Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter alle kjipe tråder hvor mennesker blir behandlet så dårlig her inne tenkte jeg å komme med en liten positiv tråd på tirsdagsmorgenen. Min kjære samboer har så lyst på en golf, og nå skal han få det. Jeg har egentlig vært litt negativ til det, men nå fikk jeg den søteste, mest tullete meldingen jeg har lest på lenge. Samvittigheten klarte bare ikke si nei til han nå, gitt... Jeg setter xx, der navnet hans står og yy på jobb, a, på yrket hans. Så bytter jeg på hans og mitt navn.. Frø som står sist er barnet vi venter :)

Hei, jeg heter Martin. Jeg liker golfer(hinthint)
Jeg er en gutt på 21 år, jobber på yy som a. Jeg venter barn med min kjære Linea. En dag den 17.juni 2013 så jeg på autodb.no, jeg fant den strøkne, tøffe, søte, snasne, superduperfine golfen. Den var ikke bare rød, den var perfekt!
Når har det seg slik at Martin har lyst på en golf som han og Linea kan kjøre rundt i, det er jo en veteran så den koster ikke mer enn ca 1000kr i året. Uffameien så billig, tenkte Linea nå Har seg sånn at Martinfår endel penger nå, han har veldig lyst til å ha den røde, tøffe superduper golfen. Han har snakket litt med eieren og kunne komme å se på den til torsdag allerede. Dette var noe Martin hadde lyst til, sa han spent.

Så kjøre, søte, snille, vakre, perfekte jenta mi. Vær så snill å la Martin kjøpe denne bilen. Med denne søknaden håper jeg på et veldig positivt svar som får Martin i humør, han blir også veldig veldig glad. Kanskje han tilogmed lager mat til Linea når han kommer hjem fra jobb?
Også må du ikke glemme at jeg elsker deg og frø, jenta mi!

Anonymous poster hash: 1b58c...b1f
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om dere venter et barn ville jeg ha kjøpt en mye nyere og bedre bil! Safety first :) (Og en enda større bil enn en bitteliten golf. Husk dere skal ha plass til barnevogn og barnesete og div.)

Anonymous poster hash: d9d38...f5f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en veteran koster den ingenting å ha ved siden av en vanlig bil. (400 i årsavgift + rimelig forsikring.) Har dere bare veteranbilen må dere betale full årsavgift for den, og antagelig høyere forsikring pga km.

Anonymous poster hash: 881ac...f66
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At den er veteran betyr at bilen er fra 1980 eller eldre. Jeg googlet "1980 Golf" vil du virkelig la ditt nyfødte barn sitte på denne bilen? En bitteliten gammel bil fra 1970-1980 tallet?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Regnet med at slike kommentarer skulle komme, men vi har allerede en ny bil ved siden av:-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Regnet med at slike kommentarer skulle komme, men vi har allerede en ny bil ved siden av:-)

Hvorfor opprettet du denne tråden egentlig?

• Liker 2
Skrevet

Golf er en god bil den, så lenge det ikke er noe feil med den. Slike biler går ofte i stykker, så regn med å måtte bruke en del penger på bildeler fremover. Synes forøvrig en golf er fin, men litt liten. Kan ærlig si at hadde min samboer sendt meg det baby-språket der hadde jeg lurt på hvor hardt han hadde slått hodet. Værste og ekleste jeg vet om er sånn skriving. Usj :kvalm:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Golf er en god bil den, så lenge det ikke er noe feil med den. Slike biler går ofte i stykker, så regn med å måtte bruke en del penger på bildeler fremover. Synes forøvrig en golf er fin, men litt liten. Kan ærlig si at hadde min samboer sendt meg det baby-språket der hadde jeg lurt på hvor hardt han hadde slått hodet. Værste og ekleste jeg vet om er sånn skriving. Usj :kvalm:

Det heter verste, ikke værste ;)

• Liker 2
Skrevet

så negative folk var her i dag da - jeg synes det var en hyggelig tråd. :)

• Liker 7
Skrevet

Det heter verste, ikke værste ;)

Det vet jeg, men synes det definerer kvalmen i den meldingen bedre enn med "e" ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg, men synes det definerer kvalmen i den meldingen bedre enn med "e" ;)

:fnise:

Anonymous poster hash: aabd6...fa3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Javisst! For et godt arrgument du nå hadde for dine skrivefeil. Om tråden bringer frem kvalme hos deg var det vel ingen her som tvingte deg til å lese den heller?

• Liker 2
Skrevet

Helt enig med dette :)

• Liker 2
Skrevet

Javisst! For et godt arrgument du nå hadde for dine skrivefeil. Om tråden bringer frem kvalme hos deg var det vel ingen her som tvingte deg til å lese den heller?

:fnise: En meget bevisst skrivefeil ;) Dessuten liker jeg golf, og da må jeg jo forsvare den litt og lille ab, dette er et diskusjonsforum ;)

Gjest Carla
Skrevet (endret)

Helt enig med dette :)

Enig med dere begge to!

Etter alle kjipe tråder hvor mennesker blir behandlet så dårlig her inne tenkte jeg å komme med en liten positiv tråd på tirsdagsmorgenen. Min kjære samboer har så lyst på en golf, og nå skal han få det. Jeg har egentlig vært litt negativ til det, men nå fikk jeg den søteste, mest tullete meldingen jeg har lest på lenge. Samvittigheten klarte bare ikke si nei til han nå, gitt... Jeg setter xx, der navnet hans står og yy på jobb, a, på yrket hans. Så bytter jeg på hans og mitt navn.. Frø som står sist er barnet vi venter :)

Hei, jeg heter Martin. Jeg liker golfer(hinthint)

Jeg er en gutt på 21 år, jobber på yy som a. Jeg venter barn med min kjære Linea. En dag den 17.juni 2013 så jeg på autodb.no, jeg fant den strøkne, tøffe, søte, snasne, superduperfine golfen. Den var ikke bare rød, den var perfekt!

Når har det seg slik at Martin har lyst på en golf som han og Linea kan kjøre rundt i, det er jo en veteran så den koster ikke mer enn ca 1000kr i året. Uffameien så billig, tenkte Linea nå Har seg sånn at Martinfår endel penger nå, han har veldig lyst til å ha den røde, tøffe superduper golfen. Han har snakket litt med eieren og kunne komme å se på den til torsdag allerede. Dette var noe Martin hadde lyst til, sa han spent.

Så kjøre, søte, snille, vakre, perfekte jenta mi. Vær så snill å la Martin kjøpe denne bilen. Med denne søknaden håper jeg på et veldig positivt svar som får Martin i humør, han blir også veldig veldig glad. Kanskje han tilogmed lager mat til Linea når han kommer hjem fra jobb?

Også må du ikke glemme at jeg elsker deg og frø, jenta mi!

Åååh, han hørtes søt ut! :biggrin:

Hvordan kan man si nei til noe sånt? :ler:

Endret av Carla
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åååh, han hørtes søt ut! :biggrin:

Hvordan kan man si nei til noe sånt? :ler:

Ja, akkurat nå var han kjempe søt :-) Det var umulig å si nei etter en slik melding, jeg ble faktisk rørt :)

ts

• Liker 1
Gjest Carla
Skrevet

Ja, akkurat nå var han kjempe søt :-) Det var umulig å si nei etter en slik melding, jeg ble faktisk rørt :)

ts

Det skjønner jeg godt at du ble! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir kvalm når folk skriver "VÆRSTE" :kvalm:

• Liker 1
Skrevet

forstår ikke hvorfor folk begynner å snakke om pris og sikkerhet til framtidige barn i denne bilen. VAr det det TS spurte om? Ber hun om råd? Nei. La nå Martin bruke penger på det han vil så lenge det ikke går på bekostning av Linea og Lille Frø

• Liker 5
Skrevet

Jeg blir kvalm når folk skriver "VÆRSTE" :kvalm:

Ok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...