Gjest Pingvine Skrevet 18. juni 2013 #1 Skrevet 18. juni 2013 Hvordan klarer dere å unngå å bli helt "gal?" Jeg tenker på han hele tiden, og vil selvfølgelig ha kontakt så mye som mulig. Men det går jo ikke an, jeg vil gi fyren litt pusterom...
Gjest Faerunpedia Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Jeg pleier å bruke overskuddsenergien til trening. Ta en jogge eller svømmetur mens du drømmer deg bort
Gjest Svampebob1 Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 (endret) Nå måtte jeg tenke meg litt om, for ved forelskelser har jeg tidligere gått nesten fullstendig i frø. Jeg føler meg såpass trygg på meg selv nå og jeg er ikke redd for at ting skal gå til helvete.. Samtidig som jeg kan være skjitforelsket. En ganske digg følelse, egentlig :-). Tipper jeg kan takke meditasjon, selvutvikling og livserfaring for dette :-P. Ellers må du bare stå igjennom det og avlede deg selv med å gjøre andre ting, som f.eks. trening ;-). Endret 18. juni 2013 av Svampebob1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Prøver så godt jeg kan å ikke kvele han med kjærlighet:)) Anonymous poster hash: 10412...d22
Gjest Svampebob1 Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Prøver så godt jeg kan å ikke kvele han med kjærlighet:)) Anonymous poster hash: 10412...d22 Det er kanskje noe av det bedre å bli kvalt av.. Ihvertfall hvis man er klar for det. Må nesten si jeg misunner deg (og han) litt her nå ;-)
Ferny Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 Ooo... kunne trengt noen tips. Jeg blir veldig ko-ko.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 Finn et utløp for det da. Åpne slusene litt og se hva som skjer, kanskje han blir kjempeglad og er mer enn mottakelig for det.Anonymous poster hash: 42e26...074
Gjest Pingvine Skrevet 18. juni 2013 #9 Skrevet 18. juni 2013 Det er kanskje noe av det bedre å bli kvalt av.. Ihvertfall hvis man er klar for det. Må nesten si jeg misunner deg (og han) litt her nå ;-) Er redd jeg er litt i fare for å kvele han, og så er han kanskje ikke helt klar for det heller Ellers takk for tips! Tror jeg må bare hive på meg turskoene og bestige et fjell eller noe
Gjest Svampebob1 Skrevet 18. juni 2013 #10 Skrevet 18. juni 2013 Er redd jeg er litt i fare for å kvele han, og så er han kanskje ikke helt klar for det heller Ellers takk for tips! Tror jeg må bare hive på meg turskoene og bestige et fjell eller noe Det høres ut som en god ide! Finn deg noe å gjøre. Håper han blir klar :-). Lykke til! :-)
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #11 Skrevet 18. juni 2013 Han var nok født klar, tror jeg. Anonymous poster hash: 42e26...074
Gjest Pingvine Skrevet 20. juni 2013 #12 Skrevet 20. juni 2013 Fjelltur hjalp veldig! Men nå er det dårlig vær, og så tenker jeg meg litt fast igjen. Sukk! Skal ikke være lett
Gjest Svampebob1 Skrevet 20. juni 2013 #13 Skrevet 20. juni 2013 Fjelltur hjalp veldig! Men nå er det dårlig vær, og så tenker jeg meg litt fast igjen. Sukk! Skal ikke være lett "Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær" (om man er av den spreke sorten, som meg ;-)) Se en film. Spill TV-/dataspill. Dra på trening. Vær sosial (kanskje det beste tipset). Det finnes et lass med aktiviteter du kan drive med. Bruk fantasien :-).
Gjest Pingvine Skrevet 20. juni 2013 #14 Skrevet 20. juni 2013 "Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær" (om man er av den spreke sorten, som meg ;-)) Det er jeg egentlig veldig enig i, sjekker sjelden værmeldingen før jeg drar på tur Men når jeg sitter på jobb og ser ut vinduet, så blir jeg litt nedstemt Sosial skal jeg være i dag, det gleder jeg meg til! Noen sa til meg at jeg burde få meg en hobby, og det er sikkert ikke så dumt. Må bare finne ut hva jeg interesserer meg for
Gjest Svampebob1 Skrevet 20. juni 2013 #15 Skrevet 20. juni 2013 Det er jeg egentlig veldig enig i, sjekker sjelden værmeldingen før jeg drar på tur Men når jeg sitter på jobb og ser ut vinduet, så blir jeg litt nedstemt Sosial skal jeg være i dag, det gleder jeg meg til! Noen sa til meg at jeg burde få meg en hobby, og det er sikkert ikke så dumt. Må bare finne ut hva jeg interesserer meg for Ja, man kan bli litt nedstemt av alt regnværet. I fjor var det så ille at selv jeg måtte klage... og da er det ille :-P. Ang. hobby, om du tenker tilbake til oppveksten, så har det sikkert vært noe som du interesserte deg for som du enten drev med eller nesten startet med som du kan ta opp igjen. Jeg likte å tegne og male, men sluttet med det da jeg var ca. 7-8 år fordi jeg trodde jeg ikke hadde anlegg til det... Men det stemte ikke ;-). Et sted må man uansett begynne :-).
Gjest Pingvine Skrevet 20. juni 2013 #17 Skrevet 20. juni 2013 Ja, man kan bli litt nedstemt av alt regnværet. I fjor var det så ille at selv jeg måtte klage... og da er det ille :-P. Ang. hobby, om du tenker tilbake til oppveksten, så har det sikkert vært noe som du interesserte deg for som du enten drev med eller nesten startet med som du kan ta opp igjen. Jeg likte å tegne og male, men sluttet med det da jeg var ca. 7-8 år fordi jeg trodde jeg ikke hadde anlegg til det... Men det stemte ikke ;-). Et sted må man uansett begynne :-). Jeg likte også å tegne og male! Skal tørre å påstå at jeg var ganske flink også, men de siste årene har jeg mistet litt av motivasjonen og kreativiteten. Håper det tar seg opp igjen, for det er ganske avslappende. Husker jeg kunne sitte på timesvis Nesten så jeg må prøve bare for å se om jeg får det til!
Gjest Svampebob1 Skrevet 20. juni 2013 #18 Skrevet 20. juni 2013 Jeg likte også å tegne og male! Skal tørre å påstå at jeg var ganske flink også, men de siste årene har jeg mistet litt av motivasjonen og kreativiteten. Håper det tar seg opp igjen, for det er ganske avslappende. Husker jeg kunne sitte på timesvis Nesten så jeg må prøve bare for å se om jeg får det til! Moro! Jeg tok det opp "igjen" for et par måneder siden. Må si meg fornøyd i forhold til hva jeg trodde om meg selv. Hadde familien på besøk her om dagen og fikk litt skryt til og med ;-). Bestilte meg en bok om karikatur-tegning for et par dager siden. Kan jo hende at du får igjen motivasjonen om du prøver noe nytt her eller om du prøver å utvikle deg videre. Det er jo nærmest ubegrenset over hvor flink man faktisk kan bli her :-).
Gjest Pingvine Skrevet 20. juni 2013 #19 Skrevet 20. juni 2013 Moro! Jeg tok det opp "igjen" for et par måneder siden. Må si meg fornøyd i forhold til hva jeg trodde om meg selv. Hadde familien på besøk her om dagen og fikk litt skryt til og med ;-). Bestilte meg en bok om karikatur-tegning for et par dager siden. Kan jo hende at du får igjen motivasjonen om du prøver noe nytt her eller om du prøver å utvikle deg videre. Det er jo nærmest ubegrenset over hvor flink man faktisk kan bli her :-). Skryt hjelper Det er en god idé! Kanskje jeg skal søke litt rundt og se om jeg finner noen spennende bøker. Kan jo være at jeg bare må ha litt inspirasjon. Jeg merker at jeg er litt nysgjerrig på arbeidene dine, hvis du vil vise meg
Gjest Aegon Targaryen Skrevet 20. juni 2013 #20 Skrevet 20. juni 2013 ingenting jeg ignorerer det til det går over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå