Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjedet meg og gikk gjennom fbog bilder til min nye kjæreste. Det ble slutt mellom han og eksen for 1 år siden. Hun som dumpet ham.

Hærlighet de levde livet gjennom fb! Kjærlighetserklæringer, statusoppdateringer, kommentarer. Alt handler om hvor høyt elsker elsker de hverandre.

Føler bare at jeg får vondt i magen og det er dumt å lese akkurat samme ting han sier til meg. Hvorfor måtte jeg lese alt det der? Dumme meg !

Anonymous poster hash: b0461...d75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er spik spenna gæren, assa! :bond:

Anonymous poster hash: cb002...268
Skrevet

Har gjort det samme selv, var ikke kjærester, men allikevel!

Jeg stalket han veldig lenge etterpå, og også følte det litt vondt når han postet bilder av han og kjæresten, men jeg tror det var fordi jeg savnet han, ville ha han tilbake, sjalu.. kanskje det er sånn med deg også? :)

AnonymBruker
Skrevet

Ignorance is a bliss!

Anonymous poster hash: 39d45...847
Gjest Skogkar
Skrevet

Falsk kjærlighet må vises for andre. Ekte kjærlighet holdes mellom to personer.

• Liker 2
Gjest Anonym
Skrevet

Falsk kjærlighet må vises for andre. Ekte kjærlighet holdes mellom to personer.

Enig! Glad jeg ikke er på facebook...

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 3 mnd og dette er første gang jeg kikket i profilen hans.Burde man ikke slette sånne ting ? Det gjorde jeg. Den andre trenger ikke å vite hvor høyt elsket jeg eksen min, at vi koste oss i sofaen og gledet oss til å tilbringe resten av livet sammen, at han er den eneste for meg og vakreste. Alle har jo fortid ja, men litt ubehagelig få ,, servert,, detaljer og bilder i hodet Nå må jeg gi meg og legge meg

Gjest anonym
Skrevet

Vi har vært sammen i 3 mnd og dette er første gang jeg kikket i profilen hans.Burde man ikke slette sånne ting ? Det gjorde jeg. Den andre trenger ikke å vite hvor høyt elsket jeg eksen min, at vi koste oss i sofaen og gledet oss til å tilbringe resten av livet sammen, at han er den eneste for meg og vakreste. Alle har jo fortid ja, men litt ubehagelig få ,, servert,, detaljer og bilder i hodet Nå må jeg gi meg og legge meg

Hallo? 3 måneder er ingenting! Og nei, du skal ikke kreve at han sletter det. Du har gått inn på hans private sfære. Dette er hans historie og den må du leve med. Din egen feil at du gikk inn og snoket...

Gjest anonym
Skrevet

Hallo? 3 måneder er ingenting! Og nei, du skal ikke kreve at han sletter det. Du har gått inn på hans private sfære. Dette er hans historie og den må du leve med. Din egen feil at du gikk inn og snoket...

P.S : Selv om du sletter alt, trenger ikke andre gjøre det! Jeg forstår ikke de som sletter sånn ting jeg da...Jeg sletter aldri mailer, kaster aldri brev som har vært av betydning for meg. Hvis en type skulle kreve at jeg skulle fjerne alt fra min fortid : vel, da hadde han ikke vært min type lenger! Alle har rett på sin private sfære, sin historie.

Skrevet

Alle har jo fortid ja, men litt ubehagelig få ,, servert,, detaljer og bilder i hodet

Du har jo ikke fått servert noe som helst, du gikk spesifikt inn og snoket. Du kan jo egentlig takke deg selv, ingen som tvang deg til å se vel?

AnonymBruker
Skrevet

alle har sin fortid. det at han ikke sletter det betyr ikke at han ikke tar hensyn til deg eller han ikke elsker deg.

jeg slettet alt jeg hadde om min eks, men det gjorde ham ikke... etter en stund jeg merket at det plaget meg litt og jeg ba ham slette. Han forstod det og ba om unnskyldning for at han ikke hadde tenkt på det før...

menn og kvinner er skrudd sammen på veldig forskjellig måte.. vi jenter henger oss opp i ting som de fleste gangene ikke betyr så mye allikevel

Anonymous poster hash: 8e191...a8c
  • Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Det hadde aldri blitt skrevet biografier hvis folk skulle slettet alt...

Tenk når man plutselig en dag er 90 år, hvor kult det er å ha brev, mailer etc fra tiden man var forelsket osv. Og man har heller ingen garantier på hvor lenge et forhold varer. Hvis man skal slette pga den annen part i forholdet, og forholdet pluteslig ryker en dag, kanskje man angrer på at man slettet det. Synes sånne ting er fine å ha. Gode minner! Ingen kan kreve at noen i et forhold sletter kontakten man har hatt med andre i fortiden. Det kaller jeg et sykt eieforhold. Man kan aldri eie noen.

AnonymBruker
Skrevet

Det som står på hans profil er offentlig sånn at jeg har ikke gjort noe galt. Har ikke leste meldingene eller mail.

Men som dere sier hans liv, hans fortid. Det er bare å prøve å glemme alle kjærligheterklaringer og nyte tiden sammen :)

Ts

Gjest Miranda2011
Skrevet

At han tar vare på bilder etc fra fortida er en ting, men å ha det stående på profilen i all offentlighet når han har ny kjæreste, det hadde jeg faktisk bedt ham fjerne, noe han egentlig burde ha gjort uten å bli bedt om det. Mulig han bare ikke har tenkt over det.

Skrevet

Klart man "snoker" på den nye kjæresten sin profil, man er jo forelsket og vil se langt tilbake. Det ligger jo ute for alle "venners" påsyn. Høyst private ting har da ingenting der å gjøre. En ting er det å samle på gamle mailer og brev som kun var ment for ens øyne, minner er viktig å ha men vi henger vel ikke opp gamle kjærlighetsbrev på kjøleskapet for alle å se. Før i tiden var jo kjærlighetserklæringer privat, og det burde de fortsatt være.

Det er så flaut og harry med offentlige kjærlighetserklæringer på facebook, man vet at de til tider sitter ved siden av hverandre i sofaen og sender sånne meldinger slik at alle kan se. En jeg kjenner til, holdt på slik og det var ikke bare kjærlighetserklæringer men også hint og sex og underlivsfrisering, og dette kort tid etter han ble dumpet av eksen. Kjente også til dama hans og hun holdt på sånn til det ekstreme - skulle helt klart bevise at dette var kjærlighet for heel verden. En liten diskret melding i ny og ne skader ikke, men når det blir sånn, "takk for koselig nattamelding, min kjære. Gleder meg til vi skal.... ;)" " Kommer du og legger deg? Jeg sitter her klar" Dette er ikke for å fortelle kjæresten hvor høyt man elsker vedkommende, men utelukkende for å offentliggjøre det og vise folk.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er akkuratt sånne type mld på veggen :),, Jeg er ingenting uten deg,, ,,kommer til å elske deg resten av livet" ,, du er drømmedama og ingen kan sammenlignes med deg,, og så skriver hun ,, ligger i sengen og venter at min kjære skal komme hjem,, . Der svarer han ,, på vei, gjør deg klar for tidenes kos! Elsker deg min vakre,,

Dette er bare noen eksempel på det jeg leste.Gjett om jeg føler meg spesiel når han sier sånne ting til mg :P Må nesten le. Jeg er årets stalker :D

Ts

Skrevet

Går det ikke an å ta bort dette fra denne fb-veggen? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...