerte/kramper i 3 dager nå.. Jeg har tatt gravidtest to ganger, og begge ble negativ. Kan det være pga depresjon, eller fordi jeg er gravid?? Har noen opplevd lignende? Anonymous poster hash: ea5a9...459
Gjest Allergikeren Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Jeg har ikke opplevd lignende selv, men i en eller annen unge-mødre-episode for en god stund siden, var det ei som ikke hadde fått positiv test før hun var åtte uker på vei. Men en blodprøve hos legen vil vel kunne gi svar nå, vil jeg tro? Det kan være p-pillene(magesmerter er også en bivirkning, og bivirkninger kan komme etter flere års bruk), det kan være graviditet. Depresjon vet jeg for lite om i forhold til kroppslige symptomer. Men en blodprøve hos legen vil nok kunne bekrefte eller avkrefte en eventuell graviditet, i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Hva har det å si at du gjorde det slutt for en månede siden, har depresjoner og slikt? Det har ingenting med at du har hatt sex å gjøre! Virker mer som du vil ha sympati her. Ta en test til om en ukes tid, er den negativ er du nok ikke gravid, kjære deg. Anonymous poster hash: 53551...6fd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Det er sjeldent at noen tester positivt sent (har testet positivt sent selv en gang, i uke 6), så tipper at du ikke er gravid. Når testet du deg sist? Jeg har vært en del deprimert, til og fra i noen år, men er bra nå. Men jeg har aldri hatt slike magesmerter da, har hatt en del fysiske plager da en depresjon kan tære på kroppen for å si det sånn (redusere immunforsvaret og annet). Men har ikke hatt noe som ligner på menssmerter av en depresjon. Kanskje syklusen din er litt ustabil for tiden, men litt merkelig hvis du ennå tar p-pillen. Du har ikke surret med p-pillene? Kanskje du skal slutte på pillen og se om mensen kommer? Hvis du uansett ikke har sex for tiden? P-piller kan skade et foster så hvis du er gravid og ikke skal ta abort så bør du slutte på pillen nå uansett. Kommer mensen så er det bare å begynne på et nytt brett den dagen mensen kom Kommer ikke mensen så test deg på nytt, ennå negativ så vurder å dra til legen, der kan de ta en blodprøve av deg Lykke til! Anonymous poster hash: f380c...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå