Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i godt over et år nå. Jeg har hele tiden vært helt ærlig når det gjelder min fortid med forskjellige personer, til den grensa går hvor han ikke vil høre noe mer. Før jeg ble sammen med han har jeg egentlig ikke vært så sjalu på noen jeg har vært sammen med eller noe, men nå er det helt ekstremt.

Jeg følte at han ikke fortalt meg absolutt alt, så jeg gravde og spurte (dette er en god stund siden nå), hvor han fortalte meg litt om de han har vært sammen med og holdt på med, noe jeg satt pris på. Han fortalte også at den siste personen han holdt på med var for 4-5 år siden. Hun jenta er en av de største horene og en av de mest løse, som selv om hun har kjæreste hopper på alle gutter hun finner, og poster bilde av seg selv i bh og bikini hvor 90% av puppene hennes henger utenfor.

Jeg lurer jo selvfølgelig på mye om henne (og noen få andre, men det er ikke fult så viktig) og spør derfor en del! Men hver eneste gang jeg spør blir han kjempesur på meg, ignorerer meg og ikke vil svare, noe jeg ikke helt forstår hvorfor? Men han har snakket nesten frivelig om alt når de gjelder alle de andre. På grunn av at jeg er så sjalu som jeg er gikk jeg inn på facebooken hans for å se på samtale dems. Fant da ut at de dreiv på rett før jeg og han ble sammen. Det gjorde meg kjempe lei meg fordi da har han jo lyvd til meg og jeg er redd for at han har gjort det om flere ting..

Har ingen idè om hva jeg kan gjøre eller si til han! Er det noen som har tips? Sliter veldig nå og er redd for at dette kommer til å ødelegge forholdet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du burde sette deg ned med han å snakke om det der. tillitt er sinnsykt viktig i et forhold. og den blir automatisk svekket når du buster han i løgn.... han må fortelle deg hele storyen. og spille med åpne kort. det kan jo være han er flau. fordi hun er en billig slut.? men uansett er ærlighet viktig.

Gjest anonym
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i godt over et år nå. Jeg har hele tiden vært helt ærlig når det gjelder min fortid med forskjellige personer, til den grensa går hvor han ikke vil høre noe mer. Før jeg ble sammen med han har jeg egentlig ikke vært så sjalu på noen jeg har vært sammen med eller noe, men nå er det helt ekstremt.

Jeg følte at han ikke fortalt meg absolutt alt, så jeg gravde og spurte (dette er en god stund siden nå), hvor han fortalte meg litt om de han har vært sammen med og holdt på med, noe jeg satt pris på. Han fortalte også at den siste personen han holdt på med var for 4-5 år siden. Hun jenta er en av de største horene og en av de mest løse, som selv om hun har kjæreste hopper på alle gutter hun finner, og poster bilde av seg selv i bh og bikini hvor 90% av puppene hennes henger utenfor.

Jeg lurer jo selvfølgelig på mye om henne (og noen få andre, men det er ikke fult så viktig) og spør derfor en del! Men hver eneste gang jeg spør blir han kjempesur på meg, ignorerer meg og ikke vil svare, noe jeg ikke helt forstår hvorfor? Men han har snakket nesten frivelig om alt når de gjelder alle de andre. På grunn av at jeg er så sjalu som jeg er gikk jeg inn på facebooken hans for å se på samtale dems. Fant da ut at de dreiv på rett før jeg og han ble sammen. Det gjorde meg kjempe lei meg fordi da har han jo lyvd til meg og jeg er redd for at han har gjort det om flere ting..

Har ingen idè om hva jeg kan gjøre eller si til han! Er det noen som har tips? Sliter veldig nå og er redd for at dette kommer til å ødelegge forholdet.

Jeg forstår ikke at du skal vite alt om hans fortid? Spør deg selv : hva godt får du ut av det? Ingenting, vil jeg tro. Tvert imot! Hvorfor ødelegge det fine DERE har , med å pirke borti hvem hun eller hun er? Damer han holdte på med FØR han møtte deg? Ja, det er jo ikke bra at han lyver, ser den, men samtidig graver du så mye at han høres ubekvem ut, hvorfor ikke bare stole på at han valgte deg?

Selv har jeg holdt på med en fyr i over to år, men jeg vet veldig lite om hvem han var med før, jeg spør ikke , jeg vil ikke vite! Det er hans historie, og han kan evt fortelle meg noe hvis han vil, men jeg ser virkelig ikke poenget i å grave om hans tidligere damer. Han vet lite om de ( få ) jeg har holdt på med før han.

Du må kanskje jobbe med selvbilde ditt?

Gjest Gjest
Skrevet

En ting jeg faktisk reagerer på i innholder ditt er dette: " Hun jenta er en av de største horene og en av de mest løse, som selv om hun har kjæreste hopper på alle gutter hun finner, og poster bilde av seg selv i bh og bikini hvor 90% av puppene hennes henger utenfor."

Hvorfor må jenter være horer for å ligge med menn? Jeg mener, hore er jo en som tar betalt for sex og livnærer seg på dette for å klare seg eller for andre ting. Jenter er så flinke til å si hore med engang en jente ligger med flere enn en! Ja det er kanskje ikke så bra for hennes del, men folk er forskjellige. Skal antall dømme en person om man er en hore eller ikke? Jeg har ligget med 10 stk og har bilder av meg i bikini, der kanskje puppene ser store ut. Jøss jeg må være den verste hora. Just sayin

AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg faktisk reagerer på i innholder ditt er dette: " Hun jenta er en av de største horene og en av de mest løse, som selv om hun har kjæreste hopper på alle gutter hun finner, og poster bilde av seg selv i bh og bikini hvor 90% av puppene hennes henger utenfor."

Hvorfor må jenter være horer for å ligge med menn? Jeg mener, hore er jo en som tar betalt for sex og livnærer seg på dette for å klare seg eller for andre ting. Jenter er så flinke til å si hore med engang en jente ligger med flere enn en! Ja det er kanskje ikke så bra for hennes del, men folk er forskjellige. Skal antall dømme en person om man er en hore eller ikke? Jeg har ligget med 10 stk og har bilder av meg i bikini, der kanskje puppene ser store ut. Jøss jeg må være den verste hora. Just sayin

Ja hore var kanskje litt drøyt.. Men forstår deg msl, er lett å bli revet med når man er litt sint.

Men om det fortsetter sånn kommer forholdet til å bli ødelagt, og det er trolig ingen tillit her heller, det viktigste er å snakke. Om han ikke vil snakke med deg må han jobbe med seg selv først og da må du prøve så godt du kan å legge denne fortids jenta på hylla.

Håper du har noen nære venner du kan snakke med som støtter deg i dette? :)

Håper du svarer TS! klem

Anonymous poster hash: b83f7...d55

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg forstår heller ikke at mange menn faller for billige tøs (jenter som ligger med en ny mann hver helg.) Jeg forstår at de kanskje vil ligge med dem ett par ganger, men inngå ett forhold og date de? Trodde menn ville ha kostbare jenter med litt vett i hodet?

Hilsen ei som vet hvordan det er å ha en kjæreste som har datet tøs :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...