Gå til innhold

Hvorfor gjorde du det slutt? (Eller hvorfor ble du dumpa?)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte vi kunne få i gang noe gøy her. Hva er den mest irriterende egenskapen med eksen din?

En gang gjorde jeg det slutt fordi jeg ble forelsket i en annen. En annen gang fordi han var så dum.

Din tur.

Anonymous poster hash: ec1c9...2da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri dumpa noen. Ble selv dumpet ut av det blå, på veldig lite "grunnlag".

Eksen hadde en rekke irriterende egenskaper. Orker ikke ramse opp :fnise:

Skrevet

Jeg vil ikke akkurat kalle det en irriterende egenskap, men jeg gjorde det slutt med den forrige kjæresten min fordi han begynte å ruse seg igjen så han ble helt forandret.

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde med at ærligheten var lengst da?

Anonymous poster hash: 2c914...e07
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte vi kunne få i gang noe gøy her. Hva er den mest irriterende egenskapen med eksen din?

En gang gjorde jeg det slutt fordi jeg ble forelsket i en annen. En annen gang fordi han var så dum.

Din tur.

Anonymous poster hash: ec1c9...2da

Den aller mest irriterende egenskapen hos eksen min? Humoren hennes, noen ganger.

Og jeg slo opp, fordi jeg var irrasjonell.

Og jeg var redd for mye, men mest for at henne ikke ville forstå.

Og fordi jeg følte meg ubrukelig. Jeg var nedbrutt og kjente meg selv ikke igjen.

Dette var i veldig korte trekk, og i øyeblikkets hete var mye mer involvert enn som så.

• Liker 1
Skrevet

Jeg dumpet eksen fordi han var så nysgjerrig og manglet respekt for andre. Jeg hadde bodd gratis i en leilighet mot å passe den og vanne plantene i et halvt år. Eieren var en venn av min onkel. Selvsagt hadde jeg aldri snoket i private skuffer og skap. Så skulle kjæresten overnatte en helg. Og kunne deretter fortelle hva som var i alle skap. Jeg fant det så frekt at han straks ble en eks.

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Nr 1: Han var eldre og mer fornuftig enn meg, han begynte å irritere meg og jeg visste det ikke kunne vare.

Nr 2: følelsene ble borte, bla pga mye konflikter

Nr 3: han hadde eupf, gikk inn i en depresjon, jeg fikk ikke kontakt med ham lenger og ble dumpet.

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1: Han var eldre og mer fornuftig enn meg, han begynte å irritere meg og jeg visste det ikke kunne vare.

Nr 2: følelsene ble borte, bla pga mye konflikter

Nr 3: han hadde eupf, gikk inn i en depresjon, jeg fikk ikke kontakt med ham lenger og ble dumpet.

Fikk han eupf? Jeg leste litt om det og det hørtes jo interessant ut. Hvordan opplevde du det da ?

Ble han diagnosert med dette?

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Fikk han eupf? Jeg leste litt om det og det hørtes jo interessant ut. Hvordan opplevde du det da ?

Ble han diagnosert med dette?

Han hadde diagnosen hele tiden, men han gikk inn i en depresjon etter en stund. Avviste både meg og andre rundt seg, nektet å snakke om det. Slike forhold er turbulente, de svinger så mye følelsesmessig. Jeg visste aldri hvor jeg hadde ham. Ser i ettertid at det er bra det ble slutt, da jeg selv ble veldig stresset av at han var så ustabil. Den ene dagen var jeg fantastisk, den neste verdens største drittsekk, mellomting fins ikke. Jeg ville aldri begitt meg inn i et forhold med en med den diagnosen igjen.
Skrevet

En av grunnene til at jeg har gjort det slutt var fordi jeg etter to måneder visste mere om eksen hans enn om han og det uten å ha truffet henne, vi bodde heller ikke i samme by og hadde ingen felles venner. Det kan bli FOR mye prat om esker.

AnonymBruker
Skrevet

Han hadde diagnosen hele tiden, men han gikk inn i en depresjon etter en stund. Avviste både meg og andre rundt seg, nektet å snakke om det. Slike forhold er turbulente, de svinger så mye følelsesmessig. Jeg visste aldri hvor jeg hadde ham. Ser i ettertid at det er bra det ble slutt, da jeg selv ble veldig stresset av at han var så ustabil. Den ene dagen var jeg fantastisk, den neste verdens største drittsekk, mellomting fins ikke. Jeg ville aldri begitt meg inn i et forhold med en med den diagnosen igjen.

