Isabelaela Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Vi skal gifte oss om 4 uker og jeg tenker på hva jeg skal gi ham. Han har prøvd alt av ekstremsport og er ikke opptatt av klokke, slipsnål eller slike ting. Så det slo det meg at for et par år siden når vi har på ferie i Rio de Janeiro spurte ham om vi ikke kunne ha en felles tatovering. Så jeg tenker å gi ham gavekort på tatovering. Men jeg er litt i tvil på om jeg skal fortelle at det er for "den felles tattoo" eller om han skal bare ta noe annet. ellers, har dere noe andre forslag? Han fyller 30 en måned etter bryllupet og jeg har tenkt (hvis jeg klarer å slanke meg litt frem til det) å lage et boudoir album til ham noe slik.. http://www.mightyaphrodite.co.uk/bridalboudoir.php
Gjest Adriane Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Ja, så lenge han har sagt han kan tenke seg å ta tatovering, er det jo slett ingen dum idé. I og med at dette da blir morgengave, og han den gangen ønsket seg at dere tar en felles tatovering, så tror jeg at jeg ville satset på det. Da blir betydningen også ekstra romantisk tenker jeg 1
Isabelaela Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2013 takk for tilbakemeldingen Adriane Ja, så lenge han har sagt han kan tenke seg å ta tatovering, er det jo slett ingen dum idé. I og med at dette da blir morgengave, og han den gangen ønsket seg at dere tar en felles tatovering, så tror jeg at jeg ville satset på det. Da blir betydningen også ekstra romantisk tenker jeg Takk for tilbakemelding Du har det rett.. og til syvende og sist trenger vi ikke å tatovere noe felles hvis han ikke vil allikevel. Han har 10 stk fra før, så han finner nok noe han liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå