AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Jeg merker jeg er skuffet, forlovern min skulle arrangere utdrikningslag, men var for sent ute så hun fikk ikke til noe. Jeg gifter meg på lørdag, og fikk beskjed rett før helgen. Hadde jo håpet det ble helga som var. Vi er i tjueårene og ingen i vennegjengen har barn, så jeg hadde gledet meg til en super kveld hvor jeg tenkte de fleste kunne komme! Jeg angrer ikke på valg av forlover, men merker jeg synes det er trist at hun ikke fikk til noen verdens ting. Kjæresten min hadde et kjempe fint utdrikningslag hvor alle de nærmeste vennene kom, mens jeg får ingenting. Litt sårt når folk spør også, og jeg må si det ikke var noenting. Forlovern min snakket tidlig om hvor bra det kom til å bli, men klarte tydeligvis ikke begynne å planlegge noe. Måtte bare lufte litt frustrasjon, for jeg merker jeg synes det er trist. Hadde vært bedre om hun ikke ga meg noen forventninger i utgangspunktet! Anonymous poster hash: bda13...e17 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Så rart at hun ikke bare kunne lage en slags venninnekveld ut av det i det minste (i stedet for å droppe hele greia). Mange foretrekker jo slike "utdrikningslag" i stedet for utdriting eller alle mulige slags aktiviteter. Men nå kjenner jeg ikke deg, så jeg vet ikke hvilke forventninger du hadde. Anonymous poster hash: 70d15...aeb 2
panic-attack Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Dere kan jo ta et forsinket utdrikningslag? Vet om flere som har gjort det funker det også 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Venninnekveld hadde vært supert det, synes bare det er trist at det ikke blir noe! Og vet ikke om jeg vil ta det opp med å ha det etterpå, når ho tydeligvis ikke synes det var så viktig å få det i stand før... Bare føler meg mindre viktig som venninne, når ho tilogmed har arrangert for andre venninner før, og de var helt supre. Føler meg så vanvittig nedprioritert! Anonymous poster hash: bda13...e17 1 1
Gjest BettyBoop Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Venninnekveld hadde vært supert det, synes bare det er trist at det ikke blir noe! Og vet ikke om jeg vil ta det opp med å ha det etterpå, når ho tydeligvis ikke synes det var så viktig å få det i stand før... Bare føler meg mindre viktig som venninne, når ho tilogmed har arrangert for andre venninner før, og de var helt supre. Føler meg så vanvittig nedprioritert!Anonymous poster hash: bda13...e17 Dårlig av henne ja. Hun skylder deg et forsinka utdrikningslag altså.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Faen da hadde jeg rett og slett blitt DRITSUR. Faktisk så hadde jeg ikke ønsket meg henne som forlover lenger. Alle fortjener et utdrikningslag (og nei, det trenger ikke være utdritningslag, men feks en kveld med gode venner der bruden er i fokus, kanskje noen quizer om brudgommen osv)!! Men har du spurt henne HVORFOR det ikke ble noe av?? Anonymous poster hash: 3ec1e...504 10
Gjest BettyBoop Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Faen da hadde jeg rett og slett blitt DRITSUR. Faktisk så hadde jeg ikke ønsket meg henne som forlover lenger. Alle fortjener et utdrikningslag (og nei, det trenger ikke være utdritningslag, men feks en kveld med gode venner der bruden er i fokus, kanskje noen quizer om brudgommen osv)!! Men har du spurt henne HVORFOR det ikke ble noe av?? Anonymous poster hash: 3ec1e...504 ENIG! 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Det var slemt gjort. Fortell henne hva du føler og at hun i det minste kunne samlet vennegjengen.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Ho hadde rett og slett planlagt dårlig, og ikke spurt noen før torsdag forrige uke... Bare 1 som kunne, så det ble avlyst. Mange som er i hjembyen osv i ferien og ikke kunne komme på kort tid. Ho har jo hatt ett og ett halvt år på seg Anonymous poster hash: bda13...e17