Det tror jeg så sannelig. Det hørtes ikke stabilt ut i det hele tatt!

Men jeg kunne faktisk kjenne meg litt igjen i det ene, av seks symptoner av det, men resten kunne jeg aldeles ikke relatere til.

Skrevet

Nr 1, Fordi han nedprioriterte meg

Nr 2 - Fordi han hadde humørsvingninger daglig og jeg sluttet å tenne på han, for jeg så på meg selv som mannen i forholdet.

Nr. 3 Fordi han aldri ga meg pusterom

Nr 4 Fordi jeg som hormonmonster (Jeg var gravid) mente at han ikke strøyk meg nok i håret. Det var ikke bare derfor, men det var dråpen :fnise:

Jeg vet ikke hvorfor jeg har blitt dumpa, man får jo aldri et ærlig svar på det.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det tror jeg så sannelig. Det hørtes ikke stabilt ut i det hele tatt!

Men jeg kunne faktisk kjenne meg litt igjen i det ene, av seks symptoner av det, men resten kunne jeg aldeles ikke relatere til.

Tror man alltid kan kjenne seg litt igjen i noen symptomer, de fleste har jo noen issues.
Skrevet

Vet ikke om tråden gjelder ynger dager, men uansett!

Ble sammen med en kar da jeg var 4 år, vi var sammen i to år før jeg var sikker på at han var den perfekte for meg og begynte å snakke om bryllup og barn.. det skremte han litt og sendte brev i posten der han (moren skrev) forklarte at han glad i meg men at det ble for mye press og slo opp :P

Tips: Ikke planlegg bryllup for tidlig!

• Liker 6
Skrevet

Han hadde problemer med sinnet og slo meg ofte. Så ble jeg forelsket i en annen mann:)

AnonymBruker
Skrevet

For mange år siden ...

Jeg begynte å miste håret ganske raskt ...så jeg måtte bli skinnhead.

Det var et såpass hardt pskyologisk slag at jeg aldri ble helt den samme etter det.

Da gikk ingenting lengre, ble aldri klar for å være noen kjæreste materiale etter det.

Anonymous poster hash: 93f89...e4d
Gjest Skogkar
Skrevet

En av grunnene til at jeg har gjort det slutt var fordi jeg etter to måneder visste mere om eksen hans enn om han og det uten å ha truffet henne, vi bodde heller ikke i samme by og hadde ingen felles venner. Det kan bli FOR mye prat om esker.

Esker er kjedelige, spesielt de i papp :)

• Liker 1
Gjest Skogkar
Skrevet

For mange år siden ...

Jeg begynte å miste håret ganske raskt ...så jeg måtte bli skinnhead.

Det var et såpass hardt pskyologisk slag at jeg aldri ble helt den samme etter det.

Da gikk ingenting lengre, ble aldri klar for å være noen kjæreste materiale etter det.

Anonymous poster hash: 93f89...e4d

Du kunne bare vært en vanlig fyr uten hår da. Ikke nødvendig å bli skinhead bare på grunn av det. Men men..det vet du kanskje nå?

• Liker 2
Gjest Skogkar
Skrevet

Vet ikke om tråden gjelder ynger dager, men uansett!

Ble sammen med en kar da jeg var 4 år, vi var sammen i to år før jeg var sikker på at han var den perfekte for meg og begynte å snakke om bryllup og barn.. det skremte han litt og sendte brev i posten der han (moren skrev) forklarte at han glad i meg men at det ble for mye press og slo opp :P

Tips: Ikke planlegg bryllup for tidlig!

Dagens moral; Ikke bli sammen med pedofile menn som bor hos sin mor...

• Liker 2
Gjest Skogkar
Skrevet

Nr 1, Fordi han nedprioriterte meg

Nr 2 - Fordi han hadde humørsvingninger daglig og jeg sluttet å tenne på han, for jeg så på meg selv som mannen i forholdet.

Nr. 3 Fordi han aldri ga meg pusterom

Nr 4 Fordi jeg som hormonmonster (Jeg var gravid) mente at han ikke strøyk meg nok i håret. Det var ikke bare derfor, men det var dråpen :fnise:

Jeg vet ikke hvorfor jeg har blitt dumpa, man får jo aldri et ærlig svar på det.

Jeg tror du nettop gav deg selv svaret :) Du er ikke riktig navla.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...