Gå til innhold

Hvor finner en venninnegjeng/venninne til å dra på storbyferie med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innser at jeg har prioritert litt dårlig for noen år tilbake. Da jeg fortsatt var elev/student prioriterte jeg å henge med kjæresten som på den tiden var ganske asosial av seg.

Mens i dag har jeg ikke særlig mye tid til overs til å finne nye venninner, de fleste virker liksom allerede godt integrert i en venninnegjeng. Så her sitter jeg med to små og en mann som trener veldig mye og er lite hjemme. Treningen hans gjør at han får dekket sine sosiale behov, og det blir planlagt med lengre treningsturer og til høsten en hel helg. Noe som igjen gjør meg enda mer låst til å være hjemme.

Har et ønske om å dra på storbyferie, men har egentlig ikke lyst til å dra alene, det virker så stusselig og egentlig ikke så akseptabelt liksom. Eller kan jeg det? Jenteweekendtur alene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjærleik
Skrevet

Såklart kan du dra alene! Tenk så deilig med litt alenetid bare deg :)

Når det er sagt, forstår jeg godt at du har et ønske om å være en del av en venninnegjeng eller bare ha ei venninne som har lyst til å reise på turer sammen med deg. Kanskje kan du annonsere på ulike nettforum slik som aktivitetsvenner.no og reisevenn.no. Da kan dere eksempelvis møtes på en kafè i forkant av turen for å bli litt bedre kjent, og kanskje det ender opp med et vennskap? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...