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Ho hadde rett og slett planlagt dårlig, og ikke spurt noen før torsdag forrige uke... Bare 1 som kunne, så det ble avlyst. Mange som er i hjembyen osv i ferien og ikke kunne komme på kort tid. Ho har jo hatt ett og ett halvt år på seg Anonymous poster hash: bda13...e17 Jeg hadde sagt takk og farvel til henne og spurt en annen om å være forlover. Og sagt fiiiint at du hadde satt pris på et utdrikningslag etter bryllupet. Det er jo utdrikningslaget som virkelig er forlovers oppgave! Anonymous poster hash: 3ec1e...504 2
Gjest BettyBoop Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 Ho hadde rett og slett planlagt dårlig, og ikke spurt noen før torsdag forrige uke... Bare 1 som kunne, så det ble avlyst. Mange som er i hjembyen osv i ferien og ikke kunne komme på kort tid. Ho har jo hatt ett og ett halvt år på seg Anonymous poster hash: bda13...e17 herlighet. Da har hun jo hatt kjempegod tid til å planlegge. Hva var grunnen til at hun utsatte det så lenge?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #12 Skrevet 17. juni 2013 Jeg skjønner hva du mener, men samtidig har vi jo hatt et bra vennskap, og ho er virkelig viktig for meg. Vil ikke ødelegge det heller. Kanskje derfor jeg også er så skuffet, hadde trodd ho kom til å gjøre noe hyggelig! Litt trist også at jeg så lenge regnet med at hun og alle holdt alt med planlegging hemmelig, så var det fordi det ikke var noe. Anonymous poster hash: bda13...e17
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 Jeg skjønner hva du mener, men samtidig har vi jo hatt et bra vennskap, og ho er virkelig viktig for meg. Vil ikke ødelegge det heller. Kanskje derfor jeg også er så skuffet, hadde trodd ho kom til å gjøre noe hyggelig! Litt trist også at jeg så lenge regnet med at hun og alle holdt alt med planlegging hemmelig, så var det fordi det ikke var noe.Anonymous poster hash: bda13...e17 Si det til henne! Det minste hun kan gjøre er å beklage og vise at hun er lei seg, og selvfølgelig gi deg et drømmeutdrikningslag etter bryllupet. Anonymous poster hash: 3ec1e...504 5
Gjest BettyBoop Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Si det til henne! Det minste hun kan gjøre er å beklage og vise at hun er lei seg, og selvfølgelig gi deg et drømmeutdrikningslag etter bryllupet. Anonymous poster hash: 3ec1e...504 ja men ikke si det i en sinna tone. si at du er lei deg for det. Om du sier det på en sinna måte vil hun gå i forsvar 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #15 Skrevet 17. juni 2013 ja men ikke si det i en sinna tone. si at du er lei deg for det. Om du sier det på en sinna måte vil hun gå i forsvar Ja, helt sant. Anonymous poster hash: 3ec1e...504 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #17 Skrevet 18. juni 2013 Ikke fikk det til, var det kun fordi hun ikke hadde tatt inititativ? Hvordan vet du at det ikke var vennene dine som det aldri passet for og dermed kunne det ikke skje? Ventet for lenge med planleggingen gjorde man uansett. Anonymous poster hash: f5d25...bb0
Gjest Skrevet 18. juni 2013 #18 Skrevet 18. juni 2013 Æsj, den er kjip! Angrer selv litt på valget av forlover her, for jeg fikk heller ikke noe utdrikningslag og endte med å sette i stand en egen liten jentefest hjemme som hun ble pottesur for og nektet å komme i...
Svevendemeg Skrevet 18. juni 2013 #19 Skrevet 18. juni 2013 Æsj, den er kjip! Angrer selv litt på valget av forlover her, for jeg fikk heller ikke noe utdrikningslag og endte med å sette i stand en egen liten jentefest hjemme som hun ble pottesur for og nektet å komme i... HÆÆ? er det mulig?? Hvorfor i all verden ble hun sur? Kan det være fordi hun faktisk hadde tenkt å ha et utdrikningslag, men så kom du og kuppet showet..?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #20 Skrevet 18. juni 2013 Ts her... Irriterer meg at hun sa ja til å være forlover, hvis hun ikke ønsket oppgavene det medførte. Tale skal hun ikke ha, men det visste jeg på forhånd. Men når hun heller ikke skal ha utdrikningslaget, så kunne hun jo sagt nei. Orker ikke ta det opp nå heller, siden det bare er noen dager igjen til bryllupet. Synes det er så dumt det her, setter jo en bremser på tida før selve dagen. Anonymous poster hash: bda13...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå