Gjest havana Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Please kill me now sier jeg bare! Okei jeg skal nå dele noe helt grusomt som skjedde meg idag. Vet egentlig ikke hvorfor jeg forteller dette men dere kan se på det som en god latter på betraktning av meg og dele noe lignende historier hvis noen i det hele tatt har opplevd det haha...... Okei til poenget! Jeg hadde spist noe mat ute (pastagreier) og 1 time senere sitter jeg i bilen på motorveien på vei hjem. Jeg fikk en helt utrolig kaldsvette og mageknip, har aldri hatt det før! Det skjedde det som IKKE skulle skje og det var at det faktisk eksploderte i buksa mi!! Jeg klarte ikke med all min makt og indre styrke å holde igjen!!! Jeg stoppa jo på siden av motorveien med nødblink og......... ja dreit bokstavelig talt i buksa!!!! Jeg satt og hylte og banna mens det samla seg der nede...fy faen så kvalm av meg selv har jeg aldri vært før haha... Har aldri skjedd meg før, og jeg er flink å holde meg!!Gjett om jeg løp som F når jeg hadde parkert utenfor blokka og livredd for å møte på naboer, hvordan skulle jeg forklart den stanken!!! Jeg vet jeg er driit ekkel nå men jesus herre min skaper, det var virkelig en traumatisk opplevelse hahaha. Pliz ikke si jeg er alene om dette???? Noe pinlige historier har dere vell??...håper jeg for min del hehe.
Adhara Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Hahahaha, jeg døøøøør! :D Har driti i buksa selv jeg, i voksen alder, så kan vel ikke si så mye Bodde hjemme hos mamma, hadde soverom i kjelleren. Hadde tydeligvis spist noe jeg ikke tålte, så rakk ikke å løpe opp trappa før det gikk galt. Ikke et av mine stolteste øyeblikk
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 du var vel alene? jeg dreit på meg foran typen.......... Anonymous poster hash: 6ef61...c7e 18
LMJ Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 HAHAHAHAHAH¨å guuuud!!!!! stakkars!!!!!!!!!!! jeg gjorde det senest i fjor! jeg var på sydentur med jentene i Tyrkia! og jeg kan få litt "feriemage"! etter vi hadde vært på en fuktig bytur skulle vi egentlig ha nach med noen gutter, men vi skulle skifte klær på hotellrommet. rett utenfor inngangen eksploderte det for meg å! å holyshit! værste jeg har opplevd siden atten pil og bue. Heldigvis var det bare jentene da! bra de guttene ikke var med opp. ble ikke noe nach btw. 1
LMJ Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 du var vel alene? jeg dreit på meg foran typen.......... Anonymous poster hash: 6ef61...c7e haha! no way!? hvordan fikk du til det? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Typen min dreit foran meg på badegulvet. Jeg har traumer enda :D Det har forsåvidt han også. Anonymous poster hash: 29e38...b63 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 haha! no way!? hvordan fikk du til det? vi hadde bestilt mat et sted. vi spiste å alt var fint. så begynte vi å tulle. og jeg hadde ikke på meg annet enn hans svære t-skjorte. ut av det blå ble jeg plutselig dårlig å dreit på meg .... rett på gulvet!!!!!! jææææævli flaut!!!! trodde jeg skulle dø!!!!!!! hadde ikke engang sluppet så mye som en promp foran han før! Anonymous poster hash: 6ef61...c7e 9
Gjest havana Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 hahaha oh takk gode gud for at jeg ikke er alene!! Jeg aner ikke hva som skjedde!!! Jeg har hatt dårlig mage før og hatt akutt men aldri noe slikt. Jeg spiste noe kylling pasta, kan ha vært den??? For å si det sånn, den pastaen lå igjen i buksa så det ut som hahaha.. var jo heller ikke sånn lite eller fast avføring...det var helt jævlig!!! Jeg satt å grein på vei hjem og tenkte holy macaroni hva har jeg gjort!=??? hahahaha. Hadde akkurat kjørt typen hjem faktisk, så tenk deg hvis han satt ved siden av... Da hadde jeg vell dødd av skam og hoppet foran en bil på motorveien haha...ufff men godt å se andre som har driti på draget hihi
Gjest BabyBlue Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Bare å innrømme at jeg fremdeles har litt do humor... fikk en god latter, gjorde godt etter en lang dag på jobb Jaddaaa
