Bergliotta Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 noen som vet om en kan finne oversikt over videoer en har sett på youtube?
NorAnnie Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Hvis du har konto så kan du finne de du har likt osv.. men tror det blir vanskelig og kun finne de du har sett!
Bergliotta Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2013 Hvis du har konto så kan du finne de du har likt osv.. men tror det blir vanskelig og kun finne de du har sett! nei trykte ikke på at jeg likte den.. tenkte mer denne skal jeg se igjen. det er en av de 10 siste jeg har sett. og det er typisk video det er vanskelig og søke på da den ikke har noe spesielt navn heter mer funny osv er veldig mange videoer som heter noe med det.
NorAnnie Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 nei trykte ikke på at jeg likte den.. tenkte mer denne skal jeg se igjen. det er en av de 10 siste jeg har sett. og det er typisk video det er vanskelig og søke på da den ikke har noe spesielt navn heter mer funny osv er veldig mange videoer som heter noe med det. Jo, fant ut hvordan nå! Du går oppi hjørnet til høyre der ved bildet ditt er, det er en pil ned knapp, trykk på den! Du vil da finne en spilleliste som er kalt "historie". Min viser at den har 6026 videoer i lista :0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå