Gå til innhold

Blandede signaler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I ene øyeblikket - kinn mot kinn på dansegulvet, lange klemmer og klapp på ryggen.

I neste øyeblikk - når man prøver å ta opp en eventuell interesse: "for meg er ikke det noe tema".

Ikke "jeg er ikke interessert", "jeg bare leker" eller lignende.

Er det rart man blir forvirret??

...mannfolk....

Anonymous poster hash: be38a...76c
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mannfolk?!!!??!

Endret av straamann
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I dette tilfellet - ja. Det er stort sett de jeg sliter med å skjønne meg på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvordan du har det! Dater en mann som gir meg veldig blandede signaler.. Den ene dagen er han veldig på, søt og oppmerksom, mens neste dag virker det som det er null interesse. Akkurat i det jeg har fått nok og tenker å droppe hele fyren, er han der som om ingenting "har skjedd", gir meg masse godord osv.

Blir ikke klok :vetikke:

Anonymous poster hash: 06411...669
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde vært fantastisk om de kunne ha vært litt klarere i talen..

Jeg dater ikke han her, men er interessert i ham. Det vet han. Hvis jeg får vite at en mann er interessert i meg, og jeg ikke finner ham tiltrekkende, trekker jeg meg heller tilbake, og prøver å holde litt avstand til ting går over. Han her gjør stadig vekk det motsatte, og gir meg små stikk som gjør at jeg ikke klarer å komme over ham.

Jeg mener - hva faen?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde vært fantastisk om de kunne ha vært litt klarere i talen..

Jeg dater ikke han her, men er interessert i ham. Det vet han. Hvis jeg får vite at en mann er interessert i meg, og jeg ikke finner ham tiltrekkende, trekker jeg meg heller tilbake, og prøver å holde litt avstand til ting går over. Han her gjør stadig vekk det motsatte, og gir meg små stikk som gjør at jeg ikke klarer å komme over ham.

Jeg mener - hva faen?

Ja, det er veldig slitsomt. Føler av og til at han holder meg på gress, men klarer ikke å "dumpe" ham når han er så snill og god samtidig..

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er veldig slitsomt. Føler av og til at han holder meg på gress, men klarer ikke å "dumpe" ham når han er så snill og god samtidig..

Men ER de egentlig så snille og gode når de holder på sånn? :bond:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men ER de egentlig så snille og gode når de holder på sånn? :bond:

Hehe, nei, de er vel i grunn ikke det.. :)

Men jeg er for svak til å bryte, særlig når han gjør det så vanskelig for meg. Føler av og til at han vil ha meg når han kjeder seg og ikke har noe bedre å ta seg til. Mens andre dager kan han få meg til å føle meg som en gudinne igjen.. Kanskje det hele er et spill for at han ikke skal miste meg? Ser i hvert fall ut til å funke....

Skrevet

Vel jeg dropper de som ikke har klar tale.. Hvorfor skal jeg bruke tid på et menneske som leker med følelsene mine og ikke kan vise meg at han virkelig liker meg og setter pris på tiden vi har sammen?

Jeg synes ikke det er mennene som er dumme når de oppfører seg slik, men vi kvinner som lar dem holde på sånn.

Endringen må vi selv stå for og kreve å bli satt pris på og respektert!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å si meg enig, men likevel så sitter man der med et lite håp om at ting vil gå sin vei.

At man ikke alltid kan benytte klar tale betyr ikke at man ikke føler noe, men at situasjonen tilsier at man må være litt tilbakeholden.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er akkurat det, at vi lever i håpet om at ting endrer seg bare vi gir dem litt tid. I mitt tilfelle er det nettopp det han sier, at han bruker lang tid på å bli kjent med og å få følelser for et annet menneske. Jeg vet jo hvor bra vi kan ha det, og lurer på om jeg kanskje har for store forventninger. Ikke stresse..

Har ingen råd til deg TS, bortsett fra at du kanskje skulle prøve å spille litt "hard to get". Det hjelper i mitt tilfelle, helt til jeg blir litt for ivrig igjen.. :P

AnonymBruker
Skrevet

Forventninger er nødvendigvis ikke negativt å ha. Spesielt ikke hvis en vet hvor bra det kan bli.

Men å ikke stresse det er litt viktig og. Det bør jo ha en rolig og behagelig overgang fra det ene til det andre, om det skal bli bra i det hele tatt vel? Om en forter seg inn i noe kan det veldig gale, veldig fort. Eventuelt det kan bli bedre enn noensinne og samtlige fantasier og forventninger blir overgått. :)

Men det varierer jo da, på menneskene, relasjonen og på interessen.
Men om den var gjensidig noen gang, samtidig, så burde det jo bli overlegent fantastisk bra.

Å leke "hard to get" er som regel ingen god taktikk, men å leke "easy to get" er ofte verre dog.

En mellomting er nok gjerne det beste. :)

Anonymous poster hash: 5d8fc...cfa
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke man skal spille noe som helst. Jeg er i hvert fall veldig dårlig på det. Samme hvor mye jeg tror jeg spiller, så er jeg visstnok like lett å lese som en ABC-bok. Så.... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Sludder og pølsevev! Jeg tror du er flinkere til å spille enn du selv vil innrømme, jeg. :)

Det er litt ufint å spille sånne spill. Men det må (faktisk) noen ganger til, for at relasjonen skal gå noen steder og utvikle seg til noe. Men det blir veldig feil om det kun er den ene parten som leker, men heldigvis ( :P ) er jo ikke det tilfelle her da. Jeg tror du TROR at du kan leses som en ABC bok, men jeg tror ikke det alltid stemmer like bra. Men ofte dog. :) Og det er vel gjerne like gjensidig og, er det ikke?

Jeg føler jeg hvertfall, oftere enn ikke, kan leses som hvilken som helst billedbok. Så... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke godt å si. Men jeg syns vel det beste er å være seg selv, og så får han finne ut hva han føler og vil. Så får man bare sitte og tvinne tommeltotter så lenge. Evt. prøve å legge det til side og se om det er andre potensielle herligheter rundtomkring :)

AnonymBruker
Skrevet

Å være seg selv kan innebære en stor risiko noen ganger. Andre ganger kan det ikke bli herligere om en er nettopp det, verken mer eller mindre.

Å tvinne tomler kan være kjekt i blant. Men å tvinne hverandres kan være enda kjekkere da.
Så om herligheten din skulle dukke opp en dag, så håper jeg du tar godt i mot ham. :)

Men inntil da, kan du jo kose deg litt med denne: https://www.youtube.com/watch?v=iOmnGzAKLvg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...