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Det samme med magesmertene og akuttbæsjing skjedde med meg i dag. Heldigvis ikke i bilen, men hos en kamerat av samboeren min. Måtte først ta en tur ut fordi jeg hadde så vondt i magen, og så feis jeg så det ljoma etter. Sikker på naboene fikk det med seg. Så gikk det greit en stund før jeg fikk sykt vondt i magen (sånn at jeg hadde gåsehud) og så måtte jeg gå og drite. Det bare eksploderte ut av ræva. Måtte tørke meg og skylle ned 3 ganger. Jævlig pinlig. Så på en måte skulle jeg ønske at jeg dreit på meg ALEINE i bilen. Anonymous poster hash: 201cc...042 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 hahaha oh takk gode gud for at jeg ikke er alene!! Jeg aner ikke hva som skjedde!!! Jeg har hatt dårlig mage før og hatt akutt men aldri noe slikt. Jeg spiste noe kylling pasta, kan ha vært den??? For å si det sånn, den pastaen lå igjen i buksa så det ut som hahaha.. var jo heller ikke sånn lite eller fast avføring...det var helt jævlig!!! Jeg satt å grein på vei hjem og tenkte holy macaroni hva har jeg gjort!=??? hahahaha. Hadde akkurat kjørt typen hjem faktisk, så tenk deg hvis han satt ved siden av... Da hadde jeg vell dødd av skam og hoppet foran en bil på motorveien haha...ufff men godt å se andre som har driti på draget hihi Haha, pun intended? Om det kom så akutt så kan det nok ha vært noe du har spist. Men det kan også være f.eks bakterier fra et toalett osv. Ofte litt vanskelig å vite, men en matforgiftning viser seg ganske fort etter man har spist noe man ikke burde fått i seg. Anonymous poster hash: 201cc...042 1
Gjest havana Skrevet 17. juni 2013 #12 Skrevet 17. juni 2013 Bare å innrømme at jeg fremdeles har litt do humor... fikk en god latter, gjorde godt etter en lang dag på jobb Jaddaaa hahaha den scenen er bare best! Ja var ganske likt, bare at jeg satt på en motorvei og banna mens jeg dreit og dreit og tenkte please kjære gud, why me`???whyyyyyyy?????
Adhara Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=a6gChlcBDmQ <3 8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Tror min opplevelse må være verste noen sinne. Jeg stod og så på samboeren min og noen kamerater spille fotball. Det var sommer og jeg hadde hvit hotpants på meg. Plutselig eksloderte det, skjedde så utrolig fort. Utrolig kjekt å stå der og prøve å rope inn typen som er midt i en kamp, for å fortelle hva som var skjedd. Jeg måtte halvveis stå i baksetet i bilen på vei hjem, mens samboeren kjørte og hang ut vinduet. Tro det eller ei, men denne mannen giftet seg til slutt med meg <3 Jeg kjenner jeg dør litt innvendig av å tenke på det. Anonymous poster hash: 95a22...4d4 20
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #15 Skrevet 17. juni 2013 Det skjedde meg i går! Jeg kom hjem fra Italia og merket på flyet under landing at det var rimelig presserende å komme seg på do. Det gikk greit nok, men på vei fra bussen til leiligheten måtte jeg slippe ut luft, og selv om jeg var forsiktig kom det noe rennende. Jeg sa ikke noe til samboeren min annet enn at jeg måtte komme meg på do igjen raskt, så han bar opp kofferten. Det eksploderte da jeg endelig var inne i egen leilighet. Heldigvis hadde sambo takt nok til å ta seg tid med trappene. Anonymous poster hash: 62a65...f46 1
Alja Skrevet 17. juni 2013 #17 Skrevet 17. juni 2013 HAHAHHAA JEG DØR AV DENNE TRÅDEN! MER MER MER! :D 3
Gjest havana Skrevet 18. juni 2013 #18 Skrevet 18. juni 2013 Tror min opplevelse må være verste noen sinne. Jeg stod og så på samboeren min og noen kamerater spille fotball. Det var sommer og jeg hadde hvit hotpants på meg. Plutselig eksloderte det, skjedde så utrolig fort. Utrolig kjekt å stå der og prøve å rope inn typen som er midt i en kamp, for å fortelle hva som var skjedd. Jeg måtte halvveis stå i baksetet i bilen på vei hjem, mens samboeren kjørte og hang ut vinduet. Tro det eller ei, men denne mannen giftet seg til slutt med meg <3 Jeg kjenner jeg dør litt innvendig av å tenke på det.Anonymous poster hash: 95a22...4d4 okei der slo du meg faktisk haha. stakkars deg!!! Jeg er så glad jeg var alene i bilen. Folk hadde vell dødd av lukten eller av hele seansen for den del hehe.
Gjest havana Skrevet 18. juni 2013 #19 Skrevet 18. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=a6gChlcBDmQ <3 hahaha! Akkurat sånn!
Gjest Skogkar Skrevet 18. juni 2013 #20 Skrevet 18. juni 2013 Bruken av ordet "eksploderte" i alle AB-inleggene og deres tydlige preg av at det er samme person som skriver tror jeg gjør at vi kan konkludere med nettop det. "Alle damer driter i buksa!" lisssom. Saaaklig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå